Outfit 1.7 aneb ready for autumn, aren't I?

By 20:00 , , , , , , , ,

Dobrý večer, kočky!

Taky jste tak nadšené z toho letního počasu, který venku panuje už několikátý den? Já naprosto! Zlepšuje mi náladu, a dalo by se říci, že se i usmívám a nemám chuť všechny pozabíjet (jak to mívám ve zvyku v dobách zimy:)
Vzhledem k tomu, že jsem dneska výjimečně neměla školu do noci, rozhodly jsme se s Luci z lucieswlife, že zajdeme na kafčo a nafotíme nějaký ten podzimní outfitový post:) No já vám povím, že kroutit se jak žížala před objektivem, když je všude hromada lidí, zas taková srandička není... Zvlášť pokud na vás nějaká protivná babka řve, že si neumíte vybrat strom a pózujete u takového hnusného chcípláku bez listí :D (na to, jak moc hnusný strom jsem si vybrala se můžete podívat na fotkách níže:)

Jinak vám musím říct, že mám celkem zlomené srdíčko. S Bařenkem jsme se zjistily, že Ed Sheeran bude mít v únoru koncert v Praglu! Uh!!!Chápete??? Moje zrzavá láska!!! Celá natěšená jsem začala objednávat lístky, jenže jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistila, že lístky jsou už VYPRODÁNY!! Od 23.9.!!! Kdo to kdy viděl!!!??? :( Mám chuť někoho zboxovat :D (hahaha...)

No nic, pro dnešek s vykecáváním končím. Moje nejmilejší spolubydla Ufon se rozhodla, že dnešek je jako stvořený pro páárty (no chápete to?? To je taaaak nezodpovědné!!! :D)...a tak mi nezbývá než sklapnout, odhodit pyžámko a jít se připravovat - Ufonek rozhodl...i když moment..pyžámko si asi můžu ponechat - jdeme přece na pyžamovou párty! Haha :)))

(Fotky foceny Luci)
Overal, kabelka - H&M, cardigan - New Yorker, boty - Jennyfer (CCC), šátek - House, náhrdelník - Pepco, pásek + silonky- F&F, prsten - C&A


Btw: Overal, cardigan, šátek i náhrdelník jsou mými nejnovějšími úlovky - v sobotu jsem si udělala výlet do Olomoucké Šantovky, a nechtějte vědět, jak to dopadlo :) Ale o New in vám napíšu zase příště:))











You Might Also Like

26 komentářů

  1. Skvělé fotky a parádní outfit :) a myslím, že sis vybrala pěkný strom :D.
    Těším se na new in :).
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky , úžasne prostredie a Tebe to vážne pristane :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc ti to sluší...líbí se mi cardigan a taška :)

    OdpovědětVymazat
  4. si neskutočne nádherná, také slniečko, mne sa od Eda páči pesnička Don´t, dovtedy som ho vlastne ani nevnímala, kým som ju nepočula:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé..děkuji. Jsi hrozně hodná:)
      Noo..Eda jsem taky nijak moc nevnímala, ale pak jsem narazila na pár jeho písniček a teď neposlouchám téměř nic jinýho:)))

      Vymazat
  5. No krásná, ta babka vůbec nevěděla o čem mluví :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Doufám, že ji příště zas potkáme..jejich rad si cením :D

      Vymazat
  6. Príjemné prostredie na outfit, babka nevie čo je pekné ;) Veľmi sa mi páči šatka spustená až k nohám. :)
    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  7. dakujem za mily komentar :) po precitani takychto komentarov mam hned vacsiu chut blogovat :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen směle do toho!:) Byla by tě škoda, kdyby ses na to vykašlala!

      Vymazat
  8. moc pěkný outfit ten overal je krásný:) a ta kabelka je užasná!
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné, ten overal se mi velmi líbí v HM jsem ho neviděla, hned by byl muj :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Celý outfit je krásny, moc ti to pristane :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krutiť sa ako žížala pred objektívom :D tiež to nemám rada. Ale vám fotky pekne vyšli :) a musím povedať, že máš nádherné vlasy ! :)

    Basha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejky, moc děkuji:) Ohledně těch vlasů mám šílené pochyby. Doma slýchám, že bych se měla ostříhat, že je mám příšerné :D

      Vymazat
    2. Rozhodne nie !! NEstrihať! :D :)))

      Vymazat
    3. Podle mě máš ty vlasy naprosto úžasné :)

      Vymazat
    4. Jeee:) Tak moc děkuji:) Stříhat se nebudu. Leda tak konečky :))

      Vymazat
  12. Boží! Tohle nemá chybu!

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. nádherný outfit, veľmi ti to pristane
    pridávam sa k pravidelným návštevníkom blogu budem rada ak oplatíš www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Moc krásný outfit! Hrozně ti to sluší! :)

    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Moc ti to sluší! Krásná jsi! :) PS:...a strom taky ujde :D

    OdpovědětVymazat