Outfit 1.4 aneb instagram, baby!

By 11:57 , , , ,

Dobré ránko, kočky:)

Taky máte pocit, že nic nestíháte? 
Já jo. Přijde mi, že nic nedělám, ale stejně nestíhám. Jsem pořád nějaká unavená, otrávená, pořád mi je kosa a ani na uvítací večírky se mi nechce nechodit :D Jeden kámoš si už ze mě a spolubydlíci Ufonka dělal srandu, ať nasadíme bačkory, že důchod zas tak daleko není :D (sakra, má pravdu, ale o tom, že se už cítím jak důchodce a jsem připravená na to vychovávat vnuky, vám tu povídat nebudu :D)

Navíc jsem zjistila, že jsem si celkem dost divně navolila rozvrh - od 8 do 8 není zrovna med. Tolik bych si přála dávat pozor, ale zjišťuju, že to nějak nejde. Povětšinou jen čumím, popřípadě ošmatlávám svůj nehorázně chytrej telefon, který má nade mnou stále navrch! :D Ale já tu sviňku a její ovládání jednou pochopím! :D

Jinak vám chci říct, že jsem si konečně pořídila instagram - to čučíte, co? Však já taky. Jak vyoraná myš. Ale že mi to trvalo! :D 
Najít mě můžete ZDE - scaryKejt - tak sledujte, krásky:)

 Sukně - Tally weijl, sandálky - New Yorker, pásek + tílko - F&F, péřové naušnice - Takko









You Might Also Like

8 komentářů

  1. Sluší ti to:) Já taky nic nestíhám je to strašný, ne že bych nedělala nic, jen dělám cokoliv kromě věcí který bych dělat měla..Na istagram už se těším, doufám že stihnu být 1 follower! <3

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Sedmička je štastné číslo! ;) :D Jsi můj štastný follower:)

      Vymazat
  3. Skvělý outfit! Já zatím instagram nemám. Já se zase cítím docela plná energie a hlavně se snažím usmívat na všechny strany, abych byla ještě víc pozitivnější, když mě něco naštve :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. super outfit! pro mě je instagram skoro závislost! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto super outfit! A s tou náladou jsem na tom podobně - totálně nestíhám, i když mi přijde, že skoro nic nedělám a nemám náladu chodit na párty k zahájení semestru. Netuším, čím to je :/

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat