Koupit/nekoupit aneb minirecenze 0.2 - krémový speciál

By 12:42 , , , , ,

Vzhledem k tomu, že se mi hromadí spousta výrobků, na které nestíhám psát plnohodnotné recenze, ale byla by škoda je úplně přehlížet, tak se i tentokrát zaměřím na minirecenze. Dneska se budu věnovat krémům. 
Možná už víte že nejsem člověk, který by na sebe patlal nějaké krémičky, ale preferuje dekorativku. Proto ani moje sbírka není nijak dechberoucí. Když už je používám, tak proto, že "musím" :D

Avon - Planet spa - Blissfully nourishing

(krém na ruce a nohy s bambuckým máslem)

Krém jsem dostala asi před rokem. Jeho objem je 75 ml a stojí do stovky (nevím, kolik přesně, nemám u sebe katalog). Objednat si ho můžete u Avonu nebo na internetu:)
Určený je pro suchou pokožku, kterou by měl zjemnit, zvláčnit a odstranit odumřelé buňky. Na nohy ho teda nepoužívám, ale na ruce je skvělý. Hlavně v zimě mám ruce hrozně suché a zničené, takže si je musím neustále něčím krémovat. Vyzkoušela jsem už několik krémů, ale žádný mi nepomohl jako tento. Ruce mám po něm jemné, hydratované a hlavně ta vůně - ta je neuvěřitelná - úplně k sežrání:))
Jako velkou výhodu spatřuju také v tom, že krém dokáže zabránit vysušení a praskání kůže:)

°° Koupit/Nekoupit? 
Rozhodně koupit. Ruce jsou neuvěřitelně hydratované, vyživené a hlavně voňavé. Vůně vydrží i několik hodin:) Navíc se vsakuje do kůže opravdu neskutečně rychle, takže se nemusíte bát, že všechno kolem sebe umastíte:)


Alverde - Tělové máslo s bambuckým máslem

Asi všichni víte, že Alverde nabízí přírodní kosmetiku. Hodně vychvalované jsou jejich šampony a poslední dobou se rozmohl i trend Alverde máslíček. 
Já bohužel toto nadšení sdílet nemůžu. Máslíčka mi prostě nevyhovují. Toto mi zaprvé hrozně smrdí (naivně jsem doufala, že bude vonět jako to Avoňácké), zadruhé mi přijde hrozně mastné, voskové a než se vsákne, uběhne půl století :) Je pro mě nepříjemné na omak (nelíbí se mi konzistence), ale nejhorší je dle mého ta "vůně"/smrad. Co tak čtu na internetu, všichni si ho chválí, tak nevím, kde pro mě nastal problém :)
Objem je 50 ml - takže ideální na cesty (koupila jsem si ho na dovolenou, ale nakonec jsem ho nechala raději doma) a cena je okolo 30 Kč. Sehnat se dají jak na internetu, tak ve všech prodejnách DM.

°° Koupit/Nekoupit? 
Za mě teda ne. I když je internet plný pozitivních recenzí, já jsem si s tímto výrobkem do oka nepadla a pro příště se mu už raději budu vyhýbat.


Avon Naturals - Face hydrating

(hydratační krém na obličej s broskví a bavlnou)
Tento krém jsem už zmiňovala ve svém článku Jak pečuju o svou pleť. Patří k mým oblíbencům, a upřímně řečeno, je to jeden z mála krémů, které fakt používám (aspoň občas).

Sehnat se dá v Avonu nebo na internetu, 75 ml stojí do stovky (na Parfums.cz ho nabízejí za 59,-).
Krém slibuje, že intenzivně hydratuje, zjemňuje pleť, neucpává póry, osvěžuje a vyhlazuje, což můžu potvrdit. Krém na sebe nemažu denně (protože jsem líná a zapomínám), ale pokud si ho před spaním nanesu na obličej, ráno vypadá svěže a hydratovaně. 
Na krémech na obličej mi vadí, když jsou příliš mastné a moc se po nich lesknu - mám z toho divný pocit. Toto naštěstí není případ tohoto Avoňáckého krému. Do pokožky se hezky vsaje a za chvíli ani necítíte, že jste si ho nanesly. Nedělá z obličeje masku.

°° Koupit/Nekoupit? 
Rozhodně koupit. Chválím nejenom hydrataci a rozjasnění pleti, ale taky tu vůni, která je fakt neskutečná - ovocné vůně (hlavně broskev) mám strašně moc ráda, takže pro mě ideál:)

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Já se teď snažím spotřebovávat všechna tělová mléka, co mám doma, jsem na to mazání taky hrozná :D Ale ten poslední krém na obličej se mi hodně líbí, nesnáším pocit mastnoty na obličeji, takže by mi mohl i vyhovovat :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. Super recenze, já jsem taky spíš na dekorativku, ale když už jde o krémy tak za mě garnier :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  3. Jak máš ten broskvovej krém, tak já mám doma stejnej, ale s výtažky z oliv a je to taky můj oblíbenec :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Od Alverde jsem ještě nic nezkoušela. Tento krém vypadá dobře, díky za tip :)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to já si nedokážu představit, že bych si pod make-up nenanesla nejdřív denní krém. Když na to občas zapomenu, jsem z toho celý den pak děsně nervózní...

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Faaakt? Tak to já právě vůbec! :D mě štve, i když si dávám pod make-up bázi. Cítím se pak tak nějak divně! :D

      Vymazat
  6. Recenze se ti moc povedly, určitě se hodí :) Moc krémy nepoužívám, ale nějaký bych mohla zkusit :)

    OdpovědětVymazat