Koupit/Nekoupit aneb minirecenze 0.1

By 21:03 , , , , ,

Určitě všichni znáte beauty články na téma "spotřebováno", které jsou tolik oblíbené:) Já sice takové články neplánuju dělat, ale chci na blogu zavést něco podobného - u produktů, na které nebudu chtít psát plnohodnotné (čti "dlouhé a podrobné) recenze, zavedu hromadný článek, ve kterém vám řeknu, zda bych si daný produkt koupila znovu, co mi na něm vyhovuje a tak.

Garnier - Micelární voda pro citlivou pleť


Garnier je vlastně moje první micelárka. Do té doby jsem žádnou nevlastnila, a tudíž ani nevěděla, co od ní čekat. Sehnala jsem ji ve slevě asi za 99,- (normálně stojí okolo 179,-). Objem je 400 ml a dostupnost je naprosto úžasná - seženete ji úplně všude. Od kauflandu po drogerku.
Micelárka slibuje, že odstraní make-up, vyčistí a zklidní obličej - což můžu potvrdit. S odličovačema mám celkem problém. Téměř ze všeho mě štípou oči či mi zčervená obličej, ale výrobky Garnier mi sedí. Ne jinak tomu je i u této micelárky. Na voděodolný oční make-up sice nestačí, ale na celkové odlíčení pleti či dočištění je naprosto úžasná:) 
Navíc kladně hodnotím i poměr cena x velikost x kvalita.

°° Koupit/Nekoupit? 
Micelárku si rozhodně koupím znovu, jsem s ní naprosto spokojená. Perfektně se doplňuje s mým oblíbeným Garnier odličovacím mlékem.
(Btw: doporučuju se mrknout v TETA drogerii, mají ji tam teďka ve slevě za 119,-)

 

Toni & Guy - Sprej na tepelnou úpravu vlasů 

(Heat protection mist)


Vzhledem k tomu, že si vlasy žehlím téměř denně, je třeba je i něčím chránit. Dřív jsem používala levnější drogerkové výrobky, teď jsem přešla ke značce Toni&Guy. Sprej seženete nově v drogerii Teta (a myslím, že i DM) a stojí okolo 279,- Kč. Ale často bývají na něj slevy, takže jde sehnat i za 200,-  Objem lahvičky je 150 ml.


Zda sprej chrání před teplem, se hrozně těžce posuzuje a upřímně řečeno, nevím, jak to mám poznat. Nicméně velice kladně hodnotím vůni (na vlasech vydrží opravdu dlouho), pumpičku (sprej se rozstříkne rovnoměrně a navíc i přiměřená dávka - takže ve vlasech rychle uschne, a tak nemusíte příliš dlouho před žehlením čekat) a fakt, že svým složením vlasy nezatěžuje ani nemastí. Mnohdy se mi stávalo, že jakmile jsem nastříkala ochranný sprej na vlasy, najednou nešly dost dobře vyžehlit, dělaly si co chtěly a když jsem je dala po vyžehlení do culíku, hned zkrepatěly, což se mi u T&G nestává. Vlasy se žehlí opravdu dobře, nejsou zatížené ani umaštěné, lépe se rozčesávají a netvoří oddělené pramínky. Sprej je opravdu lehký, nesvědí z něj pokožka hlavy.

°°Koupit/Nekoupit? 
Za mě ANO! Už mám druhé balení a jsem s ním spokojená. Cena je sice vyšší, ale jsem ochotná si připlatit, když budu mít jistotu, že vlasy budou nějak vypadat. Nebudou suché, ani přehnaně umaštěné - a navíc ta vůně ♥


L'oréal Professionnel - Absolut repair cellular 

(sérum na roztřepené konečky vlasů)


Toto sérum jsem si koupila na začátku léta. Od té doby mám druhou lahvičku. Kupovala jsem ho na parfums.cz a 50 ml stojí okolo 199,- Kč. Balené je ve skleněné lahvičce s pumpičkou. Mělo by vlasy vyhlazovat a zabránit štěpení konečků. Určené je pro hodně zničené vlasy - což je přesně můj případ.

Tento olejíček je nejlepším olejíčkem, který jsem kdy měla. Mamka i já jsme z něj naprosto nadšené. Nejenom, že nádherně voní♥, ale taky vlasy hezky uhladí, oživí, rozštěpené konce sjednotí (aspoň na první pohled). Zároveň vlasy nemastí, ani nezatěžuje a účes zůstává dokonale vzdušný. Sehnat olejíček, který z vlasů neudělá mastnou břečku je nadlidský výkon, ale já ten svůj konečně našla:)
Přijde mi, že se mi díky němu vlasy lépe rozčesávají, lesknou, drží tvar a nelítají na všechny strany (jak splašené srny :D)

°°Koupit/Nekoupit? 
Rozhodně koupit! Pokud máte zničené nebo zacuchané vlasy, vřele doporučuju. Já sama si plánuju objednat další (třetí) lahvičku!

You Might Also Like

11 komentářů

  1. S micelárkou jsem taky byla spokojená a mám další tip na olejiček :))

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. Je, díky a tip, zrovna mi dochází Silk Infusion tak já si ten olejíček L'Oréal koupím.

    OdpovědětVymazat
  3. To je skvělý článek, takové zhodnocení se mi líbí moc :) Zrovna včera jsem nad tou micelárkou od Garnieru přemýšlela :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. S tou micelárkou jsem taky moc spokojená, už mi bohužel dochází, což je neskutečné vzhledem k tomu objemu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nad tou micelárkou už dlouho přemýším, tak si ji nejspíš pořídím ! Líbí se mi tvůj blog :)
    Nejnovější follower! :))

    Moc by pro mě znamenalo, kdybys navštívila můj blog <3 Když bys měla chvilku :)

    Berry The Blue

    OdpovědětVymazat
  6. Jé díky za recenzi, nad tou micelárkou jsem taky přemýšlela a díky tobě je zdá se rozhodnuto! :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupuj, Luci :D Teď je v tetě skoro za babku :D

      Vymazat
  7. Téda, micerálku za 99,-, to jsi skvěle vychytala! Díky za tip :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  8. Něco na ochranu vlasů při žehlení bych také potřebovala

    OdpovědětVymazat
  9. som rada, že tá Garnierka z toho vyšla tak dobre, pretože som si ju pár dní dozadu kúpila:)

    OdpovědětVymazat