Zápisky z Turecka aneb no nic, jdeme o nás natočit film....

By 13:52

Čauky mňauky, krásky!

Tak oficiálně zdravím z domova. Už teď jsem smutná jako želva, že to tak rychle uběhlo.
Aby bylo jasno...toto bylo těch nejlépe strávených 11 dnů!!! A těch zážitků!!! Postupně vám tu přidám několik článků s fotkama, ve kterých se pokusím shrnout to nejpodstatnější:)

S kým jsem jela? Noo, ze začátku byl trošku problém sehnat někoho, kdo se se mnou pojede vyplácnout k moři, ale nakonec se mi to povedlo. Jela jsem s kámoškou, kterou jsem neviděla tak 5 let a nevěděla, co očekávat. Ale řekla jsem si, proč to nezkusit. Výsledek?? Nejlepší parťačka, nejlepší pařmen, nejlepší kámo, nejlepších 11 dnů...

Jela jsem na stejné místo jako předtím, jelikož jsem tam byla spokojená..a abych byla naprosto upřímná, mé srdíčko trochu toužilo po tom, znovu vidět svého tureckého hrdinu - kámoše, kterého jsem si tam našla už během první dovolené, protože po mém předchozím odjezdu jsme zůstali v kontaktu - a povedlo se. 
V noci nás bral na párty do města, na pláž, seznámil nás s klukama ze Švýcarska a slečnou ze Švédska, představil nám pár číšníků, hlídal nás, aby se nám nic nestalo, staral se o nás...choval se k nám jak k princeznám. Začaly jsme si naivně myslet, že všichni turci jsou takoví, ale jaké bylo naše zklamání, když jsme pochopily, že většina z nich je celkem nebezpečná - ať už je řeč o hysterickém šéfovi animátorů, který nás sledoval snad na každém kroku nebo o jeblích číšnících, kteří sice začínali konverzaci hezkými slovy "U r so beautil", ale pak dost rychle přešli k oplzlým řečičkám.
Takže dámy - radím vám - dávejte bacha, kde se (večer) v Turecku pohybujete a hlavně s kým - rozhodně ne všichni jsou tak hodná, neškodná, romantická koťátka, jako ten náš princ:)

 
Zdravím z Ostravského letiště! Nutno podotknout, že se moji drahé kámošce povedlo otevřít část únikového východu a skoro jsme málem neodletěli (nebo to nám aspoň říkala letuška..já tomu nerozumím :D) - každopádně jsme tím pobavily snad celé letadlo...


3. den - Švýcaři letí domů :((( Ale byla to skvělá banda! Stále jsme v kontaktu!

Švýcarští kámové a my s kámoškou..za zmínku stojí i to malé dítě, které fakt dokonale pozuje :D :D 

Já, kámoška Bařen a švédka Linda - celé dny jsme se plácaly v bazénu na lehátkách a kecaly..
Haha :D Jak jsme se rozhodla pózovat s fénem :D
To si tak dáte jeden gin&tonik před večeří, ptž venku je bouřka jak prase a nechce se vám chodit do jídelny, no a opijete se, jako kdybyste exly flašku rumu :D Nutno podotknout, že z ginu a toniku se stala naše každodenní tradice:)
To jsme tak šly na párty s kámošem od mého hrdiny s tím, že určitě musí umět anglicky, ale neuměl, takže jsme se domlouvali buď nohama a rukama nebo fotily na hajzlu v zrcadle :D :D

A teď jedna ranní po párty - máme dokonale kvašný pysk :D
Pokojské jsou fakt neskutečně šikovné - pan Labuť :D tu noc jsem odmítala spát ve své posteli, abych labuťce neublížila :D 
Život je každodenní selfie! :D :D
Za zmínku taky stojí storka na téma "jak jsem kámošku - Bařena požádala o ruku!" :D 
Předposlední večer si šéf animátorů (ano, ten, který mě "sledoval" a dělal problémy, ptž jsem se bavila s hrdinou, který byl hotelový DJ a animátor) nabrknul nějakou turistku. Vytáhl ji na pódium a začal tam s ní tančit a svíjet se kolem ni. Nás s Bařenem v té chvíli nenapadlo nic lepšího, než se přidat. Takže mě Bařen vyzvala k tanci a dotáhla na pódium, kde jsme se chvilku "smyslně" (řekněmě jeble) svíjely do rytmu nějakého ploužáku a parodovaly šéfa. Vzhledem k tomu, že uprostřed pódia ležel nějaký kus stromu (absolutně netuším, jak se tam dostal), tak mě napadlo si kleknout, vzít kousek větve a před všema těma lidma ji požádat o ruku :D :D Čímž jsme pobavily půlku hotelu. Jak to šéf tančící na podiu uviděl, nasraně vzal celý ten strom, nacpal mi ho kolem krku a řekl "Take this, go to room and have fun with her. Bye" ...no, já vám povím. Scéna jak z filmu :D Myslím, že jim tam budeme v tom hotelu chybět - nikdo jiný tam totiž taková pekla nedělal...

Když už jsme zasnoubené, tak to chtělo si pořídit i dítě :D :D
Haha..pokus o to vypadat jako kuřák :D ae myslím, že tu cigaretu ani držet neumím :D  Vzhledem k tomu, že tam kouřili skoro všichni - kromě mě, tak jsem si užívala, když jsem jim při každém šáhnutí na cigaretu zopakovala "Dont smoke, u will die!" :D

1. Den - ach, to jsme měly ještě všechno to krásné před sebou :(((
11. den - poslední cesta na pláž a k bazénu - už teď mi to chybí :(((( Hlavně když jsme jezdily opilé na skluzavkách mezi malýma dětma a šplouchaly po sobě vodu, jako kdyby nám bylo 5 a vozily se vzájemně na dřevěných lehátkách. :D Za zmínku taky stojí, storka, jak jsem si hrála na Bařininou matku a prala se s ní o skleničku s vínem:D  Opět další okamžiky, kdy na nás půlka hotelu čuměla jako na retardy! Ale někteří důchodci se smáli a ukazovali nám zdvihnuté palce!
A jde se jíst :D pamatuju si na první den. To byla samá zelenina, popř. těstoviny a rýže, trocha sýra. Postupně se to ale tak vygradovalo, že poslední dny jsme už žraly jak nezřízené :D plné talíře zákusků, hranolky, pizza, nugety.. a když jsme dojedly, hned jsme se začaly těšit na další jídlo :D
Fotka na téma "jak jsem se snažila svůdně šplhat kolem stromu", ale nenápadně se ke mně připlížil nějaký pán z hotelu :D :D

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Hezké fotky, ta poslední je hodně dobrá :D :D Je vidět, že jste si to užili :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. supééér už jsem se těšila, až se nám vrátíš ;) no a ta poslední je fakt nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, no ty seš cestovatelka :)
    Je vidět, že sis to tam opět zase užila :D
    Ta poslední fotka!! hahaha :D
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  4. Ty seš taková kráska, to není možný! Fotka s dědem mě pobavila :D. Četla jsem jednou článek o tom, jak se Ti lidi z Tuniska/Turecka chovají zle a že to Ti animátoři nemají lehký
    Tak to je super, že jste si to užili :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Veru, já ty tvoje komentáře naprosto zbožňuju. Ty mě vždycky tak hrozně potěšíš:))
      Jojo, animátoři to mají hodně těžké, nesmějí se na holku ani podívat - poslední den na nás začal šéf animátorů hrozně ječet, když jsme šli vedle sebe asi 50 metrů..:(

      Vymazat
    2. Turečtí animátoři to mají "těžké", za to např. tuniští mají balení holek v popisu práce - nekecám, jezdím tam velmi často a dobrá polovina animátorů mi to potvrdila :-D Jinak krásné fotky a ta poslední je bezkonkurenční :-D

      Vymazat
  5. Super, objíždíš svět! Chceme více info!

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky, tu dovču ti závidím a už se těším na naše první společné focení :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé fotky! Zbožňuji tvůj styl psaní :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé..děkuji, Anet:))
      Jsem ráda, když vím, že ty články někdo čte:))))

      Vymazat