Rekapitulace minulého týdne aneb mám se fajn...

By 16:17

Tak vám musím říct, že mám za sebou naprosto skvělý týden! Bezesporu by mohl kandidovat na jeden z nejlepších týdnů letošního léta! :))

V pondělí jsem jela navštívit do Olmu kámoše a při té příležitosti jsme zpětně oslavili i naše narozky!:) Dostala jsem pozvání na oběd (ach! to jeho kuchařské umění!), na večeři do restaurace (to jsme si tak hodili rezervačku, abychom chytli stůl a nakonec jsme tam byli sami:) a nakonec i do nějaké olomoucké hospůdky:)
V úterý jsem se dozvěděla o zdárném zdolání zkoušek, takže následovala párty u Staré a mého věrného fanouška Adama :D Bože, ještě teď mě děsí pouhá myšlenka na Tequilu a bolí mě hlasivky z toho našeho karaoke vyřvávání! :D
Nooo a víkend jsem strávila na Havířovských slavnostech se svou havířovskou partou:) Každý rok naše příšerné pidi město pořádá slavnosti a sjedou se tu kapelu ze všech koutů světa:) Letos tu třeba přijeli Within Temptation, Lordi, Bonnie Tyler, Nebe či Horkýži :) 
No upřímně..vzhledem k tomu, že mé srdce při poslechu metalu neplesá, a zvracení do mikrofonu opravdu nevyhledávám, tak jsem v polovině Lordů raději odjela a nejvíc si užila včerejší Horkýže! :)

Myslím, že jsem teď vyřvaná, vypařená, vypitá a vytančená na měsíc dopředu, takže teď nastala chvíle, kdy večírky vypouštím a začínám chodit spát se slepicema, vstávat s kohoutem a největším vodvazem, který plánuju prožít, je to, že si dám mrkev k večeři :D 

 1* Nejlepší večeře s kámošema// 2* Haha..dostala jsem perníkové srdce s nápisem "děvce" (my se totiž s kámošema titulujem "hej bitcheeez" - není to myšleno jako urážka:)

3* Within Temptation na scéně a my na kačerech :D // 4* Kačer na kačerovi

5* Máme v pí*i na lehátku po Horkýžích :D // 6* Nejlepší bráchanec!

7* Ano, zase na kačerech. Jsem jak malé děcko :D  // 8* Cuba Libre a věrný fanoušek Adam! :D 

9* Nejobyčejnější černý outfit na Havířovské slavnosti // 10* Ano, chodit v dlouhé sukni je velice praktické! Je to velikost 34, já mám 178 cm a stejně si na ni furt šlapu! By mě zajímalo, jak v tom může chodit někdo menší! :D

A jak jste si užili víkend vy?:)

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Super fotky, Tobě to sluší fakt všude, to je hrozný :D Perník je super, takovej nápis jsem ještě neviděla :D
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé...děkuji, Veri :D ty jsi fakt hrozně hodná:))
      Takový nápis se neprodává, byl vytvořený z nápisu babičce a dědovi:D

      Vymazat
  2. Super fotky ten perníček je fakt boží :D

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky:)** máš moc pěkný blog:)

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek! Pořádně si užívej prázdniny!

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Však je potřeba si ještě pořádně užít prázdniny než nám začne ta škola :/ :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí tvá maxi sukně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Z New Yorkeru:) Ještě nedávno jsem ji v několika NY viděla:))

      Vymazat
  8. Ten perník je fakt super:D A ta sukně se mi teda taky líbí, já tady u nás nemůžu najít nějakou která by mi nebyla nad kotníky:D
    Jinak bych tě ráda pozvala na svůj nový blog, který bude hlavně o cvičení a zdravém jídle, tak budu ráda, když se koukneš:))
    fitnessholicc.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Na ty havířovské slavnosti jsem taky chtěla, ale bohužel tam nebyl nikdo pro mě. :-/
    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Vidím, že tenhle týden sis opravdu velmi užila, to je super :)
    WT ti strašně závidím a nechápu, jak jsi při nich mohla sedět na kačerech! :D já se teprv dnes ráno dozvěděla, že byli v Havířově :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ach bože, ty jsi kočka ♥ Moc ti to sluší.. a velmi ráda slyším, že si takhle pěkně užíváš dnů :-)
    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat