Outfit 1.0 aneb It's a love story, baby, just say 'Yes'

By 12:22 , , , , ,

Ha! Zdravím, ladies & gentlemen!


Teď se pravděpodobně někde smažím na pláži v plavkách a pochcípávám vedrem, ale abych se přizpůsobila i českým podmínkám, hodím tu pár outfitů ze začátku září, kdy slunce rozhodně negrilovalo a venku bylo spíše pršavo, než-li sucho :D 
Na obou outfitech můžete vidět stejné tílko - akorát v jiném barevném provedení a stejné růžové džíny (I'm a Barbie girl, in the Barbie world).
Ano, růžové se vyhýbám už od dětství a teď, na stará kolena se do ni šatím? Ano, nějak tak to bude :D Ale nemůžu si pomoct, pohodlnější kalhoty ve svoji skříni asi nemám:)

 Tílko + sako - New Yorker, kalhoty - Takko, náhrdelník - F&F, psaníčko - Gate



Když jsem nedávno psala, že se ke kombinaci růžová x zelená vrátím, měla jsem pravdu :)
Nemůžu si pomoct, ale hrozně se mi tyto barvy líbí:) Co vy na to?
Za zmínku taky stojí můj srdíčkovej náhrdelník..koupila jsem si ho asi před pěti lety ve Veroně (Romeo take me somewhere we can be alone♫) - nejzamilovanějším městě v Itálii..aach..pamatuju si to dodnes, jak mé romantické srdíčko zaplesalo, když vidělo ten balkon a tu lásku všude kolem! :D  

Tílko - New Yorker, kalhoty - Takko, náhrdelník - z Itálie (z Verony), kabelka - Baťa


A co vy? Která kombinace se vám líbí více?

You Might Also Like

7 komentářů

  1. To druhé je také úplne Barbie :) Mne sa viac páči tá prvá kombinácia :))
    Pozývam Ťa na GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  2. Více se mi líbí ta 1. kombinace, ale sluší Ti to v obou 2 outfitech :) Tak se pěkně smaž, já tady mrznu :P
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Krása! Ale ta první kombinace se mi líbí více :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten první outfit se mi líbí moc :) U toho druhého mi přijde, že se barvy trochu bijou :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  5. nice outfits but the first one is my favorit!!
    you look so lovely and cute !!
    http://inyasuniverse.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší :-) A kombinace růžové se zelenou vypadá super :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat