Outfit 0.9 aneb pár xichtů nikdy neuškodí...

By 12:22 , , , , , ,

V noťasu se mi nahromadila ještě nějaká ta dávka "letních" fotek mých oblečků :D Sice už je téměř podzim, ale i tak jsem se rozhodla, že vám tu nějakou tu letní ochutnávku přidám..ještě než začně mrznout :)

Můj narozeninovej outfit:) 
Aneb trocha blbých xichtů a póz v zrcadle nikoho nezabije :D Nemůžu se pořád usmívat jak měsíček na hnůj, že jo :D Navíc pokaždý, když mě chytne dobrá nálada, tak se prostě neumím tvářit normálně, - furt dělám držky :D
Skort - F&F, tílko - New Yorker, náhrdelník - Takko


Tož..a taky musím udělat reklamu svým nehtům - kombinaci vínové a zlaté jsem si naprosto oblíbila!
Btw: zlatý lak je značka Gabriela Salvete, rudý je Maybelline - Colorama (odstín 16)

V hlavní roli - skort!
Opět! Je to láska a je krásná:) Aneb zdravím z kabinky Sinsay! :D
Skort - F&F, pyžámkové tílko + křivák - New Yorker, kabelka - Globus, baleríny - CCC, náhrdelník - Takko

Párty time!
Outfit ze zbytků, co jsem našla v kufru a v olomoucké skříni !:) Fotky jsou děsné, páč je to foceno v noci a to kupodivu celkem často bývá tma :D Jinak na třetí fotce můžete vidět můj výraz ala "They tried to make me go to party but I said no, no, no" :D 
Tílko + křivák - New Yorker, korále - Polsko (tržnice), kraťásky - Takko

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Vypadáš úžasně! Seš taková KOČKA! Ty vlasy Ti úplně závidím :)
    BLOG BY VERU

    OdpovědětVymazat
  2. Skort s tím vínovým tílkem ti ŠÍÍÍLENĚ sluší a máš výbornou koženou bundu :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  3. Ten skort je super :) Taky si musím na příští léto ňákej pořídit :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  4. AHOJ :)

    Chcela by som Ťa pozvať do mojej NARODENINOVEJ GIVEAWAY!

    MAJ SA KRÁSNE :)
    NIKA

    OdpovědětVymazat
  5. Máš opravdu nádherné oči :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat