Outfit 0.8 aneb že by poslední záblesky léta?

By 13:59 , , , , , ,

Tak...a je tu nový týden a s ním nutná/nudná dávka nudy. 
Když jsem v minulém článku psala, že odteď plánuju detox a mým největším odvazem bude to, že si dám k večeři mrkev, tak jsem vskutku nekecala. S jediným rozdílem - místo mrkve si dávám rajče :D ....To jsem ale pařmenka, coo?
Vlastně nějak nevím, co za zážitky vám tady napsat - možná bych mohla popsat proces, jak si každý den čistím zuby, ae myslím, že si to odpustím :D 
Takže se jdu odebrat ke své mrkvičce a vodě a zatím vám tu hodím nový článek o oblečkování! :D 

Tentokrát je kvalita fotek ještě horší než dřív. Některé fotky byly pořízeny večer, u jiných bylo zataženo:( Fňuk, fňuk..ae z okna kvůli tomu nevyskočím, že jo :D


Nemůžu si pomoct, ale jsem z té kombinace naprosto unešená! :D
Původně jsem si tu košili chtěla vzít bez tílka, jenom s cropp topem, ale nakonec jsem si řekla, že nemůžu po městě chodit polonahá, že jo :D Ještě by mě zatkli za veřejné odhalování :D
Joo..a asi taky nemám na takové krátké kraťasy nohy, ale co už. Jsou tak pěkné, že je nosit budu i kdybych měla pobouřit celý svět a půlku mimozemšťanů k tomu (že zdravím kolegy z Marsu!) :D 
Košile - Terranova, kraťásky - z Turecka, tílko + náhrdelník - F&F

Ready for music festival!
Tak v tomto jsem vyrazila třetí den na Havířovské slavnosti. Mezi těma hromadama metalistů jsem vypadala jak opravdu kvalitní hipík :D 
Kimono cardigan - F&F, džínové kraťasy + šperk - Takko, brýle - C&A, Tílko - New Yorker


50 shades of green - aneb nemůžu být zelenější :D
I když je pravda, že celkově na těch fotkách jsem fakt "roztomile" nažloutlá (nějaké divné světlo, ale upravit to nešlo).. :D 
No..každopádně jsem chtěla říci, že jsem asi Esmeralda (nebo vodník) - zelené tílko, kabelka, kraťasy a nakonec i baleríny :D
Kraťasy + psaníčko + náhrdelník - F&F, tílko - New Yorker, pásek - Gate


A co vy? Jak prožíváte další zářijový týden?:)

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Moc Ti to sluší - kočka! :) U nás už je asi 4. den sluníčko, tak doufám, že ještě taky stihnu něco nafotit
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Veru:) Tvoje okmentáře vždycky hrozně potěší:)
      Noo...doufám, že stihneš, už se na ty outfity těším:)

      Vymazat
  2. Hezké outfity, každopádně nejvíc se mi líbí kimono :) Já jsem měla tenhle týden ve znamení lítání po doktorech, ještě všechno stihnout než začne škola :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to teda..lítání po doktorech je fakt radost, co? :D tak snad všechno dopadlo dobře:)

      Vymazat
  3. Sluší ti to, u nás už létu asi odzvonilo, jetu chladno a občas i prší..:D

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, modrá ti opravdu sluší, je k tobě pěkně kontrastní! :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  5. Všetky outfity sú krásne a hlavne čipkové šortky na prvom obrázku sú super. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  6. Tvoje outfity se mi moc líbí a i ti to na fotkách moc sluší :)!!

    OdpovědětVymazat
  7. cute outfit!!
    would you like to follow each other ?
    http://inyasuniverse.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat
  8. such a pretty outfit!! love your shorts so much...

    Sangy
    www.thelipstickaddict.com

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji moc dámy, za hezké komentáře:) Fotky jsou sice hrozně nekvalitní, ale mám radost, že se vám líbí:)
    Thank you so much ladies for the nice comments :) Photos are really terrible, but I'm glad that you like it :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pristane ti to a outfity sú fakt pekné :)

    OdpovědětVymazat
  11. Si vážne roztomilá, veľmi sa mi páčia tie kraťasy :3

    OdpovědětVymazat
  12. Všechny jsou úžasné, ale ten poslední je největší pecka! Na té fotce z blízka ti to moc sluší, máš krásně nalíčené oči :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné outfity, sluší ti to! :-)
    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat