Outfit 0.7 aneb opravdu mě nenapadá žádný smyslplný titulek...

By 21:09 , , , , ,

Úvodem tohoto článku bych chtěla pozdravit svoje játýrka! Čusky fusky, holky moje! 
Myslím, že momentálně neprožívají svoje zrovna šťastné období, jelikož poslední dobou je nějak pořád co slavit a zapíjet - všechny možné i nemožné narozky, všechny důležité i méně důležité zkoušky, postupy do vyššího ročníku, státnice...no a tak:) (ach, já jsem tak pyšná na tu svoji olomouckou bandu - hezky jsme těm zkouškám zakralovali ♥ )
Takže pokud bych teď měla říct, kdo je mým nejlepším kámošem, tak jsou to bezesporu moje modré pilule proti bolesti hlavy! Best friends 4ever! :D

Ale ne..nebudu ze sebe dělat alkoholika (haha), jsem vlastně vskutku slušný tvor - celý třeťák jsem pohnívala doma, to až teď se objevily důvody ke slavení! Tak proč toho nevyužít, že jo, dokud zdraví slouží, klouby nebolí, zuby nevypadávaj, paměť nevynechává (haha)... :D 

Nikdy jsem neviděla hezčí křivák než je ten můj!! :D (ano, musím zamachrovat)
 Křivák + balerínky - New Yorker, kabelka + tílko + kraťasy - F&F, náhrdelník - H&M



Kraťasy - z Turecka, tílko - New Yorker, svetr s krajkou + náhrdelník - F&F, kabelka - H&M


Huráá...květinové šílenství! :D Aneb ošac na téma "kam jdeš v tom pyžamu?" :D
Rifle + tílko - New Yorker, Cardigan + náhrdelník - F&F, baleríny - CCC, kabelka - Baťa


You Might Also Like

15 komentářů

  1. Pruhy :) A to kimono ti hrozně sluší :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  2. Super outfity! :) A tá kabelka z Bati je super! :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten krivák je boží! Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. no pání, jaku slečínka :) ne, moc ti to sluší :) a křívák je fakt božííí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné outfity :) Ten křivák je fakt krásnej a moc se mi i líbí i kimono a svetřík z FF :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. taky mě nikdy nenapadnou normální titulky, tak jsem do nich začala psát datumy...ajsem spokojená..ušetří to hodně času:-D!outfit je super a moc ti sluší

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé outfity, sluší ti. :-)
    lucysshortblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné. Nejsem schopna se rozhodnout, který se mi víc líbí.

    OdpovědětVymazat
  9. První outfit se mi líbí nejvíce, ten se ti opravu povedl :), super bunda a kabelka (y)


    http://evasdreamworldcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji moc, dámy:) Křivák je miláček a kimono taky, i když podruhé jsem už nenašla odvahu si ho obléct :D Snad to brzo překonám:D

    OdpovědětVymazat
  11. moc pěkné! hlavně první outfit je přesně podle mého gusta :3.. a víš co? máš pravdu! hezčí křivák jsem ještě neviděla! :D <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha! :D děkuji moc :D můj křivák se červená! tolik lichotek :D

      Vymazat
  12. Moc ti to sluší a jsi opravdu pěkná! Máš krásnou barvu vlasů, zajímavý obličej a skvělý vkus! :)

    anettelworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji převelice:) Ty jo, tolik chvály!:)

      Vymazat