Outfit 1.2 aneb zvu tě na návštěvu - do skříně

By 12:19 , , , ,

Čauky mňauky:)

Jak už jsem zmiňovala, celá naše dovolená byla divoká. Nebyl den, kdy by se něco památného nestalo.
Pokračovat bych mohla třeba tím, že den po příjezdu nám začaly krušné chvilky - zkuste domlouvat párty a akce s hotelovým DJem, když on se na vás ani na vaši kamarádku nesmí ani podívat, pořád pracuje, mobil mu byl ukraden a fifina se dá chytat jen občas a jen někde. No zkrátka a dobře jsme se vrátili do retro časů, kdy jsme si vyměňovali papírky se vzkazy a dělali si srandu z toho, že nám barman bude dělat poštovního holuba :D

Za zmínku taky stojí příběh, kdy jeden z mála okamžiků, jak si domluvit plány na večer, je, že se absolutně nenápadně proplížíte k němu do pokoje. Hrdina vám pro jistotu ukáže i skříň, do které se máte schovat, v případě, že někdo přijde. Vám to samozřejmě přijde jako perfektní vtip, takže se potlemujete jako smyslu zbavení, ale to ještě netušíte, že přesně v té samé skříni strávíte asi tak pěknou půl hodinku, protože co čert nechtěl, najednou s vašim hrdinou všichni potřebují nutně mluvit, lozí mu do pokoje jak na běžícím pásu a vy prostě utéct nemůžete, protože je všechno hlídané a téměř všude jsou kamery.
Já vám povím..byla to moje premiéra. Nikdy předtím jsem se ve skříni jak nějaká tajná milenka neukrývala, takže to pro mě zážitek jak vepř:), ale po tom, co jsem díky tomu báječnému mačkání v něčem, kde jsem se musela krčit, abych se tam vůbec vešla a nedýchat, aby skříň nezačala vrzat, málem prošvihla i sraz s kámoškou a večeři (byly špagety!!! Jídlo mého srdce, o kterém jsem básnila 24/7), řekla jsem si, že zas taková sranda to není..:))) Zvlášť když hrozí, že při jediném zvuku, který vydáte, někdo může přijít, skříň otevřít a šílené problémy jsou na světě. A to ještě nemluvím o tom, že mě chytla při tom krčení křeč do nohy a vybíjel se mi půjčený mobil, u  kterého se mi moc nedařilo přijít na to, jak se vypínají zvuky :D A omluva kámošce, proč jdete pozdě? "Sorry, Bařen, byla jsem zavřená ve skřini" :D 

Naštěstí i tento příběh měl happy end. Princ na bílém koni mě ze skříně vytáhl a já mohla vesele odplachtit za mega dávkou špaget a následně i na mega párty se Švýcarama, Švédkou Lindou, při které nás nezapomněli navštívit ani páni policajti a sdělit nám něco na styl, že děláme na pláži bordel! :D

Tak tedy ahojky a moc nežerte hranolky:)

Asymetrická sukně - Tally weijl, sandálky - Marco Tozzi, Tílko + náhrdelník - New Yorker, brýle - C&A










You Might Also Like

12 komentářů

  1. No týjo, ještě jsem taky nikdy nebyla takhle zavřená ve skříni, asi bych strachy ani nedýchala :D.
    Outfit úplně super a ty fotky jsou dokonalý, jak máš v pozadí tu loď a západ slunce! Obrovská kočka :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Veru :D však já taky už nějakou dobu nechci skřině ani vidět :D

      Vymazat
  2. Super fotky aj outfit! :)
    Pozývam Ťa aj na končiacu giveaway :) Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky s vlající sukní, mořem, plachetnicí a západem slunce jsou kouzelné, hrozně ti to sluší Kačí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji tvůj styl! Nejen psaní, ale i oblékání! Kombinace sukně a topu je prostě skvělá :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Anet:) ty mě vždycky tak potěšíš:)

      Vymazat
  5. Překrásná sukně, sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotky :) Už teraz mi je za letom strašne smutno :(

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Povídej mi o tom:( Mně přepadla úplně podzimní depka :D Chci zpátky léto a sluníčko! :)

      Vymazat
  7. Ahoj máš veľmi pekný blog chceš sa navzájom sledovať ? http://zivotpubertiacok.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný outfit. A ty fotky s tou lodí v pozadí jsou božské :)

    Mimochodem nominovala jsem tě do Liebster award tag. Doufám že v řetězci budeš dle pokračovat ;)
    http://the---daisy.blogspot.cz/2014/10/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat