Outfit 1.1 aneb hlídej si ponožky, zloději jdou...

By 20:30 , , , , ,

Ahoj kocouři,
venku sice mrzne a já se tu choulím ve dvaceti vrstvách oblečení, ale i tak vám tu hodím nějaký ten outfitový článek na téma "Velké vedro v Turecku" :)

Fotky jsou z prvního dne - odlítali jsme hodně brzo ráno, takže spát jednu hodinu nebylo zrovna moc příjemný. Ale jela jsem si pro zážitky a ne se vyspat, takže hesla "no sleep" jsem se držela celou dobu:)
Po příjezdu na hotel se mě hned poslíček zeptal, zda jsem tam už letos náhodou nebyla (ano, cítila jsem se jako pošuk) - a takových otázek mě čekala ještě spousta. Sice netuším, jak je to možné, ale všichni si mě tam pamatovali :D Asi hotelová celebrita!

Na dovolenou jsem si jela užívat, takže jsem si nedovolila promarnit jedinou chvíli na to, něco podniknout - což se mi celkem stalo osudným.
První den, jsem se potichu vyplížila ven z pokoje, abych se na pláži setkala se starým známým Hrdinou - bylo zvláštní, ale neuvěřitelně fajné, ho zase vidět:)) Takže na počest našeho setkání nás nenapadlo nic lepšího, než se jít v noci koupat do moře, šplouchat po sobě a dělat všemožné opilecké kraviny - jenže když jsme vylezli, naše věci byly pryč. Nějaký koumák nám ukradl mobily i peníze.

Trochu jsem předpokládala, že po tomto příšerném zážitku, se mi bude Hrdina vyhýbat, ptž jsem to všechno vymyslela a zkomplikovala já, ae nakonec všechno bylo v klídečku. On byl totiž ve finále tím, kdo to bral lépe, uklidňoval mě a já si apoň vyzkoušela, jak neuvěřitelně úžasné je, když nemáte telefon - a tím pádem vám nikdo nemůže psát a nemusíte nic řešit ♥ :D

Celou situaci jsme ale naštěstí obrátili ve srandu a od té doby stále trousíme vtípky na téma "hele, mám u sebe noťas, nezajdeme si zaplavat?" "kam koukáš?" "koukám, zda tu není nějaký zloděj, nechci, aby mi ukradl ponožky, co mám na nohách"  :D :D

Sandálky - Marco Tozzi, kabelka - F&F, košile - C&A, kraťasy - Takko, náhrdelník - Aliexpress








A teď jedna noční s nejkrásnějším výhledem ♥

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Tak to je nemilý s tím telefonem :-/ A nádherný sandálky :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky a tá košeľa je krásna :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jej skvělá historka :D mrzí mě to s tím mobilem, ale aspoň to dokážeš obrátit na vtip :D a hlavně že hrdina zůstal hrdinou a nezachoval se pak jak kretén. Super, že sis dovolenou užila, ted jen přetrpět tu kosu v Česku :D.
    Fotečky jsou krásné, super outfit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé fotky, taková kočka všude :)! Teda to jsou mrchy s tím telefonem
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky a suprový náhrdelník ! :)

    www.michaeela-b.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Super kombinace! Žlutá to nádherně oživuje :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat