New in aneb můj život v roli mimozemšťana...

By 18:16 , , ,

Zdárek párek, dámy & pánové,

musím říct, že po přijezdu z dovolené vůbec nic nestíhám. Připadám si, jako kdybych přiletěla na Mars. Ani by mě nenapadlo, že 11 dní v zahraničí a 3 zameškané dny ve škole ze mě udělají takového mimozemšťana :D Vůbec nevím, co se děje, co mám dělat, kdy máš školu, jaké mám předměty..nevím nic. Jenom tupě zírám :D Takže si dokážete představit, jak šokována jsem byla, když jsem se doslechla, že do konce října mám mít vybrané a schválené téma na diplomku..DaFuq? Jsem ráda, že vím, jak se jmenuju..a oni po mně chtějí, ať přemýšlím nad takovou věcí :D Pche...

K mým zmatkům se školou, s tím, kdo mě kam kdy pozval na přivítací akci, s kým a na co jsem domluvená, co mám kdy ve škole, se ještě připojily zmatky s novým telefonem - zkrátka jsem podlehla tlaku, a i když mi bylo bez founa krásně, nakonec jsem si koupila nový - Huawei Ascedent P7. Investice jak prase, ale na druhou stranu je tak krásný, že mu nešlo odolat. Doufám, že mi už vydrží do konce života. Akorát tady nastává další problém. Neumím s ním pracovat. Byla jsem zvyklá na svoje staré Nokijky, které po mně nic nechtěly a najednou šup - musím čelit inteligenci telefonu, který je daleko chytřejší než já. Furt to nějak pípá, chce se to připojovat, aktualizovat, nikdy nevím, zda mi přišla smska nebo zpráva na Whatsappu, bůčku či jiné aplikaci (o které ani nevím, že existuje, ale chytrý telefon mě k ni připojil!)...no prostě zpátky na stromy..chci starou nokii, se kterou můžu házet po lidech a nic se ji nestane :D

V dnešním postu vám představím pár věcí, které jsem si za poslední měsíc a něco pořídila.

O Aussie spreji na suché vlasy jsem si přečetla u Francebaby. A vzhledem k tomu, že mi začala vlasová kosmetika docházet, rozhodla jsem se právě pro něj. Jsem na něj fakt zvědavá. Seženete ho v DM za 149,-

Peplum top z F&F. Na zkoušky k úplé sukni bude ideální :) Ve F&F zrovna probíhaly 20% slevy na veškeré oblečení, takže byla škoda ho tam nechat, když vyšel asi na 200,- :)

Medvědí kožich z F&F. Původně jsem chtěla nějakou chlupatou vestu, ale jakmile jsme s mamkou uviděly tohoto medvěda, musela jsem ho mít. Myslím, že ho celou zimu nesundám, vzhledem k tomu, že mi je furt zima, tak se bude hodit:)

Šedé rifle z F&F. Venku mrzne, je třeba se zásobit i něčím, co nekončí těsně pod zadkem a neodhaluje celé nohy :D I když bych strašně ráda chodila ještě nějakou dobu jenom v kraťáskách a machrovala svým opálením, obávám se, že to není možný :D

3 nové laky - Gabriellu Salvete jsem koupila v Tesku - měly ji v doprodeji za 20,-
Upřímně řečeno nějak nevím, co si o té růžové barvě mám myslet :D Mám ji na nehtech a vypadám jak přerostla Barbína :D 
Essence lak byl jako příloha k nějakému časáku - Bravíčko nebo tak něco (koupily jsme si ho na cestu do Turecka, chtěly jsme si s Bařenem přečíst příběhy na téma "láska sex a trápení" :D)

Tyto dva náhrdelníky jsem koupila v obchodě Pepco. Něco červeného na krk sháním už pěkně dlouho..takže když jsem ho uviděla v kombinaci se zlatou, musela jsem ho mít:)))

Do Tety jsem šla jen na čuming:) Nic jsem neplánovala kupovat, ale když jsem viděla Essence korektor za 29,- a tvářenku zlevněnou ze 104,- na 19,- nemohla jsem ji tam nechat:) Jsem na ni zvědavá.
S korektorem už zkušenosti mám. Dřív jsem ho používala:)

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Hezké nákupy :) Docela by mě zajímala pak recenze na Aussie :) A v Pepcu mají super náhrdelníky za ještě suprovější ceny :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. Super nákupy! Tie náhrdelníky sú krásne!! :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to Ti nový mobil upřímně závidím :D, měla jsem možnost ho na 10 dnů zkoušet a úplně jsem se do něj taky zamilovala, je fakt úžasnej :). Moc pěkný nákupy, ten peplum top se mi líbí nejvíc
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Proč já na ty super Essence slevy nikdy nenarazím? :D Jednou jsem si akorát koupila řasenku za 29,90 Kč a spokojená jsem teda nebyla :(

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné věci jsi si pořídila :). Na sprej od Aussie taky nedám dopustit.

    http://pragueinstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat