New in aneb jak odškrtávám věci z wishlistu

By 17:00 , , , , , ,

Je tu začátek září, a proto jsem se rozhodla, že vám tu hodím pár věcí, které jsem si za poslední dobu stihla během své nákupní horečky pořídit:)) Třeba vás to taky nainspiruje vyrazit do obchodu, když je venku tak "krásňoučce" :-X
BTW: jinak musím přiznat, že si už pomalu můžu začít odškrtávat svůj (WISHLIST) - 3 věci z něj už mám doma, a to bílé kalhoty, kimono cardigan a výrazný zlatý náhrdelník:)

První tři věci jsou z Takka. Měli zrovna výprodej 2+1 zdarma na zlevněné věci, takže nešlo odolat:) 
Růžové zrovna moc nefandím. Vlastně vůbec, ale když já tam ty kalhoty nemohla nechat :) Na fotce vůbec nevyniknout, ale ve skutečnosti jsou kouzelné. Navíc poslední kus, v 38 a jen za 179,

Tak jsem se hecla a koupila si bílé kalhoty. Ještě sice nevím, zda v nich budu chodit, ale jsem z nich nadšená! (věřím, že stejně nadšená bude i pračka poté, co je bude muset po každém nošení prát - přiznávám - sedat si do nějakýho bordelu, trousit po sobě oční stíny nebo jíst špagety v bílé - to jsou moje specialitky :)
Sedí mi, nejsou průhledné, jsou skinny a navíc mě stály jen 149,- :) Opět se jednalo o doprodej letního zboží - rozhodně doporučuju Takko navštívit:) Kalhoty zas tak tenké nejsou, takže na jaro a podzim ideální:)


Můj novej zlatej a šíleně extravagantní krasavec! Seznamte se!
Je z Takka. Probíhala tam akce 2+1 zdarma na zlevněné věci, takže jsem ho nakonec měla zadarmo:)  Zanedlouho se můžete těšit na outfit s ním:) (úplně původně stál asi 350,-)


Hurááá..mám svůj kimono cardigan:) Nakonec jsem ho ukořistila v doprodeji letní kolekce v F&F (a to jsem ho tam nikdy předtím neviděla)! Je takový modro fialový se světle růžovýma kytkama (na mě absolutně netypické barvy!!)
Na fotce sice vypadá blbě, ale oblečený je fakt dobrý:) Těšte se na outfit post:)  Již brzy :D :D


V Olomoucké Olympii v New Yorkeru jsem nakonec ukořistila tyto dvě trička. Z původních 249,- doprodej za 29,- ..tož to tam nemůžete nechat, že jo :D hlavně, když se tak skvěle hodí do saka:) 


Jooo..a nejlepší koupě měsíce je rozhodně toto pyžámkové tílko z NY! Tak teď už ho mám fakt ve všech odstínech, ale vůbec si nepřipadám jako pošuk...nenene (vlastně jo, ale uklidňuju se tím, že Stará si ho pořídila taky hned ve třech barvách :D takže teďka nám jebká oběma :)


 K narozkám jsem od svého milovaného káma dostala tyto 4 roztomilé přípravky na vlasy Lee Stafford - šampon a kondicionér pro narovnávané vlasy, lesk na vlasy a fixační sprej!
Šmarja, jak já ho miluju - nejlepší dárek! :D 
Těšte se na recenze!! :)


Pamatujete si, jak DMko posílalo členům DM klubu slevové poukázky a já už o nich psala TADY ?? Tak ano, neodolala jsem a make-up L'oréal Infallible 24H jsem si pořídila. Zatím ho mám jenom chvilku, ale musím přiznat, že jsem z něj nadšená (akorát jsem si koupila blbej odstín se slovy "však to zas tak tmavé není" :D )
Noo..a Rimmel bronzer je prostě klasika, která už mi docházela:)

Tak jako říkejte si co chcete, ale takový odstín laku v obchodě nechat prostě nemůžete:))) Navíc, když je s 50% slevou :) Koupeno v Ziaja prodejně v Olomouci:)

You Might Also Like

12 komentářů

  1. No tak ty růžové kalhoty vypadají přímo bombasticky :-) Bílé bych si sama nekoupila, páč jsem prase a asi tak za 3 sekundy by na nich byla špína, takže nic pro mě :D Tílka jsou supeeeer! a ten cardigan je na mě celkem výrazný (těmi květy), ale věřím, že k obyč kouskům to musí být supeeeer! :-)

    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty růžové kalhoty jsem si fakt oblíbila :D jsou hrozně pohodlné a dokonce mám i dojem, že se tak hrozně nenatahují na zadku jako většina kalhot:D

      Cardigan vypadá k bílému tílku fakt super:) sice trošku pyžámko, ale nevadí :D

      Vymazat
  2. Super nákupy, kimono závidííím :) A o tom make-upu jsem taky uvažovala, ale nakonec jsem ho tam nechala :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Make up fakt doporučuju:) Jsem nadšená, že vydrží celý den:)
      Děkuji:))

      Vymazat
  3. Zrovna dneska jsem se taky vydala na výlet po krámech. Naštěstí jsem se ale udržela, ale koupila jsem si jeden jediný malinký topík v New Yorkeru za 29,- (jak říkáš, to tam nemůžem nechat žejo :D) Bílé kalhoty taky sháním, ale pořád ne a ne najít ty pravé..

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  4. Týjo, ty jsi teda vychytala parádní slevy, takový super ceny :) Ta sada od LS je skvělá, takový malý špunti :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Teda tomu říkám úlovky! Já se chystám na nákupy zítra!

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji, dámy za uznání :D

    OdpovědětVymazat
  7. Od Lorealu je tento makup pre mňa najlepší! :) Mala som ho ešte v jeho staršej verzii a už vtedy som ho zbožňovala :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že je to můj první make-up od Lorealu, tak to nemůžu posoudit, ale musím říct, že s tímto jsem fakt naprosto spokojená. Taková výdrž se jen tak nevidí:) Sice ho musím míchat se světlejším odstínem Rimmelu, ale i tak jsem spokojená:)

      Vymazat
  8. Vau super nákupy :) Tieružové rifle sú NÁDHERNÉ!!! :3

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat