Merhaba, guys!!

By 12:22

Jak jsem slibovala, tak taky píšu:)

Zdravím z Turecka - ze Side! :D
Tak se mi to povedlo. Naprosto neočekáváně jsem odjela na to stejné místo jako před dvěma měsíci a musím říct, že jsem plná nových dojmů! Jely jsme s kámoškou - doslova  na poslední chvíli, za doslova zvláštních okolností, ale zatím ROZHODNĚ NELITUJU!

Je tu daleko méně lidí, snesitelnější počasí, neuvěřitelný personál, který si nás celkem oblíbil..no prostě pohádka!
Na celou story si musíte počkat až po příjezdu...plánuju to moc hezky zrekapitulovat..:D haha...a dokonce i vysvětlit, proč se jednalo o takovou výzvu. Do té doby si počkejte a vesele si užívejte přednastavené články..haha...

Zatím vám jen řeknu, že mi ukradli při nočním plavání mobil, takže spojení se světem není zas tak jednoduché jako doposud..haha...That's life! Skákat z okna z toho ale nebudu...
Na druhou stranu jsme se tu ale seznámily s pár úžasnýma lidma...a procvičujeme anglinu jak jen to jde...haha..

Už bych opravdu měla sklapnout s tím mým "haha"..
Haha..mějte se famfárově. A užívejte si první školní dny popř. poslední dny volna:)

xoxo Gossip Girl - Instant beauty..:))

You Might Also Like

5 komentářů

  1. No tedy ty si užíváš :D, zase další dovča, tak se budu moc těšit na články po příjezdu. To jsou teda ludry, že Ti ukradli mobil :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to, už se těším až se vrátíš a povyprávíš, já jsem teď v nervech ze zítřejšího stěhování, takže si to tam hezky užij za mě, relaxuj, opaluj se a vrať se plná energie, budeš ji potřebovat na focení :D

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji dámy! Fakt se těště a příběh! :D je to tu zážitek jak blázen!

    Luci, jasně..všechno bude..už se těším na to naše kafčo a focení...už tu trénuju pózy:))) Hodně štěstí se stěhováním:) Snad to půjde dobře - a hlavně žádné nervíky:)))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to ti teda závidím :) i když kráděž mobilu ti to asi trochu poskvrnila :( hlavně, že se nestalo nic vážnějšího :)

    OdpovědětVymazat