Do čeho ráda zainvestuju a do čeho naopak ne, část II.

By 12:22 , , , , , , , , , , , , , ,

Když jsem psala článek na téma "Do čeho ráda zainvestuju a do čeho naopak ne, nevěděla jsem, že se tak chytne:) 
Ať už mluvíme o počtu komentářů či o počtu zobrazení, musím říct, že se článek stal úspěšným, a proto jsem se rozhodla napsat jeho druhé pokračování:)
Opět bych vypíchla pět různých přípravků, do kterých bych investovala/neinvestovala:)
  • Laky na nehty
Upřímně řečeno, dřív jsem byla do laků naprostý blázen. Libovala jsem si snad ve všech možných barevných odstínech, zatímco teďka už preferuju spíše jen červenou a oranžovou:)
Laků už rozhodně nemám tolik, co dřív - zkrátka mě už nebaví je nakupovat (tímto zdravím svoji milovanou spolubydlu Marťánka Ufonka, která má takovou sbírku, že by ji mohla i drogerka závidět!:)))
Jak už jsem zmiňovala několikrát, nejraději ze všech laků mám značku Maybelline - Colorama. Recenze ZDE. Je levná, kvalitní, perfektní výdrž a výběr odstínů:)

Do laků na nehty nehodlám investovat více než 80 Kč (za víc bych si koupila jedině něco fakt úžasného). Proč? Protože si myslím, že kvalitní laky se dají sehnat i za pár korun. Stačí se porozhlédnout po drogerce - za zmínku rozhodně stojí Rimmel - 60 seconds, Gabriela Salvete (tam doporučuju pískové laky, mají super výdrž), UMA, NYC, Miss Sporty a i Astor se dá mnohdy sehnat v příjemné slevě. 
Z dražších laků jsem si pořídila L'oréal a musím říct, že jsem zklamaná - štěteček divný, výdrž průměrná, malé balení, drahé. Opravdu to nestojí za ty peníze.
Ale bacha! Rozhodně nedoporučuju kupovat laky od Vietnamců a neznámých značek!!

°°Investovat??? Rozhodně ne. S cenou kvalita neroste! I levný lak dokáže zázraky. Stačí si umět najít ten správný a používat kvalitní top coat:) - doporučuju Four seasons.

Gabriela Salvete - Stars Enamel, odstín Natale Flower 18
Gabriela Salvete - Enamel with Hardener, odstín 104
Maybelline - Colorama, odstín 16
Catrice, odstín 19 fred said red
Avon - Nailwear pro +, odstín real red
Rimmel - Costail colour in a flash, odstín 140 hawaiian punch
Astor, odstín 237 orange cosmos
Claire's
Uma, odstín 55


Moje sbírka dražších laků - Max factor, Claire's a L'oréal - ani jeden z nich není nijak extra.
  • Odlakovač na nehty
Tak za odlakovač si rozhodně ráda připlatím. Loni v zimě mi naprosto nechutně zežloutly nehty, takže to vypadalo, že mi odcházejí játra, prošla jsem různými odběry krve a testy, ale nic se nepotvrdilo, takže to bylo způsobeno nekvalitními přípravky. Od té doby používám odlakovač Sally Hansen či Lilien, protože už je mám ověřené a na nic jiného už ani nehrábnu. 
Měla jsem i odlakovací polštářky od ELFu, sice krásně voněly, ale nehty mi zežloutly právě v době, kdy jsem je používala, tak nevím, jestli to má nějakou spojitost. Nicméně znovu si už je nekoupím.
Navíc nekvalitní odlakovač hodně ničí a sesušuje kůžičku okolo nehtu a to taky nevypadá zrovna hezky.

°°Investovat??? ANO!

  • Bronzer/tvářenka
Tak tady zůstává otázkou, co je investice. Upřímně řečeno mám nejraději tvářenky a bronzery Rimmel. Myslím, že je to taková zlatá cenová cesta. Víc jak 150,- bych za ně nedala, ale zároveň bych si nekoupila nic extra levného. 
Dřív jsem zkoušela bronzery od Essence, ale přišlo mi, že výdrž byla asi tak tří hodinová, takže pokud se člověk nalíčil ráno, odpoledne po tom nebylo ani památky.
Na druhou stranu mám taky odzkoušeno pár přípravků značky ELF, a i když se jedná o dost levné záležitosti, výdrž i kvalita jsou fakt dobré:))

°°Investovat??? Ano i ne. Investovat rozumně. Moc drahé výrobky jsou zbytečné, moc levné jsou zbytečně vyhozené peníze.

 4 barevný - ELF eyes lips face
 kulatý - ELF - healthy glow bronzing powder, odstín sun kissed
velký kulatý se sluncem - Rimmel - Natural bronzer, odstín 021 sun light
malinká kulatá růžová tvářenka - ELF - baked blush, odstín peachy cheeky
krabička se zrcátkem - ELF - blush, giddy gold
velký kulatý - Rimmel - Sunshimmer, odstín 001 sun kiss
3 barevný kulatý - Rimmel - sunshimmer 3in1, odstín gold princess
hranatá krabička napravo - Catrice - defining blush, 010 toffee fairy


  • Rtěnka
Do rtěnky jsem ochotná investovat tak 150,- až 200,- Kč. Záleží na tom, co od ni očekávám. Pokud chcete pouze rozzářit líčení, bohatě vám postačí nabídka Rimmel, Maybelline, Dermacol či Essence. Určitě se dá něco najít i v Miss Sporty či Gabriela Salvete. 
Pokud toužíte po "neslíbatelné" rtěnce, tam už to bude trošku horší - málokterý výrobek z drogerie vám zaručí perfektní nalíčení, které se jen tak nesetře. Upřímně řečeno jsem našla jednu jedinou rtěnku, která mi vyhovuje, ale ta se už nevyrábí. Je ji Essence - Hugs&kisses (doporučuji mrknout na můj Rtěnkový speciál)
Asi před rokem jsem si koupila neslíbatelnou rtěnku Max Factor. Dala jsem za ni okolo 400,- a musím říct, že horší rtěnku jsem už dlouho neviděla. Žmolkovatěla, usazovala se v záhybech, vůbec nic nevydržela..no prostě hrůza!

°°Investovat??? Ano i ne. Zálěží na tom, co od rtěnky očekávate. Já si vystačím s levnějšíma..


Tato Max "factorka" není tou zmiňovanou neslíbatelnou. Jedná se o klasickou krémovou rtěnku! A ta je poměrně fajn
Dermacol - lipseduction, 04
Dermacol - longlasting lipstick, 07
Maybelline - Color Whisper, odstín Pink possibilities, Who wore it red-er, Orange attitude, Coral ambition
[B]asic - mineral lipstick, 50 pearly apricot
Max Factor, 231 sugared pearl
Avon - extreme nude
ELF - sociable, captivating
  • Lesk na rty
Tak tady je dle mého veškerá investice zbytečná. Proč? Přijde mi, že jsou všechny lesky naprosto stejné a utrácet za ně stovky je zbytečné.
Nejčastěji se zaměřuju na značku Essence, či ELF, ale svého oblíbence jsem měla i u Avonu:)
Lesk do stovky bohatě stačí (i do 50 Kč).

°°Investovat??? Rozhodně ne!

L'oréal je sice dražší záležitost - tento lesk stojí normálně okolo 150,- ae já ho koupila za 50,- 
Jsem s nim spokojená, jelikož hezky voní, je malý, vypadá elegantně. Nosím ho vždycky s sebou v kabelce!
ELF - shimmer gloss (byly v balení po 4, ale 2 už jsem vypotřebovala, zůstala mi jen červená a sytě růžová)
ELF - hypershine Gloss, odstín flirt
Essence - Marble mania
Essence - Stay with me,
L'oréal - Glam shine Miss Candy, odstín candy pink 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Zase super článek :) Z těhlech věcí se mi moc nechce investovat do ničeho :D Teď mám třeba zálusk na odlakovač od Dermacolu, který si hodně lidí vychvaluje a stojí kolem 60 Kč, takže parádička :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek! Souhlasím s tím, že do laků a lesků na rty určitě neinvestovat, přijde mi to úplně zbytečné, ale naopak cokoli, co si dávám přímo na tvář a obličej, za to si klině připlatím!! :) Ale investovat do odlakovače mě zatím nenapadlo, ale možná máš pravdu! Musím si příště koupit nějaký kvalitnější :)
    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. great items :)
    thx for following, Im your new follower now :)
    http://inyasuniverse.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek, názory na to investování mám s Tebou stejné :) Sbírku červených laků máš pěknou
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Tak koukám, že názory máme docela podobné. Akorát u odlakovače na nehty se lišíme. Kupuji si obyčejný od Ebelin a jsem naprosto spokojená :) Naprosto s tebou ale souhlasím u rtěnek!

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím, bronzery Rimmel jsou nej, na tvářence se dá do určité míry ušetřit, ale Nars a Nars. Bohužel, já nemůžu mít levné rtěnky, nic nevydrží, přesušují rty, takže mám jen pár, ale kvalitních.

    OdpovědětVymazat
  7. já do rtěnek ráda investuji mezi mé oblíbené chemické patří ty od lancome rounge in love drží x hodin jako přibyté, ty levnější miluju od rimmelu!! a ted jsem si pořídila bourjois velvet lipstick drží a zasychá do matna a já ju miluju! do dneška byla sleva 30% :)

    OdpovědětVymazat