Do čeho ráda zainvestuju a do čeho naopak ne..

By 14:32 , , , , , , , , ,

Pro dnešek jsem se rozhodla, že vám tu zveřejním článek na téma, za co si ráda připlatím a za co mi naopak přijde zbytečné vyhazovat peníze!
Pro začátek tu přidám jenom pár věcí, a pokud článek bude mít úspěch, ráda udělám nějaké to pokračování o jiných produktech :)
  • Make-up
Tak tady se rozhodně přikláním k názoru, že si za něj klidně připlatím, hlavně když bude mít celodenní výdrž, nebude dělat efekt masky, nebude se slévat do porů a bude vypadat přirozeně. Jsem ochotná do něj zainvestovat tak do 700,-Kč. Možná i víc, pokud budu vědět, že mi fakt sedí. Přece jenom jsem názoru, že make-up dělá základ veškerého vzhledu, takže pokud je špatný, ani ostatní líčení nevypadá dobře.
Na druhou stranu musím říct, že jsem vyzkoušela už spoustu levnějších i dražších make-upů, ale asi nejvíc mi vyhovuje ten za dvě stovky - Rimmel - Lasting finish 25 hous, takže tentokrát moc investovat nemusím.
Dále pak bych taky mohla doporučit L'oreál - Infalible 24H, který stojí okolo 500,- a Max Factor - Face finity all day flawless 3in1, který koupíte asi za 400,-
Za zmínku taky stojí Dermacol - imperial make-up. Taky patří k těm levnějším, ale kvalitnějším (i když mně osobně zas tolik nesedí)

°°Investovat??? Za mě určitě ano! 
Dermacol - Imperial make-up, odstín 2 (Fair)
Max Factor - Face finity all day flawless 3in1, odstín Natural 50
Rimmel - Lasting finish 25 hours, odstín 103
L'oreál - Infalible 24H, odstín 140 (golden beige)

  • Kleštičky na řasy
Kleštičky používám při každodenním líčení. Řasy mám sice poměrně dlouhé, ale zároveň dost zplihlé, takže  kdybych si je nenatočila, nejdou téměř vidět:)
Vyzkoušela jsem už hromadu kleštiček, ale přijde mi, že s cenou rozhodně neroste kvalita!
Nejhorší, které jsem kdy měla, byly z Avonu a stály do 200,- Nejenom, že s nimi šlo hrozně špatně manipulovat (byly takové ztuhlé), ale zároveň řasy vůbec nenatočily a věčně jsem v nich měla přiskřípnuté víčko. Od té doby se koukám po levnějších alternativách a musím říci, že nejvíce mi vyhovují ty z Teska. Stály něco okolo 44,- Kč  jsou poměrně lehké, dobře se rozevírají a řasy fakt nadzvednou.  Jsou i poměrně pevné, takže nevypadají, že se rozpadnou dřív, než je vytáhnete z obalu:)

°° Investovat???  Ne, investovat do dražších kusů je poměrně zbytečné.

Nejvíc mi vyhovují kleštičky z Teska a od NYC

Tesko kleštičky, koupila jsem je asi za 44,-, byly v takové průhledném obalu s fialovými kytičkami - fotka obalu se mi bohužel nějak zázračně smazala.
  • Řasenka
Další věcí, za kterou nehodlám utrácet tisíce, jsou řasenky. Už jenom kvůli tomu, že v drogérii jich seženete tolik kvalitních a za výhodné ceny, že jakákoliv investice nad 300,- je naprosto zbytečná. Jak už jsem několikrát zmiňovala, používám už pár let Maybelline - The colossal volume, normálně stojí asi 249,- (ae věčně jsou na ni slevy, takže ji seženete i za polovinu) a jsem s ní naprosto spokojená. Proto se nijak nehrnu do žádné parfumérkové značky, protože vím, že i když mě Mabelline omrzí, Rimmel nabízí taky dost kvalitní kousky.

°° Investovat??? Ne! Je to zbytečné!

Maybelline - The Colossal Go Extreme Volum', waterproof
Maybelline - The colossal volum', waterproof

  • Pudr
Upřímně řečeno, ani do pudru nepotřebuju investovat. Už jenom kvůli toho, že pudr má stejně jenom zafixovat make-up a zmatnit obličej, takže zas tak zázračný být nemusí (zázrakem musí být make-up), ale zas na druhou stranu pudr nesmí šupinkovatět ani dělat fleky. Taky je potřeba vybrat správný odstín a při nanášení to s ním nepřehánět, aby z obličeje nebyla maska.
Mezi mé kandidáty patří - Rimmel - Stay matte, Maybelline - Affinitone, NYC - Smooth skin, ELF - Clarifying Pressed powder či Astor - Anti shine Mattitude (i když ten už je trošku dražší - stojí nějak do 200,- a řekla bych, že je srovnatelný s Rimmelem)

 °° Investovat??? Ne, není to zas tak nutné.

Rimmel - Stay matte, odstín 004 (sandstorm)
Maybelline - Affinitone, odstín 24 (Golden beige)
NYC - Smooth skin, odstín 701A Translucent 
ELF - Clarifying Pressed powder, odstín Ivory
Astor - Anti shine Mattitude, odstín 001

  • Korektor
Tak tady upřímně řečeno nevím. Záleží, jaké má člověk problémy s pletí. Pokud máte obličej jak dětskou prdýlku, myslím, že si vystačíte s korektorem od Essence, pokud ale máte šílené kruhy pod očima nebo problémy s pupínky, vyplatí se mrknout se po něčem lepším. I když ani tady dražší neznamená lepší:) Upřímně řečeno zase tolik korektorů vyzkoušených nemám (maskuju jen kruháče, výjimečně pupínek), ale nejraději se vracím právě k těm na fotkách. Rimmel i Maybelline jsou tekuté, Essence je tuhý.

 °° Investovat??? Upřímně řečeno nevím. Je to věc každého.
 
 Maybelline - Affinitone, odstín 02 Natural
Rimmel - Match perfection, odstín 01 Ivory
Essence - forget it 3in1 concealer



You Might Also Like

17 komentářů

  1. Super článek :) A souhlasím s tebou, pudr a řasenka mi vyhovují z těch levnějších řad, z korektorů je mým největším miláčkem Affinitone, ale ani tekutý Essence nebyl špatný :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)
      Jojo...tekutý Essence jsem taky měla..ae teď jsem se zbláznila do Rimmelu:)

      Vymazat
  2. Moc pěkný článek :) Make-up nepoužívám, tak tam ušetřím úplně
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super článok! S väčšinou súhlasím, niektoré takisto neviem, avšak ja do púdru skôr investujem radšej :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt?:) No, ono hrozně záleží na tom, co komu vyhovuje, že jo:) Já si vystačím s RImmelem či ELFem a jsem spokojená:) Ale možná, pokud bych zkusila i něco jiného, tak bych změnila názor:)

      Vymazat
  4. Úžasný a opravdu užitečný článek!!!! Díky díky za něj .)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím, za make-up jsem taky odchotna dát víc :).

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, jsi další, koho jsem vybrala do Liebster Award, pokud se chceš zúčastnit, podívej se na pravidla zde:

    http://mujerworld.blogspot.cz/2014/09/liebster-award.html

    OdpovědětVymazat
  7. máš úplnú pravdu. Pri kozmetike sa treba naozaj rozhodnúť čo je pre teba priorita a za čo sichceš priplatiť a zase čo až tak moc nepoužívaš a až tak ti na tom nezáleží tak si kúpiť aj lacnejší produkt lebo väčšinou s kozmetikou je to tak že keď je niečo drahšie tak je to aj kvalitnejšie (väčšinou) takže naozaj si treba vyzerať :)) Super článok :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný článek. Make-up je snad jediný, do čeho bych byla ochotná investovat více. A ten od L`Oreal jsem si zamilovala, už chystám recenzi :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Úplně souhlasím, i když i make up mám od Dermacolu za nějaké dvě stovky a vyhovuje mi, takže jsem ráda, že zas tolik investovat nemusím. Za řasenky už pomalu dávám úplné minimum, většinou kupuji řasenky kolem stovky, protože je spousta kvalitních a levných řasenek. Kleštičky mám doma jen jedny, tuším, že z oriflame a vyhovují mi, takže jsem se po dalších poohlížet nemusela. Do čeho bych nikdy neinvestovala víc jak 80 Kč jsou laky na nehty, protože mám laků nespočet, všechny za normální ceny a nemám potřebu vlastnit nějaké drahé laky, když je stejně tak střídám.
    Moc pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím:) Co se týče laků, tak ty plánuju prodrbat v pokračování tohoto článku:) Ale souhlas. Drahé laky nejsou lepší!

      Vymazat
  10. Prínosný článok. Za mňa vedú určite make upy od Max factor, korektor Affinitone púder Nyc a riasenka síce tiež od Maybelline ale Big eyes. Ak by som mala investovať iba do jednej z týchto vecí, bol by to korektor a možno aj špirála, ak by som si mohla vybrať ešte jednu ;) Kliešte na riasy mám ale používam ich minimálne, kvalitná riasenka predsa spraví prácu aj za nich :) Každopádne ďakujem za tipy :)


    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)
      Máš pravdu, kvalitní řasenka by práci měla odvést sama, ale zase na druhou stranu pokud máš řasy těžké a zplihlé, kleštičky tomu dost pomůžou:) Navíc já si potrpím na hodně velký objem řas, takže bez nich to nejde:)

      Vymazat
  11. Já jsem se nedávno také rozhodla trochu více investovat do některých produktů. Zatímco u pudru a řasenek se držím svých levných oblíbenců, make-up jse se rozhodla vyzkoušet pro mě trochu dražší a to Rimmel Match Perfection a je skvělý! Snažím se ho teda ale vždy kupovat buď v akci nebo s nějakým slevovým kupónem.

    anettelsworld.blogspost.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Do make-upu investujem aj ja, pokojne aj 20 EUR, viac nie, to už je príliš. Najviac mi vyhovovali make-upy Max Factor Lasting Performance, ktorý mal aj slušnú výdrž, aj pekne kryl, ale po pár rokoch používania mi už prestal vyhovovať takže som prešla na Dermacol 24h Control, ktorý je omnoho lacnejší a zdá sa mi, že je ešte lepší ako MF. Skúšala som aj Imperial, ten mi ale robil akné, takže som prestala. A ešte je celkom fajn Rimmel Stay Matte, aj keď je trochu maskoidný. Loreal som skúšala len raz - True Match, ktorý síce pekne kryl, ale robil riadne mapy. Lacné make-upy typu Essence, Miss Sporty mi nikdy nesedeli, hlavne odtieňom.
    Bianka

    OdpovědětVymazat