Outfit 0.6 aneb trpím tílkovou úchylkou...

By 14:44 , , , ,

Znáte ten pocit, když se pro něco nadchnete a musíte to mít nejlépe ve všech verzích, barvách, vyhotoveních? :) 
Tak toto já prožívám pořád. Buď mám období oblíbených barevných rtěnek, kabelek, kraťásků, laků na nehty...a teď momentálně prožívám své období "pyžámkových tílek". Celkem nedávno jsem tu psala, že jsem se konečně dokopala a pořídila si to nejznámější a nejoblíbenější tílko, které letos prostě fičí :D Můžete ho vidět snad na všech blogerkách! (ale na slečnách na ulici jsem ho ještě neviděla)

Dlouho jsem odolávala, ale nakonec jsem si ho ve výprodejích pořídila - a hned ve dvou verzích - černé a růžové. Postupem času jsem si je obě natolik zamilovala, že když jsem šla s kámoškou na menší nákupy, a viděla, že ho mají i ve smetanově - šedé (existuje taková barva?? :D ), koupila jsem si i tuto verzi (teď mi chybí jenom bílé...:D a to už opravdu nepotřebuju..i když....bílá je bílá a hodí se vždy :D )

Jak už jsem zmiňovala, to, co momentálně prožíváme já a moje pyžámkové tílka - tomu se říká láska. Ta pravá♥ Proto jsem se rozhodla, že vám tu hodím aspoň 3 outfity, ve kterých se tyto krásky objevují :)

Kombinace růžová x zelená jsem se ze začátku bála, ale nakonec mě zaujala natolik, že se k ní ještě ráda vrátím:)
Pyžámkové tílko - New Yorker, pyžámkové kraťásky - Gate, kabelka - Globus, náhrdelník - F&F


Sukně + tílko - New Yorker, kabelka - Globus, náhrdelník - F&F


Miliontý (a zároveň poslední) pracovní úbor :D Ano, spáchala jsem módní sebevraždu. Vzala jsem si do práce rifle!! (A proč ne, že jo:)
 Tílko + sako + rifle - New Yorker, lodičky - S. Oliver, kabelka - Michael Kors, náhrdelník - H&M


You Might Also Like

7 komentářů

  1. Tílka super! :) Akorát u nás je posledních pár dní pořád kolem 15 stupňů, což už na tílko moc není :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to u nás taky:) Ale některé dny se výjimečně oteplí, takže tílka zas můžou na procházku :D

      Vymazat
  2. Ta tílka vypadají úžasně, nejvíc se mi asi líbí ta kombinace v posledním outfitu <3

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty tílka jsou super :-) Asi málo sleduju fashion blogy, protože třeba u tebe je vidím prvně :D no což! Moc ti to sluší.. nej je asi první outfit! I když.. ten poslední se mi taky mega líbí. Sluší ti to!

    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  4. Ty tílka jsou krásný :) Fakt Ti to moc sluší, jsi taková kočka!
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc dámy, jste skvělé;)))

    OdpovědětVymazat
  6. Poslední outfit je přesně podle mého gusta! Moc se mi líbí, jakým stylem píšeš. Je to zábava :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat