Outfit 0.5 aneb vyhoďte tu zimu do povětří, prosím

By 14:40 , , , , , , , , , , ,

Taky tak fňukáte, při pohledu z okna?
Musím přiznat, že jsem věčně nespokojenej tvor - když jsou venku vedra, ječím, že umírám a sepisuju závěť, když je venku zataženo, fňukám, že se nemůžu opalovat (ne, že bych to dělala, griling na slunku mě nikdy moc nebral a vlastně když už jsem se grilovala, tak to téměř vždy bylo kvůli nějakému chlapovi, aby si mohl říkat, jak jsem roztomilá, když mám barvu pečeného krocana :D ), když sněží, brečím, proč raději neprší a když prší, skuhrám, že mám háro jako kokršpaněl....a furt něco:)

Jinak přiznávám, že jsem oficiálně skončila s praxí (fňuk).
Potřebovala jsem nějaký ten čas na učení..ne, že bych se od teď chtěla učit 24/7..na to jsem moc lenochod, ale poslední dobou se mi stávalo nějak často, že jenom co jsem si po příchodu z práce lehla/sedla do postele s knihou mezinárodka, rázem jsem se promenádovala po pláži v St. Tropez, popíjela drinky u bazénu na Maledivách či kafíčkovala ve Francii ...sice bylo fajn mít mezinárodní sny, ale to, že jsem takto prospala celé odpoledne už tak fajn nebylo. Pak mamce nesoucí vám svačinku, aby se vám lépe učilo, vysvětlujte, jak je možné, že máte z toho učení otlačenou učebnici na obličeji, zalepené oči a už 3 hodiny čtete tu stejnou stránku:)

No nic, nebudu tlachat...raději tu hodím nějaký ten outfit a jdu si v rámci prokrastinace zapařit krysí hru na (fejs)bůčku (The rats online)...

Kraťasy - H&M, Svetřík - Takko, Tílko - New Yorker, Baleríny - CCC, Kabelka - Globus, Sovička - ??? (byl to dárek od mého milovaného kámoše ♥, ale hádám, že je z Aliexpress :)

Prstýnek - I am, Hromada náramků - F&F

No jo..můj vysněný skort♥ (jsem si ho tak vydupala a měla jsem ho na sobě jednou)
Skort + Cardigan - F&F, Tílko - New Yorker, Peří na krk - I am, Balerínky - Jennyfer (CCC), Kabelka - Globus


A ještě jeden pracovní...
Hmm..to zas byl nápad vyvenčit 11cm podpatky...krev stříkala všude kolem, když jsem se plazila po čtyřech po chodníku (dobře, trochu přeháním - zas tak hrůzný to nebylo, jenom mám trochu díru v noze - pohodlné botky :D)
Sukně - Takko, Tílko + Náhrdelník - New Yorker, CardiganTerranova, Kabelka - Kabea, Lodičky - 5th avenue


You Might Also Like

5 komentářů

  1. Jů tu sovu mám taky :) ten 1. a 3. outfit se mi moc líbí :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné outfity, jsi kočka! :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jako vždy, moc hezké outfity :) A ta zima je strašnááá!

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Roztomilé a dívčí outfity! Já jsem toto léto silně nespokojená, protože bych milovala, kdyby bylo teplo po celý rok! :)))

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné outfity i blog který sleduji a pokud chceš sleduj i mě :))
    http://whitemarie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat