Outfit 0.4 aneb ať žijou líné neděle

By 16:57 , , , , , , , ,

Čauky mňauky:)
Copak všichni děláte takto při neděli?:) 
Já přiznávám, že se jen tak líně poflakuju a usínám při každém kroku :D  Včera jsem byla na "rozlučkové párty", jelikož jedna z mých nejlepších a nejoblíbenějších kamarádek odjíždí na Erasmus do Finska, tak jsme to museli pořádně zapít. Při té příležitosti padla i flaška Rakiji, kterou jsem dostala před 4 lety k narozeninám na dovolené s kámoši a stále jsme si ji šetřili na tu SPRÁVNOU chvíli! Ta nastala včera. No..upřímně řečeno..větší hnus jsem už dlouho nepila :D Spíše než odměna, to bylo za trest :D 

Ale párty byla skvělá! Tanečky na střeše kasína, jízda v 6 lidech v autě kolem policejní stanice (a mávání na policajty kouřící cígo), klepání na okno sousedovi, který se tak kvalitně naštval, že nás přišel "navštívit" (hned dvakrát), mlácení se zvonem do odpadu či soutěže v balení kluků do toaletního papíru..:D
Občas mám dojem, že i když se od dob gymplu změnilo téměř všechno, když jsem s touto svoji havířovskou (gympl) bandou, cítím se, jako by mi zase bylo tak 18 (a podle toho se i chovám :D )...

Chtěla jsem vyfotit svůj pohodovej outfit na posezení u Rakiji, ale nějak jsem to doma nestihla, tak jsem se cvakla aspoň ve výtahu :D :D (říkám, že se chovám jak osmnáctka!!!)
Tílko - Takko, kraťásky - H&M, cardigan - New Yorker, kabelka - Globus


A teď ještě jedna fotka pro zasmání :D 
venku byla kosa jak pras, tak jsem si půjčila bráchancovo sako, ale místo toho, abych působila jako těžký elegán, jsem vypadala jak uchyl v županu :D :D


Vzhledem k tomu, že moc fotek ze včerejška nemám, tak vám tu ještě hodím pár outfitů z poslední doby:)))

A jde se pracovat...zase..:)
Sukně + zlatý náhrdelník - F&F, cardigan - New Yorker, tílko - tally weijl, kabelka - Kabea.cz

Možná v tom vypadám jak v pyžamu, ale musím přiznat, že neznám pohodlnější outfit! Ty "pyžámkové kalhoty" se staly mým absolutním miláčkem!
Kalhoty - F&F, kabelka - H&M, zlatý "zubatý" náhrdelník - H&M, cardigan + tílko - New Yorker

Tílko + sandálky - F&F, kraťasy - H&M, psaníčko - Baťa, náhrdelník - Sinsay

Můj oblíbený zlatý náhrdelník (Sinsay) a perfektní zlato-černé sandálky (F&F) zblízka

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tyjo, ty jsi každý den tak vyfiknutá :) Já jsem ráda, když si můžu vzít tepláky, udělat drdol a nazdar :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší Ti to :), tak to je super, že jste si užili rozlučkovou párty. My jsme dneska s přítelem šli pěšky na pouť a pak pěšky ještě k jeho babičce a pak dom, takže jsme si dali takovou 14 km procházku :D, ale bylo to super
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Musela to být super rozlučka :D. První outfit je parádní, akorát v něm vážně musela být kosa :D. Ty "pyžámkové" kalhoty jak ty říkáš, ti vážně moc sluší, a když jsou navíc tak pohodlné, musíš je zbožňovat! :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásný outfity, nejvíc se mi líbí 3 a 4 :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíce se mi líbí ten s červenými kraťasy :).

    OdpovědětVymazat