Outfit 0.3 aneb jen tak si požvanit...

By 23:34 , , , , ,

Jsem líná jak hejno tchořů!
Nic se mi nechce….
Měla bych se opravdu začít učit!! Přece jenom mě ještě čeká jedna "báječná" zkouška, jenže ono to nejde!!! To máte tak.....
Otevřete knihu mezinárodního práva a objevíte v ni spoustu veselých poznámek a obrázků, takže místo učení listujete a čumíte. Vezmete si vytisknuté materiály a sednete si s nimi do postele, aby vás nerozptyloval notebook, který leží na stole, ale najednou spíte.... sednete si ke stolu k hromadě zvýrazňovačů (notebook odhodíte do kouta, protože vám v hlavě běží výhružná věta o tom, že už opravdu musíte začít), ale pak vás přemůže hlad - nažerete se, pak přijde hlad číslo 2., pak je čas na kávičku, zákuseček, pytlík bebeček, následně na čokoládku a najednou si uvědomujete, že už ani dýchat nemůžete, a že ta židle na které právě sedíte, výhrůzně praská:D No nic. Je na čase, se přesunou do křesla. Otevřete složku s učením a do minuty jste tuzí v super krkolomné poloze...celý zbytek dne vás bolí za krkem, takže na učení není nálada...
A tak je to stále...

Bohužel jsem tak líná, že se mi ani recenze či jiné kosmetické články nechce psát - moc bych si přála, abych mohla sedět a jen tak si čumět :D
Ale vím, že to nejde, takže slibuju, že se pokusím něco se sebou udělat! Aspoň tu hodím outfitpost:)

Zdraví vás můj roztomilý odpadkový koš, který je natolik fotogenický, že bez něj fotky už nedělám :D (kecám, vždy ho zapomenu schovat...trapaaaas)

Tílko + sukně - New Yorker, kabelka - Globus, náhrdelník - Aliexpress

Venku mrzne a vy musíte do práce..to fakt naštve :D

Tílko - F&F sako + kalhoty + sandálky - New Yorker, náhrdelník - H&M, kabelka - Kabea

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Krásné outfity! Jsi kočka :) No s tou zkouškou jsme na tom stejně, taky mě jedna ještě čeká teď na konci srpna a fakt se mi nechce učit :D !
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo! tak to přeju hodně štěstí!! Ať nám to klapne oběma:))

      Vymazat
  2. Moc hezké outfity. A s tou leností tě naprosto chápu, taky mám takové dny :D Já mám tedy zkoušky všechny hotové, ale zato musím psát seminárku z praxe a ze zájezdu a dokopat se k tomu je nadlidský výkon :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Super blog a a právě na našem blogu probíhá Giveaway a budeme rády, když se zúčastníš :) http://daifash.blogspot.cz/2014/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. To znám moc dobře :D. Když mám celý den na učení, tak je úspěch, když se donutím učit aspoň hodinu, zbytek dne mám hlad, dělám jídlo, pak kafe, pak dobrůtka, pak mě něco bolí, pak seriál a milion dalších věcí, u kterých nakonec skončím místo učení :D. Ten pruhovaný top je božský ♥ super outfity! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Ježiš jak já tohle nenávidím. Zkouškové je pro mě peklo, protože jsem prokrastinátorka 1. stupně! Ale přeju hodně výdrže a taky štěstí ať už to máš za sebou :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  7. Pekné fotky :) Ružová ti sekne. Kika

    OdpovědětVymazat
  8. Nenávidím zkouškové a vlastně cokoli, co je spojené s učením! :D Na fotkách Ti to sluší! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Outfity jsou hezké, ten první je zajímavý a neobvyklý, aspoň nějaká změna! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji dámy za hezké komentáře:)))) Moc si jich vážím:) Jinak vidím, že se zkouškama a prokrastinací je to všude úplně stejné...:D

    OdpovědětVymazat