Outfit 0.2 aneb veselé začátky v zrcadle...

By 14:24 , , , , , , ,

Přiznávám...když jsem zakládala tento blog, nějak jsem si představovala, že bude hlavně o outfitech.
Byla jsem nadšená z myšlenky, že mě aspoň něco bude nutit k tomu, abych kombinovala oblečení a snažila se vynosit opravdu všechno, co moje skříň nabízí, protože jak už to tak bývá, člověk je tvor líný a než aby něco vymýšlel, raději vsází na ověřenou klasiku, takže se pak mnohdy stává, že nosím pořád dokola to samé:))

Představovala jsem si, jak budu vesele pózovat před foťákem, jenže mi nějak nedošlo, že když trávím prázdniny doma, není moc lidí, kteří by mě mohli fotit.

Proto s outfitovými články na úrovni musím počkat až na začátek semestru, kdy se přesunu zpátky do Olomouce♥ a budu zase obklopená lidmi, kteří o mém pokusu o blogování ví :))

Ale abyste aspoň trošku viděli, co si tak oblíkám, tak vám tu hodím pár outfitů v zrcadle. Omlouvám se za (ne)kvalitu fotek, ale co už, no..můj mobil je už starý pán, tak je třeba k němu mít úctu :D

Ano..příště raději nebudu nosit deštník v psaníčku - nevypadá to hezky...:D 
Tílko, kraťásky, psaníčko, náramky - F&F, balerínky - New Yorker, zlatý "zubatý" náhrdelník- H&M

Sobotní pivo time :D
Cardigan + šperk - F&F, tílko + kraťasy - Gate, Kabelka - Sinsay

A vzhůru do advokátky psát žaloby.. :D
(momentálně nejoblíbenější sukně a nejoblíbenější tílko - kdybych mohla, tak v tom i spím:D)
Tílko - F&F, sukně - New Yorker, Svetřík + kabelka - H&M, zlaté náramky - Tally weijl

A na závěr ještě jedna "klobouková" (přiznávám, že to byla ta nejlepší investice k moři :))

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Tak nejvíc se mi líbí první outfit :) To psaníčko a náhrdelník jsou super! A ta sukně ve třetím outfitu je taky krásná :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se zase nejvíc líbí outfit č. 2, ale i ostatní Ti moc sluší ! Moc se mi líbí Tvoje vlasy :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se nejvíc líbí pracovní úbor :D a klobouk, moc ti sluší :) Taky se těším až budu moci s focením trochu víc experimentovat :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :))) Vidím to stejně:) V olmíku něco nafotíme spolu:) Už se těším :)))

      Vymazat
  4. první outfit se mi líbí nejvíc! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Deštník v kabelce pobavil :D Druhý outfit je skvělý, a ten klobouk taky, moc ti sluší ! :)

    Ráda bych tě pozvala na naši Giveaway ! :)
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/2014/08/giveaway-za-3000-shlednuti.html

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se moc líbí ten druhý outfit, moc ti sluší rtěnka a máš moc hezký tvar obličeje :) Jinak, fotky mi ani nepřijdou nějak nekvalitní :)

    Hezký večer,
    Skills of Art
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, všem vám moc děkuji:) Jste zlaté :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí ten puntíkovaný typ (miluji puntíky!), sluší ti :)

    anettelsworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) taky ho mám hrozně ráda:)

      Vymazat