Outfit 0.1 - aneb jak jsem "outfitovala" v Turecku

By 21:29 , , , , , ,

Přiznávám..chybí mi Turecko...

Chybí mi to místo, kde moji jedinou starostí bylo, které plavky si dneska obléct, či zda je vhodné sežrat k obědu 5 zákusků, popř se spokojit jenom se čtyřma... :)

Asi to bude znít šíleně, ale začínám zvažovat, že bych se v září sebrala a odletěla tam znovu (po zkoušce ve škole, která mě ještě čeká)..jenom si nejsem jistá, že najdu nějakou "oběť", která by jela se mnou...:)

V noťasu jsem našla pár fotek outfitů v zrcadle...tak vám je tady hodím. Není jich moc, jelikož jsem věčně zapomínala fotit a ani nejsou nijak extra (moc vedro na vymýšlení kombinací) :) Ale házím vám je tady spíš jen tak pro představu :)

A co vy a dovolené? Už jste někde byli? Nebo se teprve chystáte? :)

 Sukně - Takko, tílko - F&F, naušnice - I am



Kraťásky - H&M, Tílko - New Yorker, Péřové naušnice - Orsay

Můj světlý randičkový outfit :) Na jezení špaget je jako dělaný :D
Btw: kdysi jsem na blog dávala svůj wishlist, ve kterém byly tyto kraťásky. Dlouho jsem je nemohla sehnat. Nakonec jsem si je koupila v Turecku a řeknu vám - je to láska a je krásná!
Kraťásky - Turecko, Tílko + náhrdelník - F&F

Sandálky, které nejsou vidět, ale můžete na ně kouknout ZDE  - F&F

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Jůů, sluší ti to, líbí se mi jak to máš v každém outfitu sladěné.

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný fotky, všude Ti to tak moc sluší :) Ani se Ti nedivím, že by ses tam hned vrátila :). Já letos k moři nikam nepojedu, tak jezdíme jen na malé výlety po ČR :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi neskutečně krásná, na všech fotkách ti to hrozně moc sluší :-) Každý outfit na jedničku.
    Bomba!

    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  4. Super outfity, nejvíc se mi líbí asi druhý, ale ostatní jsou taky moc hezké :) Já jsem si dovču vybrala už v červnu, byla jsem v Nizozemí a teď už jen po Česku :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné, moc se mi líbí ten poslední outfit:)
    http://www.enarastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. No parádní outfity, asi nejvíc se mi líbí ten s tík květovaným tílkem :)
    Jinak ti závidím, taky bych se ráda vydala k moři :)

    OdpovědětVymazat
  7. druhý a třetí se mi líbí nejvíc :) no nejvíc asi třetí ale všude ti to sluší

    OdpovědětVymazat