NYC - Lak na nehty In A New York Color Minute - Quick dry [recenze]

By 12:07 , ,

Značku NYC znám už celkem dlouho. Je poměrně levná, dostupná (stojánky najdete v Rossmann drogerii) a některé výrobky fakt stojí za to.
Dneska vám tu zhodnotím laky na nehty, protože jednu dobu jsem na nich hrozně ulítávala a dodnes mi ještě pár lahviček zůstalo :))


  • Cena: 
Cena jednoho laku by měla být 39, 90,- (taky nechápu, proč to nezaokrouhlí - myslím, že ta jedna koruna nikoho neokouzlí ani nezabije:) za 9,7 ml.
  • Balení
Viz fotky :)) Poměrně klasická lahvička laku na nehty. Štěteček je dlouhý, placatý a dalo by se říci, že spíš tenčí (rozhodně tenčí než Colorama či 60 seconds). Nepracuje se s ním špatně, dostane se na hůř dostupná místa, ale nenalakujete s ním nehet jedním tahem.
  • Krytí: 
Řekla bych, že naprosto klasické krytí jak třeba u Coloramy, Rimmel - 60seconds, Avon laků..). Jedna vrstva nic moc, dvě vrstvy bohatě stačí :)


  • Rychlost schnutí:
Podle nápisu na lahvičce by měl být lak rychleschnoucí, což můžu potvrdit. První vrstva je suchá hned, druhé to sice trvá trošinku déle, ale do 5 minut máte hotovo (výhodou je, že lak pak nezůstává měkký a tudíž nehrozí obtisky). Ale ono taky hodně záleží na tom, jak silné vrstvy dáváte a jaký odstín máte. Některé prostě zasychají rychleji než jiné. 
  • Výdrž:
Řekla bych, že průměrná. Záleží na tom, jaké aktivity děláte, jak kvalitní máte nadlak a podlak, jak dobře jste si nehty nalakovali... Musím ale říci, že i s kvalitním nadlakem a podlakem (4 Seasons - pokud chcete kouknout na článek o těchto lacích, mrkněte SEM) se mi lak začal zlehka loupat už po 2 dnech (ne nijak extra, ale na koncích nehtů to jde trošku vidět)
  • Odstíny: 
Na výběr odstínů můžete mrknout ZDE. Momentálně mám doma odstín Manhattan (božská barva, mrkněte na fotky) a dřív jsem měla i East Village.


  • Klady x zápory
* Cena! - 39 Kč za lahvičku laku není moc, navíc laky seženete ve všech Rossmannech, takže není problém ani s dostupností.
* Líbí se mi o výběr barev. Laky jsou dostupné v tmavých a netypických odstínech (osobně si ale myslím, že v drogerce je trochu větší výběr než na těch internetových stránkách, které jsem uvedla u "Odstínů". Ale ruku do ohně za to nedávám. Dlouho jsem v žádném Rossmannovi nebyla:)
* Štěteček není špatný. Dobře se s ním pracuje. I když na druhou stranu, já mám raději ty širší, které jedním tahem nalakují celý nehet a je hotovo.
* Zápor bych spatřovala ve výdrží. 2 dny, než se objeví menší nedostatky, mi přijde fakt jako hodně krátká doba:( 

Odstín Manhattan + 2 vrstvy zpevňovače 4 Seasons (proto ten lesk)


  • Celkové hodnocení: 8 z 10


You Might Also Like

5 komentářů

  1. Ta barva je nádherná, já se občas u jejich stojanu zastavím a přemýšlím nad nějakou barvou, ale obvykle si to pak rozmyslím a nekoupím si nic. Já mám ráda Coloramy a Catrice :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  2. Tak od NYC jsem laky ještě nezkoušela, ale vypadá docela hezky, možná na ně mrknu někdy až budu v Rossmannu :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. super článok! u mňa články o Londýne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná barvička, škoda že vydrží jen krátce. :-/
    lucysshortblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Máš krásný nehty a ta barva je moc hezká, je mám od NYC lak jeden :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat