New in aneb jak jsem všechny štvala svým (uculeným) úsměvem..

By 18:30 , ,

Nevím, co to se mnou je, ale musím přiznat, že v poslední době mám nějakou podezřele dobrou náladu:) Dokonce i ráno dobrovolně vstávám do práce/na soud a nekvičím, že chci umřít! :D Teď už jenom čekám, kdy se zas něco pomrví, a já se zase začnu tvářit jak smrt :D
Taky mě hrozně začalo bavit kombinování oblečení, takže když mám výjimečně volný den a nikam nemusím, celkem pofňukávám, že se nemůžu oblíct :)

Dneska ráno jsem měla stáž na soudě. Šla jsem mrknout na jednu trestní věc a po cestě domů jsem se stavila do Shopping Parku v Ostravě..zjistila jsem totiž, že opravdu nezbytně nutně potřebuju černé sako a jedno jsem zahlédla v New Yorkeru..nakonec jsem odcházela s plnou nákupní taškou a s úsměvem na tváři :D Nejenže jsem černé sako sehnala, ale zároveň jsem si koupila spolu s ním i pár věciček, na které chodím koukat už delší dobu, ale stále jsem si říkala, že je zas tak nutně nepotřebuju...

Doporučuju zajít do C&A..mají tam sluneční brýle za 50,-  
Nakonec jsem si vzala ty červené zrcadlovky. Doposud jsem nosila jen klasické černé "mouchy", takže to chtělo trochu změnu:) Navíc brýle se hodí vždycky (hlavně když jste tak šikovní jako já a věčně si na ně sedáte, nosíte v kabelce s těžkýma knihama či klíčema...)
Brýle - C&A


Těmto pyžámkovým tílkům jsem dlouho odolávala. Hrozně se mi líbily, ale říkala jsem si, že mi tento střih nesluší. Když jsem je ale dneska uviděla ve slevě z 249,- na 79,-, nemohla jsem je tam nechat. Jednobarevná tílka se prostě hodí vždycky.
Dlouho jsem si říkala, zda jsem udělala dobře, ale když mě mamka po příchodu domů "seřvala", že jsem si je nekoupila ve všech barvách, došlo mi, že to byla dobrá koupě :D
Růžové a černé tílko - New Yorker (kraťásky - H&M, peří na krku - Reserved)

Lepší fotky nového saka vám tu hodím až s outfitem:)
Sako - New Yorker

Taky mě hodně zaujala tato košile, je sice dost průhledná, ale když pod ní hodím bílé tílko, rázem bude "serioznější" :) Na zkoušky i do práce bude ideální:)
Košile - C&A

Nemůžu si pomoct, ale začaly se mi líbit zvířecí vzory, takže když jsem v H&M viděla toto tílko, musela jsem si ho jít zkusit. Nakonec mě sice neuchvátilo natolik (je to celkem hadra), abych si ho koupila, ale jako správná slípka jsem se v něm nezapomněla vyfotit (ano, uvědomuju si, že kombinace s touto sukní, ve které jsem přišla, není zrovna šťastná :D )
Tílko - H&M, sukně + sandálky - New Yorker

A co vy a zvířecí vzory? Už jste si s nimi užily "románek"? Nebo jim přicházíte na chuť stejně opožděně jako já?:)

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ve zvířecím vzoru mám akorát jedno tričko, nějak jsem jim na chuť ještě nepřišla a ani nevím jestli přijdu :D Každopádně moc se mi líbí ta košile :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Černý sako chci taky, jedno mám, ale necítím se v něm. Tohle vypadá parádně :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Ve zvířecím vzoru mám kraťasy a tílko a jsou to moje oblíbené věci :). Ty tílka z NewYorkeru jsi měla brát fakt ve všech barvách :D Sluší Ti to!
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sice nemám nic se zvířecím vzorem (nemám to ráda:D), ale za to mám moc ráda tyhle pyžámkové tílka . Musím se vypravit do obchodů na slevy, hergot. :)
    Jen ať se tě dobrá nálada drží zuby nehty.

    OdpovědětVymazat
  5. Fajn článek, ta tílka se mi hrozně líbí, ale nějak je nemůžu nosit :D

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Jakto??
      taky jsem si říkala, že mi nesedí a teď bych je nosila pořád :D

      Vymazat