Moje TOP dekorativní kosmetika...aneb co používám každý den...

By 16:35 , , ,

Jak už jsem zmiňovala několikrát, líčím se denně:)
Proto za ta léta už mám prozkoušenou velkou spoustu výrobků, a vím, co si už nikdy nekoupím, a co se naopak stalo mým základem kosmetické taštičky:)

Proto jsem se rozhodla, že vám sem hodím takový přehled každodenně používaných kousků dekorativky:)

Bohužel mi všechno nějak dochází, takže vás nemůžu ohromovat pohledem na úplně nová balení výrobků, ale co se dá dělat:) Ještě jsem nestihla udělat nákup:)

  • Obličej:
Korektor:  Rimmel - Match perfection, odstín 02 - korektor je základ každodenního líčení a svoje kruháče pod očima si bez něj už nedokážu představit:) Tento Rimmelácký kousek mě zaujal hlavně proto, že hezky kryje, vypadá přirozené, neslévá se do vrásek a vydrží opravdu dlouho. Navíc mi vyhovuje i štětečkový aplikátor. Občas ho sice vyměním za Maybelline - Afinitone (když třeba Match perfection nemůžu sehnat v mém odstínu), ale Rimmel je Rimmel:)

Make-up: Rimmel - 25 hour lasting finish, odstín 100 nebo 103 - vyzkoušela jsem už dost make-upů, ať už ty dražší či levnější, a ze všech mi nejvíce sedí právě tento. Má ideálně světlé odstíny, příjemně kryje, obličej příliš nemastí a to nejlepší na něm je, že opravdu vydrží celý den! Párkrát ho sice během dne zapudruju, ale i večer, když se odličuju, vidím, že ho na obličejí stále mám:)) Nenapadlo by mě, že nejlepší investice je do make-upu za 200,- Kč!

Pudr: Rimmel - Stay Matte, odstín 04 - svatý grál blogerek!! Nejlepší pudr, který jsem si kdy koupila:) Vyzkoušela jsem už mnoho značek, druhů, odstínů, ale nejvíce ze všech mi sedí tento Rimmel. Nedělá z obličeje masku, ani moučné pole, vypadá přirozeně, krásně zafixuje make-up a příjemně zmatní obličej:)

Bronzer/tvářenka: Rimmel - Shimmering maxi bronzer, odstín 001 sun kiss - tento mega bronzer používám ze všech nejraději. Koupila jsem si ho loni v létě a nedám na něj dopustit. Je dostatečně pigmentovaný, na obličeji vydrží celý den, má přírozenou barvu, která se ke mně hodí. Když mám chuť na trochu třpytu, nanesu na něj ještě i Rimmel - 3 in 1 shimmering bronzer, 001 gold princess - který sice moc pigmentu nepobral, ale má takové fajné třpytky, které obličej hezky rozzáří:)

  • Oči:
Tekuté linky: Essence - Liquid Ink Eyeliner, waterproof - bez černé linky nevýjdu z domu. Fakt ne :) jsem na ni závislá asi od mých 16 let, kdy fičelo emo, kostřičky, my chemical romance a čím víc černé, tím víc cool :D Dneska už sice takové choutky nemám, nicméně černá linka mi stále zůstala. Vzhledem k tomu, že mi často slzí oči (a taky furt brečím :D), kupuju si jejich voděodolnou verzi. A na nějaké to poslzeníčko a pofňukáníčko u filmu jsou ideální:)) Navíc se nedrolí, drží jako přibité, jsou úžasně černé, mají skvělý štěteček, se kterým jdou udělat jak široké, tak tlusté linky:)

Řasenka: Maybelline - The colossal volume express mascara, waterproof - miluju svoje výrazné a lehce slepené řasy, které tato řasenka dělá (haha, pamatuju si, jak se mi kdysi přítel smál, že mám místo řas muší hnáty :D )...a ten objem, který dělá..to se jen tak nevidí! Navíc je perfektně voděodolná, má dostatečně sytou barvu, není drahá a má úžasný kartáček. Jinou nepoužívám!
Tužka na oči: Essence - I ♥ Smokey - na tužce mi zase tolik nesejde, ale tato mi vyhovuje. Je dost měkká, dobře kreslí, sice se snadno rozmaže, ale používám ji jen na vnitřní linku, takže pohoda:))

Gelové oční stíny: Maybelline - Color tattoo, odstín 05 - eternal gold - tyto stíny jsem si koupila asi před 2 měsíci a fakt jsem si je oblíbila. Povětšinou si s nimi dělám zlatou linku pod okem:)) Vydrží celý den (i noc).

  • Rty:
Lesky a rtěnky používám ráda a denně:) Povětšinou volím nude odstíny, popř. průhledný lesk. Teď v létě jsem se ale nadchla pro barvy, takže si celkem rochním ve výrazných rtěnkách (Maybelline - Color Whisper). Pokud by vás to zajímalo více, můžete mrknout na Můj rtěnkový speciál:)

A jak se teda denně líčím? Takto...

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Jsi krásně nalíčená, sluší Ti to :) Jde vidět, že Rimmel u Tebe vede :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší Ti to, krásný líčení. Já zatím z pudru Rimmel nejsem nijak nadšená a s řasenkami Maybelline ne a ne se skamarádit.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, ty jsi ale kočka! :-)
    Jinak se Stay Matte pudrem od Rimmelu jsem taktéž velmi spokojená. Ale velmi dobře mi sedí i obyčejný pudr od Essence, až se sama divím. :-)

    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké líčení :) Jinak díky, mám konečně tip na nějaký bronzer :) A na linky taky nedám dopustit, bez nich se nehnu z domu :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. sluší ti to :) a tyto řasenky miluju :) jsou mé stálice

    OdpovědětVymazat
  6. Na linky od essence a řasenku od Maybelline nedám dopustit, co se rtěnek týče miluju Rimmel!

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat