Moje sbírka Claire's paletek [recenze]

By 15:55 , ,

Značku Claire's určitě nemusím dlouho představovat. Předpokládám, že všichni znáte tento úžasný obchod specializovaný hlavně na šperky a doplňky, ale objevíte v něm i dekorativní kosmetiku.

Pamatuju si, že poprvé jsem na Claire's narazila asi před 7 lety ve Švýcarku. Odnesla jsem si domů hromadu náušnic, a pokaždé, když jsem jela do zahraničí, jediné na co jsem se těšila, bylo, že na obchod zase narazím:) Od té doby se naštěstí hodně rozšířil i u nás, takže mé "slepičí" srdce může zaplesat pokaždé, když jdu náhodou na nákupy do Šantovky, Shopping parku či Nové Karolíny:) 

No, dost tlachání. V tomto příspěvku se nebudu bavit o špercích, kterých mám odsud taky hromadu, ale hodlám Vám představit své paletky, které jsem si za ta léta stihla v Claire's pořídit. Nejsou všechny, protože ještě jednu mám v Olomouci, ale ta je už tak poničená, že bych ji stejně asi ani nefotila:)




Paletky, které Vám v tomto příspěvku představím, jsou celkem čtyři a každá je trošku jiná. Kdybyste se chtěli mrknout na veškerou kosmetiku, najdete ji i na webovkách Claire's:)


Jako první vám ukážu paletku 100 stínů, kterou jsem si koupila letos v létě. Byla zrovna ve výprodeji za 270,- 

Je obrovská a zaujala mě hlavně velkým výběrem červených, hnědých, neutrálních a šedých odstínů - to jsou totiž barvy, které v líčení používám nejčastěji, a taky mi nejvíc sedí.
Stíny jsou typicky práškové, co mě ale bohužel mrzí, je hrozně špatná pigmentace. Bez báze nebo bez předchozího nanesení krémového stínu, vůbec nejdou na oku vidět. Mám dost podobnou paletku od ELF a musím přiznat, že se to vůbec nedá srovnávat. ELF mi vyhovuje daleko více. Jak konzistencí, tak pigmentací i výdrží.
Upřímně řečeno, tato paletka je pro mě celkem zklamáním, ale pokusím se ji dát druhou šanci:)



Jako další tu mám paletku pěti "Ombré stínů", kterou jsem kupovala loni v létě, a jak můžete vidět, dost jsem si ji oblíbila. Zlatá mi pomalu dochází a červené stíny (na fotce to nevynikne, ale ve skutečnosti mají takový zlatavý nádech) nosím taky velice často:)
Pigmentace je daleko lepší, než u velké paletky, kterou jsem zmiňovala nahoře, ale zase není nijaká světoborná. Stíny spíš oko hezky rozzáří a celkově dodají líčení takový letní nádech:)
Jsou typicky práškové, ale nepráší :D (nestane se, že stín máte všude jen ne na oku a dokonce ani z víčka "neopadává":) 
Nevím, kolik jsem za ně platila, ale opět jsem je kupovala ve výprodeji, takže hádám, že mě stály tak 80 Kč.
Na této paletce se mi líbí, že je k ní i pěnový aplikátor, který rozhodně patří k těm kvalitnějším.


Třetí paletkou je tato třpytková kráska 24 stínů. Když jsem si ji pořizovala, čekala jsem, že stíny budou práškové a třpytivé (jak se na první pohled zdá). Nicméně po prvním použití jsem byla dost překvapená. Třpytky jsou pouze na povrchu a zbytek stínu je krémový - neříkám, že bych byla zklamaná, jen jsem chtěla více třpytek! :) 
Co se týče krémové konzistence, tak ji příliš nemusím, protože tyto stíny, stejně jako všechny krémové stíny, se na víčku po několika hodinách začnou slévat a tvoří nehezké čáry. Nicméně pokud stín přepudrujete nebo jej lehce přejedete světlounkým práškovým stínem, na oku se udrží i celý den, neslévá se a navíc je i hrozně dobře pigmentovaný!
Paletka původně stála nějak do 500,- Kč, já ji sehnala za 200,-
Celkově jsem s ní spokojená. Zaujala mě výběrem odstínů i pigmentací. Myslím, že ji hodně využiju na plesovou a večírkovou sezónu, jelikož každé líčení je s ní takové netypické, jiné, zářivé:))
Hrozně se mi líbí výběr stínů - zlatá, hnědá, stříbrná, černá... Na očích vypadají fakt úžasně:)
Tady si můžete všimnou té krémové konzistence a toho, jak stíny vypadají poté, co vypotřebujete vrchní třpytkovou vrstvu.
Poslední paletkou je tato multifunkční paletka. Obsahuje stíny, tvářenky i bronzer a pak taky 4 odstíny rtěnky (ve spodní přihrádce, kterou jsem ale nefotila, ptž je v hrůzném stavu :D ).
Modré stíny mě sice moc neberou, ale ty ostatní mám moc ráda. Pigmentace je dobrá (taková průměrná), hlavně pak tvářenky jsou hrozně fajn a na obličeji vydrží dost dlouho:) Výdrž taky hodnotím kladně.
Původní cena opět byla okolo 500,- ale já kupovala za 200,-
  • Celkově jsem s kosmetikou Claire's spokojená. Líbí se mi, že každá paletka je úplně jiná, stíny mají krásné odstíny, vydrží celý den a dají se používat jak na denní, tak i večerní líčení:)
  • Cena claire's kosmetiky je taková průměrná (znám daleko horší a zároveň dražší výrobky), ale jak můžete vidět, dají se sehnat ve výprodejích za ani ne polovinu:) Tady je důležité rozlišovat, co od stínů očekáváte. Jestli chcete opravdu něco extra kvalitního na každodenní používání nebo spíš něco, s čím můžete různě experimentovat. Já upřímně řečeno do paletek moc investovat nechci, protože vím, že je denně nevyužiju (přece jenom ráno moc nestíhám) :) Investuji spíše do mono stínů (zlatá, černá), u kterých vím, že je opravdu využiju denně (jako podklad pod linky nebo na dokreslení linky).
  • Dále pak mi vyhovuje, že Claire's nabízí takový výběr odstínů, které jen tak v drogerce neseženete (no schválně, zkuste si najít nějaký opravdu perfektní načervenalý stín či pořádné třpytky!) 
  • Dalším kladem je i to, že Claire's přichází s poměrně kvalitními a pevnými obaly, které se hned nerozbijou při každodenním používání (tady opět srovnám s ELF - zatímco skoro všechny moje ELFí paletky vypadají, jako kdyby přežily válku, Claire's drží a přežívá i pravidelné cestování Olomouc - Havr :)

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Už jsem na tu jejich kosmetiku párkrát koukala, ale asi bych radši pořídila za tři stovky ňákou Sleek paletku, tam je jistota, že to budou opravdu kvalitní stíny se super pigmentací :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda Sleek ještě nikdy nezkoušela:) Claires mě vždycky navnadí na ty barvy! :D ty se jen tak nevidí!!

      Vymazat
  2. Super recenze :) Já až takový maniak do stínů nejsem a poslední dobou mám pouze linkovo-řasenkové období, ale někdy taky ráda po stínech sáhnu :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem tento obchod viděla zatím jen jednou a to v Praze na nádraží myslím, ale už bylo večer, tak už měli zavřeno. Paletky vypadají moc pěkně, to je barev :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Joo, to znám :D taky jsem Claire´s prvně objevila někde v zahraničí.. teď nevím už jestli to bylo v Anglii nebo kde. Ale jo, myslím, že to bylo v Anglii. Nakoupila jsem si tam hromadu šperků, protože to u nás nebylo.. a teď je to fakt všude (akorát u nás v Pardubicích pořád ne :D).. Co se týče jejich kosmetiky, už jsem se na ní taky dívala, ale nakonec jsem si nic nepořídila, protože mi nepřišla už jen podle oka jako zas úplně kvalitní za ty peníze :D nevím no, asi tam byly nějaký divný kusy.

    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  5. Moje paletky od Rimmelu sú tiež v katastrofálnom stave ako tie od Elfu :D raz spadnú a je po nich :D:D:D ja mám tiež niečo také podobné, ale je to stará taka krabička :D a je tam kopu tieňov, líčka a iné veci :D sú tam veľmi pekné farby a v tvojej takisto :)

    OdpovědětVymazat
  6. O tejto značne som žiaľ nepočula ale je fakt, že v drogérii nezoženieš poriadny červený tieň s trblietkami. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to opravdu dobře, bohužel já stíny nějak často nepoužívám. Claire's jsem taky viděla poprvé v zahraničí, ale dnes už je to celkem objevující se obchod :)
    http://evasdreamworldcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat