Maybelline - lak na nehty Colorama [recenze]

By 18:34 , , , ,

Abych byla upřímná, momentálně žádné jiné laky na nehty ani nepoužívám. Maybelline je pro mě TOP, takže všechny moje křeččí zásoby všech možných i nemožných odstínů a značek můžou vesele zasychat, protože teď na ně ani nehrábnu :D

  • Cena:
Asi 64,- Kč za kus, ale neustále jsou na ně v DM či v Tetě slevy, takže je seženete i za polovinu:)
  • Balení:
Tož tak já nevím, co bych tak mohla vykládat o lahvičce laku :D je prostě taková nějaká normální, skladná, s černým víčkem. Líbí se mi, že se jen tak nerozbije (nechovám se k lakům zrovna mírumilovně, věčně s nimi mlátím :D ) a navíc chválím štěteček! Je trochu tenčí a delší než ten všemi známý Rimmelácký (60 seconds), dobře se s ním zachází, nedělá šmouhy a lak rozetře opravdu rovnoměrně:) (Ale taky hodně záleží na odstínu laku, že jo...některé se lakují pohádkově, jiné potřebují pečlivější tah)
  • Krytí:
Tady opět hodně záleží na odstínech. U rudých odstínů (145, 16..) stačí jedna vrstva a nehet je dokonalý, zatímco světlejší odstíny (56, 91..) potřebují vrstvy dvě.
  • Rychlost schnutí:
Řekla bych, že je taková střední. Ani extra rychlá ani pomalá. Na druhou stranu pokud lak uschne, uschne po celé svoji délce/hloubce, takže se vám třeba po hodině nestane, že byste si na nehty obtlačili vzorek peřiny či rohlík :)
  • Výdrž
Tak v tomto spatřuji největší plus! (a taky hlavní důvod, proč na této značce tolik ujíždím) Nehty si lakuju zpevňovačem (4 Seasons), pak na to dám 2 vrstvy Coloramy a následně přetřu vytvrzovačem (opět 4S) a nehty mi vydrží nesloupané i týden!! (Článek o tom, jak se starám o nehty naleznete ZDE). Možná byste mohli namítat, že je to způsobeno tím zpevňovačem, ale nemyslím si, že je to tak úplně pravda. Přece jenom laky 4S používám pokaždé, a když si na nehty dám jiný lak, do 2 dnů se začne nechutně odlupovat. Navíc laky Colorama obstály i když jsem zpevňovač ani vytvrzovač nepoužila:))
  •  Odstíny
Maybelline si dalo na výběru odstínů opravdu záležet. Je jich prostě hromada a skoro všechny jsou krásné. Modré, tyrkysové, tělové...myslím, že si každý najde to svoje:)
Ja preferuju oranžové a rudé odstíny (viz foto)


Čísla odstínů :)
Akorát odstín 16 mám 2x, proto na horní fotce je, ale tady není:)
  • Klady x zápory
* Týdenní výdrž? NOT BAD!
* Výběr barev? Celkem ráj!
* Štěteček, balení, rychlost schnutí? Pohodička!
* Dostupnost? Seženete všude!!
* Cena? Rozumná!

* Zápory nevidím, já ten lak miluju :D

Na nehtech mám zrovna kombinaci oranžového (310) a rudého (16).


  • Celkové hodnocení: 10 z 10

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Miluju Colorama laky, jenom u ní jsem našla tu pravou červenou, kterou jsem dlouho hledala :) A máš krásné nehty :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám od Coloramy jen 1 lak a to takovou rudou červenou barvu :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám Coloramy taky ráda, i když si nehty nelakuju až tak často. Ta kombinace co máš na rukou vpadá fakt skvěle, já vždycky lakem přetahuju a pak si tam na závěr ještě něco obtisknu, nejsem totiž zrovna trpělivá :D

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  4. Colorama je fajn..mne naopak mrzí výdrž..vydrží mne max.2-3dny :(

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám od Coloramy vybledlou neonku a vypadá moc hezky! A s nadlakem mi vydrží asi 5 dní což je i tak super. Pak mám od ní ještě takovou třpytivou modrou, ta je taky boží :). Určitě někdy budou na blogu, protože chystám lakování v létě, kdy jsem fotila vždy to, co jsem nalakovala :).

    OdpovědětVymazat