L´Oréal Professionnel - Série Expert Solar Sublime [recenze]

By 15:09 , , ,

Možná si pamatujete, že jsem tu před odjezdem na dovolenou psala, že jsme si s mamkou koupily L'oréal Professionnel - šampon, masku a sprej na ochranu před sluncem:)

Upřímně řečeno, nějak jsem si nedokázala představit, co takový šampon na ochranu před sluncem dělá, a jak pak moje vlasy budou vypadat, proto jsem ve finále byla dost překvapená...:)

Šampon + masku hodnotím jako celek. Kvalita spreje se sama o sobě špatně hodnotí, používala jsem ho spolu s maskou a šamponem. Nastříkala jsem si ho na vlhké vlasy a následně i před každým "opalováním" (prostě pokaždé, když jsem vyšla na delší dobu na slunko)
  • Popisek: 
„L´Oréal Professionnel Série Expert Solar Sublime je regenerační šampon určený pro vlasy namáhané sluncem, slanou vodou nebo chlórem. Řada vlasové kosmetiky Expert Solar Sublime poskytuje ochranu před těmito škodlivými vlivy, které narušují strukturu vlasu. Díky této vlasové péči se vlasům vrací lesk a ztracená pružnost. Vlasy jsou zregenerované a vyživené. Šampon L´Oréal Professionnel Série Expert Solar Sublime obsahuje UV filtr, který chrání vlasové vlákno před škodlivými účinky slunečního záření a zabraňuje tak vysušování.“

  • Cena:
Celou řadu jsem si objednávala z parfums.cz a tam jsou ceny následující: 250 ml šampon seženete za 195,- sprej za 246,- a masku za 296,-
  • Balení:
Řekla bych, že všechny šampony a přípravky L´Oréal Professionnel  mají naprosto stejné balení. Klasický plastový obal, který se vždycky akorát liší barvou a nápisy. V tomto ohledu bych rozhodně chtěla vyzdvihnout kvalitu obalu. Je pevný a jen tak se nerozbije (jako třeba Lee Stafford)
  • Vůně:
Tak tuto vůni naprosto miluju. Jemná, letní, broskvová. Na vlasech vydržela opravdu celý den, takže jsem se ji mohla doslova „učuchat k smrti“ :D
  • Konzistence:
Šampon je naprosto klasický, celkem dost pění, ale zároveň se rychle vsákne do vlasů, takže pokud ho necháváte delší dobu působit, máte pocit, že zmizel :))

Konzistence masky je spíš hustší, ale ne zas tolik jako maska z keratinové řady této značky. Masku jsem nanášela hlavně do délek, nechala jí působit tak 2 minuty (nazývejme ji rychlomaskou) a pak smyla. I za tu minutu či dvě mi vlasy tak zjemnila, že jsem byla absolutně v šoku. Jak už jsem zmiňovala několikrát, vlasy se mi samy o sobě nelesknou a mám je tak suché, že se mi do sebe zamotávají a jsou hrubé na dotek. Ale to, co dokázal šampon a maska, mě naprosto šokovalo. Po umytí šly vlasy perfektně rozčesat (pomalu jsem je ani česat nemusela), byly jemné, hebké, lesklé


  • Účinky:
Tato řada slibuje, že vlasům navrátí lesk a pružnost, což můžu opravdu potvrdit. Nikdy v životě moje vlasy nebyly tak lesklé a hebké. Během těch 14 dnů používání se mi 100% zlepšily. Přestaly se tolik cuchat a třepit. Dokonce jsem je ani tolik nepotřebovala žehlit. Vždycky jsem se spíš jen tak přejela pro lepší tvar.
Ačkoliv jsem z této řady naprosto nadšená, přece jenom v ní spatřuju menší "ale". A to takové, že vlasy byly natolik jemné, že moc nedržely tvar, po natupírování zase hezky splaskly a vlny pomocí žehličky zmizely jenom co jsem opustila pokoj;) Na druhou stranu nemůžu vinit jenom šampon a masku. V Turecku, kde jsem tyto přípravky používala, bylo samo o sobě dost vlhko, takže to, že si vlasy dělaly co chtěly, je taky zapříčiněno klimatem

  • Klady x zápory
* Jemné, lesklé, hebké vlasy na dotek.
* Neuvěřitelná vůně, která se na vlasech drží.
* Snadné rozčesávání a úprava vlasů - žadné divoké škubání vlasů během rozčesávání.
* Moje vlasy nevypadaly tak sesušeně jako obvykle, ani mi kolem hlavy nepoletovaly "cucky".

* Vlasy se natolik zjemní, že je celkem problém si udělat nějaký účes či je natupírovat. Všechno okamžitě splaskne.

Poměrně hustá konzistence, která se skvěle roztírala do délky vlasů.
Koupila bych si výrobky znovu? Ano! Rozhodně ano! Maska i šampon jsou jedny z nejlepších přípravků na vlasy, které jsem kdy měla. Tu hebkost, lesk a jemnost si nemůžu zkrátka vynachválit. Nenapadlo by mě, že moje vlasy zase budou jednou vypadat tak živě:) Rozhodně to byla nejlepší investice do kosmetiky "na léto". Co se týče spreje, taky bych si ho pořídila znovu. Podle mě patří k celé této řadě a s maskou a šamponem se vzájemně doplňují:))



You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tak z masky já bych byla určitě nadšená, mám ráda tyhle hutňáky :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je fajn, že Ti výrobky vyhovovaly :). Já vždycky nechám masku působit tak půl hodiny :D Aby mi ty vlasy pěkně vyživila
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat