Hey bitchezzz, prázdniny začínají....

By 12:20

Narozeniny oslaveny, kocovina na ústupu, zkouška za náma...
Jedna velice moudrá žena (říkejme ji "moje stará") mi do SMSky napsala "Prázdniny, starka! Joosa..." a mně v té chvíli došlo, že má sakra pravdu :D Je dost divné začít "prázdninovat" po 2 měsících prázdnin - a k tomu na konci srpna, když se někteří vesele chystají příští týden do školy! Ale je to tak:) Oficiálně můžu říct, že mi začíná 3 týdenní volno (než ten školní mor zas vypukne), a tak polehounku dumám, jak s ním naložím:)  
Žádná praxe, žádná práce, žádné učení! (jenom čekání na výsledky zkoušky, ale to mi teď žíly opravdu netrhá)

Mimo jiné bych taky ráda podotkla, že i můj narozeninovej den dopadl nad očekávání!!
Z nevinné nabídky "Nezajdem na véču do mekáče?" se stalo "Zajdem a jako bonus se utopíme v rumu"...takže zatímco jsem ve svým představách plánovala, jak budu všechno to učení dohánět den před zkouškou (klasika, že jo...), ve finále jsme se Starou skončily na tour de hospoda, vypily veškerý alkohol v Olomouckém kraji (s colou jsme raději šetřily...je to samý cukr, tak proč si kazit zuby, že jo :D) ze srdce se zasmály tomu, že opravdu nevíme, jaké jsou 4 kritéria zahraničních investic či jaký byl původní název Mezinárodního soudního dvora (i když ono to je celkem důležité vědět) a ráno se vzbudily s pekelnou kocovinou a slovy "co jsem to zas udělala, já do té školy asi ani nedolezu". :D

Ale bylo to fajné. Občas by se člověk měl zachovat krajně nezodpovědně - dokud je mladý! :D 

A co vy? Taky jste už někdy udělali podobnou "cypárničku"? :)
1// Pááárty, pááárty!! ♫♪  
2// Posílám hubana svému největšímu fanouškovi - Adameeee, čauky mňauky!! :D :)))
3// Selfíčkování ve vlaku.. nemůžu za to...Lattéčko se chtělo se mnou vyfotit!!!
4// Párty štěně ♥
5// Zbožňuju posezení na balkónku s kafíčkem, banánovým milkshakem a mým milovaným spolubydlou :) ♥
6// Nepokradeš krýgl v hospodě!! Nenene!!

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Fajn fotky, je super že sis to tak užila :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  2. Tak hlavně, že sis to užila :) Skvělé fotky. Mě se moc líbí Tvé vlasy
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek, více takových, kde píšeš o sobě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, pane Ajdame :D Pokud mi dneska pomůžeš s večerní fotodokumentací, bude zítra další článek o mně! :D

      Vymazat