Birthday wishlist aneb nikdy nevím, co si přát...

By 15:23 ,

Přiznávám, že jsem se tímto článkem trochu inspirovala u moji oblíbené Francebaby♥

Za necelý týden mám 23. narozeniny (fuj, já jsem stará!), a i když tento den nějak neřeším (letošní narozky pro změnu/opět strávím šprtáním, ptž další den - 29.8. mám zkoušku), tak stejně vždycky doufám v nějaký ten nečekaný dárek:D Upřímně řečeno, příjde mi, že letos nic zvláštního nepotřebuju. Mám všechno. Skříň, věšáky na kabelky i kosmetický mega kufr praskají ve švech :) A tak je tento wishlist spíše na téma "Co bych si fakt přála, když už si mám něco přát" :)

°° Dovolená v Turecku:  Vzhledem k tomu, že mám za sebou dost šílenej rok a další ne zrovna pohodový před sebou (škola!), strašně ráda bych ještě odcestovala k moři (dokud můžu a neomezují mě zkoušky či jiné povinnosti, jako tomu bylo v posledních pár letech).
Jenom bych se tak válela, popíjela drinky, četla knihy, přemýšlela nad životem chrousta a večer chodila pařit :)


°°Huawei ascend P7: Moje Nokiácká kráska pomalu, ale jistě umírá, takže i když mě představa dotykového founu dost děsí (ať žijou QWERTY klavesnice) a nejraději bych svoji Nokii E72 zůstala věrná až do smrti, jednou přijde den, kdy ji budu muset vyměnit. Takže buď se tak stane na narozky nebo na vánoce...nebo na další narozky....:))


°° Nina Ricci - La Tentation - Je to sladké, je to voňavé, je to roztomilé...no zkrátka ideální vůně pro mě. Objevila jsem ji teprve nedávno, ale celkem se mi zaryla do paměti:) 


°°Escada - Žádný parfém či toaletka mi nevoní tak, jako ovocné Escady. Používám je už několik let, vyzkoušela jsem snad všechny a stále se k nim vracím. V poslední době u mě asi nejvíc vede Taj Sunset nebo Cherry in the air. Vzhledem k tomu, že u nás doma je zvykem si kupovat na narozky, svátek či vánoce nějaký ten parfém, trochu očekávám, že nějakou Escadu dostanu :D


°° Barevní maxi psaníčko - Na toto psaníčko už na Aukru koukám pěkně dlouho, ale ještě stále jsem se neodhodlala ho objednat. Pořád totiž přemýšlím nad tím, zda ho potřebuju nebo ne...:) Je sice kouzelné, ale nejsem si jistá, že ho vynosím, když už je po skoro po létě... Na druhou stranu....léto bude i za rok, že jo :D

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Jé, předem všechno nejlepší :) Na dovolenou bych taky jela a toužím po tabletu, nebo aspoň o trochu chytřejším telefonu než mám teď :) Mimochodem jsem zrovna taky psala o svém wishlistu, ten se ale týká podzimní módy, protože mě se moje skříň zdaleka nezdá tak přeplněná :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Luci:)))
      Na wishlist jsem koukala:) A navnadil mě na podzimní nákupy :D skřín mám sice přeplněnou ale jenom kraťáskama a tílkama :D

      Vymazat
  2. Ten Huawei Ascend jsem měla na testování a je fakt úžasnej - to Ti budu závidět :D
    A to psaníčko je krásný
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. No koukám, že nejsi zrovna nenáročná :D Ale co, žijeme jen jednou :) Tak snad se ti aspoň nějaké z přání splní :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak nic z toho nějak moc neočekávám :D jak říkám..mám asi všechno, co potřebuju.. a tento wishlist je spíš takové "co bych ještě mohla chtít" :))

      Vymazat
  4. pekný wishlist :) tiež by som išla do Turecka, ale tento rok som nemala platný pas tak som išla aspoň do grécka :) a dotykáčov sa nemusíš báť :D rýchlo sa do nich zamiluješ a nebudeš chcieť iný telefón

    OdpovědětVymazat
  5. To psaníčko je top! Neváhala bych;)
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat