Balea - odličovací tampony očí s olejem [recenze]

By 12:22 ,

Jak už jsem zmiňovala v článku "Jak pečuju o svou pleť", oblíbila jsem tamponky od značky Bel. Používám nejenom peelingové, ale občas šáhnu i po těch odličovacích, které mi prostě vyhovují. Co se mi ale na nich nelíbí, je poměr cena/množství. 1 balení 30 ks stojí okolo 80,-, což mi přijde dost na to, že při úplném odlíčení by mi jedno balení vydrželo tak maximálně 4-5 dnů. Proto jsem se rozhodla prozkoumat i levnější variantu - od značky Balea. 


  • Cena:
50 ks těchto odličovacích tamponků stojí okolo 35,- a seženete je v každé drogerii DM.
  • Balení:
Dost mi vyhovuje, že krabička není zbytečně velká a nezabere příliš místa. Takže jsem si při nákupu říkala, že je to ideální řešení pro odličování na dovolené. Tady se nabízí srovnání - krabička značky Bel je jednou tak velká, i když obsahuje pouze 25-30 ks.
Tamponky mají přibližně stejnou velikost jako ty klasické vatové, ale na druhou stranu jsou o dost tenčí.

  • Vůně:
Vzhledem k tomu, že jsem šáhla po odličovákách s olejem (i pro voděodolný make-up), musím se smířit s jejich nepříjemnou olejovou "vůní".. ae co..dá se to přežít..
  • Účinky:
Tamponky slouží k odstranění voděodolného očního make-upu, obsahují rostlinný olej s vitamínem E a C a neobsahují alkohol. Jsou ideální pro citlivou pokožku kolem očí.
No, abych byla upřímná, po prvním použití jsem byla dost zklamaná. Tamponky jsou až příliš "naolejované", takže najednou máte dojem, že se koupete v oleji.
Obličej se nepříjemně leskne, zapáchá. Voděodolný make-up dolů sice šel, ale že by to byla nějaká sláva, se říct opravdu nedá. Tamponky se totiž na obličeji zadrhávají, a tím, že jsou hrozně tenké, je ani nelze nějak pořádně uchopit.
Po chvilce snažení, kdy se můj obličej změnil v olejové pole, ale make-up stále držel, jsem to vzdala, a odlíčila se nakonec klasickým Garnier mlékem, které sice není určené pro voděodolný make-up, ale odličuje daleko lépe.
Po nejdůležitějším odlíčení jsem se rozhodla, že dám tamponkům ještě jednu šanci a pokusila se jimi odstranit zbytkové nečistoty. To už sice nějak šlo, ale stejně jsem stále měla na obličeji nepříjemný a hlavně mastný pocit. Ani několikanásobné opláchnutí obličeje vodou a čistící pěnou, mě oleje nezbavilo úplně.
  • Klady x zápory
* Malé, skladné balení.
* 50 kusů za 35,- je opravdu příjemná cena:)
* Oči po nich neštípou, nerudnou, nebolí.

* Tamponky jsou hrozně tenké, špatně se s nima manipuluje.
* Lepí se na obličej, drhnou, znesnadňují odlíčení.
* Odličují, ale ne tolik, kolik bych si přála.
* Obličej naolejujou tak důkladně, že je pak problém ho umýt. Někomu to možná nevadí, ale já bytostně nenávidím pocit mastného a lesklého obličeje, takže pro mě to byl dost horor :D

Koupila bych si výrobek znovu? Ani náhodou! Pro mě to jsou vyhozené peníze! Někomu možná sednou, mně absolutně ne. Těšila jsem se, že budu mít něco praktického a malého na cesty, abych všude nemusela chodit s mega balením odličováku a tamponků, ale toto je fakt zklamání.
Za mě rozhodně NE! 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Už jsem na ně četla špatné názory, někdy je lepší se vyplatit, protože když člověk ušetří, tak je zase výrobek na prd :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak aspoň další tip, co nekupovat :) Já odličuju klasicky, vatové tamponky, dvoufázový odličovač a u toho zřejmě zůstanu navždy :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. nikdy jsem o nic neslyšela, ale vidím, že to vůbec nevadí :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. S těmi od Bel mám samé výborné zkušenosti, mamka mi je občas kupuje, když jsou jako dárek k vložkám nebo tak :D protože jsou opravdu jinak dost drahé.
    O těchto od Balea jsem ani nevěděla, ale tak už aspoň vidím, že se po nich nemusím ani shánět :D

    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  5. Tak pro mě docela zklamání :/, na začátku článku jsem si říkala, že si je koupím, ale když jsem ho dočetla, řekla jsem si, že si je asi nekoupím :D No nevadí :). Aspoň jsem se sama přesvědčila, že se vyplatí články dočíst až do konce :)
    www.barca-beauty-blog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Už dlouho se po nich sakra dívám, ještě, že jsem narazila na tuto recenzi. Raději si připlatím za kvalitnější :)

    OdpovědětVymazat