Back to school wishlist...

By 14:48

Podzim (čti "nechutná kosa") se blíží, stejně jako velkolepý návrat do školy (no dobrá, až za měsíc, ale stejně..), a tak jsem se tu rozhodla hodit nějaké ty moje představy o tom, co bych si ještě chtěla pořídit (ano, vím, že většina z vás očekávala zimníky, kombinézy, kulichy a svetry tlustší než americké dítě..ae já se zimou nenechám zastrašit:D a naivně věřím, že září i říjen odchodím v balerínkách a s "holým zadkem")..

  • Riflové kraťasy: jak už jistě víte, na kraťasy jsem zatížená, proto i na podzim je plánuju vesele nosit! Co mi ale doposud ve skříni chybí, jsou nějaké upnuté a riflové. Čím víc ocvočkované či díravé budou, tím lépe :D Jedny mám už sice vyhlídnuté v New Yorkeru, ale stále čekám, že objevím ještě něco lepšího:) 
  • Šedé semišové kozačky: černé kozačky nosím pořád, a tak by to chtělo nějakou změnu. Proto jsem se rozhodla pro šedé. Neměly by mít vysoký podpatek, měly by být semišové a taky dostatečně vysoké :D
  • Kimono cardigan: po něčem takovém už toužím delší dobu, ale stále jsem nenašla ten pravý:) Ačkoliv jsem si dřív říkala, že by měl být nejspíš celý černý, teď se spíše vidím v něčem netradičně barevném (na mě) - fialová, bílá,modrá...
  • Potrhané skinny jeans: tady platí stejné pravidlo jako u kraťasů. Čím otrhanější, tím lepší:) Obešla jsem už hodně obchodů, ale nikde nemají nic, co by odpovídalo mým představám..
  • Volná jednobarevná tílka: většina lidi se na podzim zachumlá do roláků, já nosím tílka celý rok :) Proto si chci pořídit i nějaké hezké barevné na podzim (v kombinaci se všema cardiganama a sakama, které mám, se budou vyjímat perfektně)
  • Bílé kalhoty: nikdy dřív mě nenapadlo přemýšlet nad bílými kalhotami. Přece jenom jsem prasák a bílé oblečení na mně moc dlouho bílým nezůstane, nicméně když jsem jedny krásné skinny jeans zahlédla v F&F, hned jsem si řekla, že něco takovému musím mít:)
  • Zlatý výrazný náhrdelník: různých serepetiček na krk mám asi tak milion a půl, jenže poslední dobou stejně pořád nosím dokola všechno zlaté a těch zas tolik nemám (pamatuju si, jak jsem zlatou nemohla vystát, přišla mi hnusná..a teď jsem na ni tak zatížená, že to ani moc hezké už není:))..takže nějaký nový chlapec do sbírky by se šikl:)) Na pár celkem slušných kousků jsem narazila v Takku (a na aliexpress)
  • Kabelka v tělové barvě: malým kabelkám a psaníčkům jsem poslední dobou přišla na chuť, takže moje srdce momentálně touží pro změnu po něčem v nude barvě:)

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Super článek, mými favority jsou ty modré džíny a kabelka:) Doufám, že si ještě trochu léta uýijeme, i když to zatím moc nevypadá. My už jsme doma začali topit :(

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  2. Na plno zlatých náhrdelníků teď čekám, až mi dorazí z ebay :) A kimono bych si taky chtěla pořídit :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný wishlist :) Taky si chci pořídit nějakou nude kabelku
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekné veci :)
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  5. Extra moc se mi líbí ty nátělníky a kabelka! :) Super wishlist, i když jak to tak vidím, já už si půjdu nakoupit asi nové svetry. Nesnášííííííím zimu,ach jo :(

    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné, podobnou kabelku sháním. :)
    http://www.endavargova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. kabelka je krasna!


    Pozyvam na giveaway o prirodne vlasove vyrobky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat