Začátky bývají těžké.. :)

By 15:30

Čauky mňauky:)

Dnešním den vstupuje do historie :D
Opět jsem se rozhodla zavítat do blogerského světa a založit asi už tak stý blog :)

Hnusný počas, blbá nálada, padnutí téměř všech mých letních plánů a hromada volného času, mě utvrdili v tom, že teď je nejspíš ta vhodná chvíle, začít s blogem:)
S blogováním jsem začala asi tak ve 14letech (v té době hrozně fičely všechny ty glitter obrázky, celebrití designy, kurzory ve tvaru motýlků a hlavně čím víc černé, emo kostřiček, tím víc kůl ;).
Naštěstí se mi z této posedlosti povedlo vyrůst, a tak světu oznamuju, že tento blog už o glitterkách opravdu nebude, ale plánuju se zaměřit hlavně na kosmetiku, modu, recenze..

Dalo by se říci, že už mám letité zkušenosti se všema těma patlátkama na obličej a vlasy, takže je na čase všechno hezky shrnout a veřejně ohodnotit, ať si ostatní taky mohou počíst, čemu se vyhnout a co je malý zázrak:)

Jinak co se týče mě, jsem netypicky typická 22letá holka se dvěma domovy (celý rok trávím v Olomouci, kde už 3. rokem studuju práva a na prázdniny jezdím domů – do malé vesničky u Havířova).

Miluju hudbu, filmy, seriály, svou školu (ae jenom když mám po zkouškách, během zkoušek ji chci podpálit a všechny zabít ;). Jsem hrozně zatížená na zvířata (čím divnější a vtipnější zvíře, tím víc ho zbožňuju), ale žádné momentálně nemám (spolubydlové na bytě nejsou moc nadšení z představy, že bych si pořídila kapybaru, osmáka degu, pštrosa nebo mravenečníka :D )

To, že nemám žádné zvíře, si nahrazuju "retardovanými" plyšáky :D Ano, přiznávám, že jsem v tomto ohledu neskutečně dětinská :) Taky mi dochází, že si asi nikdy nemůžu pořídit dítě, kradla bych mu hračky :D 


Co se týče módy, moc nesleduju, co zrovna fičí, a řídím se spíš sama sebou, popř. se inspiruju oblíbenýma blogerkama či lidmi na ulici:)

Co bych taky měla přiznat, je fakt, že jsem kabelkový pošuk, nakupovala bych je pořád, ale zatím ještě nevydělávám miliardy, abych si to mohla dovolit, ale pořád na svoji sbírce pracuju :D Dřív jsem si zakládala na takových těch "pytlových" taškách, momentálně zbožňuju psaníčka a elegantní kabelky:)

Taky si potrpím na výrazné šperky a pokud se pro něco nadchnu, potřebuju to mít nejlépe ve všech barvách a provedeních :D (trička s krajkou, kraťasy, proužky, stíny, rtěnky...vždycky se něco najde :)
Ráda se fotím na divných místech - třeba v dinosauří tlamě :D


You Might Also Like

3 komentářů