Veselé balení:) aneb co s sebou na dovolenou??

By 14:22 , , , , ,

Pravděpodobně se teďka válím někde na písečné pláži v Turecku a užírám se vedrem:)  (pokud jsme neletěli přes Ukrajinu :)...
Před odjezdem jsem přednastavila ještě pár článků, aby tu nebyla moc nuda a mrtvo, takže se rozhodně máte na co těšit:))))

Nesnáším balení...
....fakt ne...nebaví mě dumat nad tím, co všechno potřebuju, co všechno bych mohla potřebovat a co třeba budu potřebovat:)

Ale vzhledem k tomu, že balení je nutná činnost (či nutné/nudné zlo?), člověk se s ním musí smířit :)
Asi určitě nejsem jediná, kterou balit a přemýšlet nebaví, proto jsem se rozhodla, že vám tu hodím post o tom, co by člověk mohl na dovolené či vícedenním výletě, potřebovat:))



1) Šampon + maska + sprej pro ochranu vlasů před sluncem - zvolila jsem tuto řadu, jelikož mi výrobky L'oréal Professionnel vyhovují, nejsou drahé, hezky voní a čtu na ně samé kladné recenze:)
2) Sérum na roztřepené konečky Absolut repair cellular - používám ho každý den asi už měsíc v kuse a řeknu vám...je to láska♥! Vlasy po něm hezky voní, nevypadají tolik zničeně, jsou zářivější a lesklejší..

3) Odličovací krém - používám Garnier (jak si můžete přečíst v článku Jak pečuju o svou pleť) - je to můj nejoblíbenější odličovací výrobek:) Vzhledem k tomu, že jedu k moři, kde se sice plánuju líčit, ale ne asi tak výrazně jako když jsem doma, stačí mi, když si s sebou vezmu jen jednu odličovací věc - a navíc - můj loďák nesmí mít nadváhu :D
4) Tělový sprej - Avon Naturals - mango - dřív jsem byla úplný blázen do tělových sprejů. Pokaždé, když se v katalogu objevil nějaký nový, babička neváhala a pořídila mi ho, ptž věděla, jak mě potěší:) Z té doby mi jich ještě hodně zůstalo, takže se je snažím vypotřebovat:) Navíc si myslím, že je to super přípravek na léto. Příjemně osvěžuje a ochlazuje, vůně není nijak vtíravá a nebolí z něj hlava:)
5) Tělové mléko - Escada - Taj sunset - toto o mně ještě nevíte, ale jsem hrozný blázen do Escada parfémů:) Miluju všechny ty ovocné sladké vůně! Proto si k nim pořizuju i tělová mléka:) Toto má jen 50 ml, takže je na cestování ideální:)
6) Vlhčené ubrousky - snad nemusím zmiňovat, že je to naprostá nezbytnost!
7) Uchošťoury - další nezbytnost:) Využívám je i při líčení očí:)
8) Odličovací tamponky - na něco ten odličovák "nakydat" musíte :D


9) Žiletka - nemusím snad dodávat, že v dnešní době je to absolutní nezbytnost (pokud teda nejste takovým fanouškem opiček, že byste chtěly být jako ony:D)... Já mám nejraději značku Gilette, používám od nich jak jednorázová holítka, tak Venus & Olay, u kterého mi vyhovuje ten "mýdlový" proužek, díky kterému už s sebou nikde nemusím tahat pěnu:)
10) Další tělový krém - Alverde - bambucké máslo - cestovní balení pro případ, že bych neměla náladu na parfémovanou Escadu:)
11) Laky na nehty + odlakovač - s sebou si beru zpevňovač a vytvrzovač od 4Seasons + 2 oranžové laky Maybelline Colorama, které jsou pro mě teď největšími miláčky :D 


13) Make-up - jojo..stále se nemůžu rozhodnost, které s sebou vzít. Rimmelák je jasnej, ten je základ všeho, ale který si vzít, až se trochu opálím? :D (já vím, na dovolených by se člověk líčit neměl, ale....co když půjdu na nějakou párty, párty, disko, disko a potkám tam lásku svého života?  :D)
14) Bronzery - Velký Rimmelácký (shimmering maxi bronzer) používám místo tvářenky už pěkně dlouho (jak můžete vidět, tak mi dochází) a mám ho hrozně ráda. Na obličeji vydrží celý den!! Malý Rimmel (3in1 shimmering bronzer) jsou spíš jen třpytky na oživení toho velkého:) Ve hře je taky Healthy glow bronzing powder od ELF..tak který? asi všechny :D
15) Pudr - Rimmel Stay Matte - největší miláček, nedám na něj dopustit! Ten mě doprováží pořád a všude:)

16) Oční stíny - všechny velké paletky nechávám doma. Nakonec s sebou beru pouze Claire's ombré paletku v doslova letních barvách, Color Tattoo od Maybelline (taky zlaté) a malé třpytivé zlaté stíny od Rimmel 
16) Tekuté voděodolné oční linky - Essence + tužka na oči Essence + Maybelline řasenky + kleštičky na řasy + štětce na stíny, pudr a tvářenku (nejsou na fotce, ae sbalené je mám:) - tyto produkty používám denně, doma bych je nenechala :D
17) Rtěnky - Maybelline - color Whisper - Who wore it red-er, Orange attitude, Coral Ambition a Pink Possibilities -  všechny 4 bych s sebou opravdu tahat neměla :D tak si vezmu 2..nebo 3.... :D

A co dál???
Rozhodně nezapomenout na deodorant, parfém, sprchový gel, hřeben, žehličku na vlasy (na hlavě mám totiž neučesatelné afro :D ), , balzám na rty....

A do kabelky zavčasu nacpat taky mobil, foťák, sluchátka, empétrojku, časopisy, krížovky + tužku, peněženku, knihu, kapesníky, žvýkačky...a noťas...třeba tam někde chytnu fifinu :D


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Mě teda balení taky absolutně nebaví.. nejlepší na tom je, když už je to všechno zavřený v tašce či kufru.. a co mě teda úplně nejvíc nebaví je, když to na té dovče z toho vytaháš.. tak to tam pak naskládat nazpátek před odjezdem :DD

    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek :) Mě balení zase baví :) Vždycky jsem sebou taky tahala velký balení, ale když bych jela někam teď, tak bych si brala jen mini produkty :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat