TAG..20 beauty things about me

By 14:22 , , , , , , , ,

TAG částečně navazuje na článek Jak pečuju o svou pleť :)
 


1. Kolikrát denně si čistíš pleť?
Ráno po probuzení a večer při odličování. Pokud se líčím až během dne, umyju si před tím obličej aspoň čistící pěnou.

2. Jaký máš typ pleti?
Spíše mastnější..

3. Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čištění pleti?
Garnier Essentials, Ziaja odličovač očí, Nivea - čistící pěna, Balea + Bel - odličovací tamponky, nově taky Micelárka od Garnier:)
 
4. Používáš peeling?
Občas, když se mi chce. Povětšinou jsem ale lína na sebe něco dalšího patlat a pak to zase smývat:D Ale když to moje pleť potebuju, nezbývá, než lenost přemoct :D

5. Jaký pleťový krém používáš?
Avon - Naturals, broskev. A taky Ziaja - kakaové máslo.

6. Máš pihy?
Jsem úplná Pipi :D Mám hodně bledý obličej plný pih, ale naštěstí nejsou zase tak výrazné, takže se dají celkem v pohodě sjednotit make-upem. Ale v létě, když zasvítí slunko, naskáčou takovým způsobem, že je nezakryje nic (což mi ale nijak zvlášť nevadí, pihy se mi líbí:)

7. Používáš oční krém?
To zrovna. Nejsem krémičkovej typ a nebaví mě na sebe něco patlat, takže dokud to nepotřebuju, krémům se vyhýbám:D

8. Máš nebo jsi někdy měla problém s akné?
Ani ne. Ale když už se něco objeví, většinou mi to na obličeji vydrží i 3 týdny a ne a ne se toho zbavit :D

9. Jestli ano, co ti nejvíc pomohlo?
Neřeším, maskuju make-upem, korektorem a pudrem (velmi "rozumné" řešení, uznávám :D ). Když se akné objeví, začnu se víc starat o svůj obličej. Více řeším odličování a čištění pleti.

10. Jaký makeup momentálně používáš?
Rimmel - 25 hour lasting finish (pokaždé, když si na zkoušku koupím nějaký jiný, se stejně nakonec vrátím k tomu Rimmeláckému.).
Joo..a ještě taky používám Max Factor Facefinity make-up 3v1 - skvěle zmatňuje, ale příjde mi, že mi po něm až moc lezou pihy a celkový vzhled pleti není tak přirozený, jak bych si představovala.

11. Jaký korektor používáš?
Rimmel Match Perfection a Maybelline - Affinitone.

12. Jaký máš barevný tón pleti?
Divný :D Hodně bledý, spíše asi do žluta než do růžova (růžové make-upy mi moc nesedí, vypadám jak prasátko :D).

13. Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?
Používám je strašně ráda, ale přijde mi, že nemám moc příležitostí na to, si je nalepit. Jen tak na ulici bych si je nevzala. Navíc s nimi vždy hrozně zápasím při nalepování - nevydržím totiž nemrkat, takže nakonec vždy řasy skončí jinde, než mají :D

14. Věděla jsi, že by si měla měnit řasenku každé tři měsíce?
:D co? Proč? Kvůli bakteriím? No..upřímně..při každodenním líčení mi řasenka stejně nevydrží déle než 3 měsíce, takže toneřeším.

15. Jakou značku řasenky momentálně používáš?
Maybelline - The colossal volume express mascaraThe Colossal Go Extreme Mascara (kombinuju je)

16. Drogerie nebo parfumerie?
Do parfumerek chodím jenom pro parfémy :) Znervózňují mě totiž ti sekuriťáci v oblecích a povýšeně tvářící se prodavačky, co se mě pořád ptají, zda mi s něčím mohou pomoci. Ráda si prohlížím všechny kosmetické stojánky sama a dlouho, což u parfumerek, kde je vždy vylidněno, moc nejde. Ale občas tam na "čuming" skočím:)

17. Využila jsi někdy služby profesionální vizážistky?
Nope. Bojím se toho, že by mě nenalíčila podle mých představ :) Ráda experimentuju, ale jsou barvy, kterým se vyhýbám, stejně jako každé moje líčení očí se skládá z černé linky, jinak se prostě necítím :) Jsou věci, na které jsem zvyklá, co se mi líbí a nějak tuším, že vizážistka by to viděla naprosto jinak

18. Jaké pomůcky pří líčení používáš?
Stolní zrcátko, štětce, uchošťoury (vatové tyčinky - těch mám neskutečnou spotřebu), houbičku na pudr, kleštičky na řasy (používám je pokaždé), papírové kapesníčky...

19. Používáš podkladovou bázi pod makeup?
Někdy, ale většinou ne. Momentálně mám ve svém kosmetickém šuplíku bázi značky ELF. Taky jsem zkoušela bázi od Garnieru, ale upřímně řečeno mi báze moc nevyhovují. Přijde mi, že make-up pak hrozně po obličeji "klouže“. Když mi třeba slzí oči, s make-upem to povětšinou nic moc nedělá (pokud nebrečím nějak hodně), ale když mám bázi, přijde mi, že je daleko náchylnější k tomu, aby ho ty slzy smyly. To samé když mám v létě nasazené brýle - make-up se mi většinou obtiskne na obroučky a mně pod očima zůstanou obrovské kruhy – to se mi mnohdy stane i se samotným make-upem, když je zpotím, ale pokud mám bázi, je to ještě výraznější.

20. Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?
Stále jsem ještě nenašla tu pravou, a abych byla upřímná, ani se mi hledat moc nechce. Pokud chci opravdu výrazné líčení, místo báze použiju např. světlý krémový stín a následně na něj nanesu ten "práškový". Stíny se zvýrazní a drží na oku jako přibité:)
Mým oblíbencem v tomto ohledu jsou i stíny Color tattoo (Maybelline). Mám je ve zlatém odstínu, ale pokud si je chci dát na celé víčko, po několika hodinách se začnou "slévat". Proto na ně vždycky nanesu zlatý málo pigmentovaný stín a perfektně výrazné líčení je na světě:)


A na závěr fotka mého (udržovaného) důchodového já (aneb věřím, že jednou budu takto krásná :D )

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Pěkný tag a ta fotka na závěr - super :D :D
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. skvelý tag! a tá fotka!!! :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. pekny tag, vystizny a nie moc dlhy!

    Inak pozyvam na letnu DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat