Summer wishlist...aneb už bych zase nakupovala

By 22:01

To máte tak. 
Někdo, když se nudí či smutní, cpe se čokoládou. Jiný se snaží odreagovat seriály, kafičkováním s kámoši, během či úklidem. Já dělám všechno (krom toho běhu, jsem teď línější než slimák) a k tomu ještě nakupuju (letní slevy, pojďte na mou hruď, peníze, rozmnožujte se :). A tak jsem se rozhodla si sepsat seznam věcí, po kterých bych se chtěla v brzké době kouknout (pokud teda stav účtu dá :D )...

Když tak na to koukám, nejsem zrovna "barevně originální" :)

Červená a bílá jsou moji novou černou a jejich odstíny tvoří základ mého šatníku:))
Proto i teď, když dumám nad tím, co "nezbytně nutně potřebuju", se zaměřuju na tyto barvy:)
  • Jednoduché barevné sako: požadavek zní jednoduše, ale sehnat něco, co se mi líbí barevně, sedí mi střihem, je ležérní, ale zároveň i elegantní, je téměř nadlidský výkon. Prošla jsem nemálo obchodů, ale to pravé se ještě neobjevilo. Třeba jednou...
  • Krajkové kraťásky: kraťasy jsou moji momentální největší "uchylkou". Kupuju si pořád nové a nové kousky a i když mi zabírají půlku skříně, nemám jich pořád dost :) (asi si vynahrazuju "mládí", kdy jsem tento kus ošacení nesnášela a odmítala nosit. Zlom přišel až ve 21letech a od té doby se jich nemůžu nabažít :). A navíc to spojení krajky a kraťásků je pro mě vrcholem božskosti :D 
  • Bílá kabelka: nechápu, že žádnou nemám.
  • Skort šortky: červené? černé? bíle? nějaké ale chci. Hrozně se mi líbí, jak jsou elegantní a zároveň je jde nosit i jen tak, k tričku a balerínám :)
  • Černé sako: klasika. Jedno mi sice ve skříni visí, ale je až moc "zkouškové". Takže potřebuju něco méně slušňáckého a více "na lítačku" :D
  • Červené sandálky s mašličkou: Ach jo..když ony jsou tak strašně roztomilé ♥
  • Proužkované šaty: přiznávám, že momentálně procházím svým proužkovým obdobím. Za poslední dobu jsem si koupila nejenom 5 různých proužkatých triček, ale i sukni a svetr. No a teď nastala ta správná chvíle na šaty :D Jen tak uvažuju, zda si mě lidi nebudou za chvilku plést s vězněm :O :D
  • Malá červená kabelka: velkou už mám a miluju ji, tak proč si nepořídit i nějakou malou, že jo? :)
  • Hnědé H&M sandálky: hnědou barvu nijak nemusím, přece jenom moc nejsem na takové ty "přírodní barvy", jenže ve chvíli, kdy jsem ty sandálky poprvé uviděla, zamilovala jsem se. Ani jejich černé dvojče mě neuchvátilo tolik, jako tyto hnědé krásky. Pořád si ale opakuju, že bych je vlastně neměla k čemu nosit. Přece jenom se orientuju úplně na jiné barvy...takže by to byla dost zbytečná koupě... ale zase když si k nim seženu i nějaké hnědé psaníčko či malou kabelku, tak by se to už k něčemu doladit dalo :) (ach, ty moje slepičí problémy)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Kratasky jsou bozi a jasne ze jich neni nikdy dost :D a ty hnedy sandalky jsou taky super! Jsem zvedava, co si nakonec poridis :) hlavne na tu skort!

    OdpovědětVymazat
  2. moc se mi líbí to černé sako :)
    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    OdpovědětVymazat