Rychlý předodjezdový New in:)

By 15:54 , , , , , , ,

Tak jsem se dočkala...
Po pár letech, kdy plán prázdnin byl jasný - hromada učení, nervy a stresy s tím, co bude dál, se mi letos konečně ulevilo. Zkoušky mám hotové (až na jednu, ale u té ještě nevíme, zda vůbec vypíšou termín) a poprvé od nástupu na výšku si konečně můžu užívat prázdnin! 
Ze začátku jsem měla hromadu plánů a představ, co podniknout, ale všechno se nějak pokazilo a padlo, a tak jsem nakonec našim kývla na nabídku společné dovolené v Turecku...(ale to dennodenní čumění na seriály, sezení na (fejs)bůčku a hraní The Rats online, mi bude chybět:D )

Před každým velkým balením u mě vždy nastává takový ten klasický stav "sakra, vždyť já nemám co na sebe", "sakra, já ae FAKT nemám co na sebe"...."mamiiiiiii!!! tatiiiii!"..."kterej obchod má otevřeno o půl 12 v noci?""...."a do chujka! Dlabu na to, jdu nahá!...který se momentálně setkal ještě se stavem "Nemám žádný vhodný šampon na léto...joo, a taky nemám letní rtěnku....a taky bych si mohla koupit nějaké volné kraťasy, kdybych se tam náhodou přežírala..a taky bych mohla vyzkoušet nějaký nový tělový sprej a sprcháč a odličovák...a....potřebuju nové žabky..."...takže si určitě dost dobře dokážete představit, jak to u mě v posledních dnech vypadalo :D Vykoupila jsem snad všechny obchody, lékárny a drogerky v okolí (hlavně jsem nakoupila věci, které na dovolenou nakonec ani nepovezu, ptž kufr mám sice velký jako stádo slonů, ae 15kg je 15kg! :D )...obrečela stav peněženky (ještě jsem se do ni nepodívala, podívám se až po příletu a to už bude srpen – nový měsíc :D)...a rozhodla se, že vám tu ještě před odletem hodím bleskový NEW IN post...

Btw: na dny budoucí jsem tu nastavila pár článků, aby to tu moc neumřelo :) Tak snad se budou líbit;)

Kraťásky z H&M (za 150,-). Jsem z nich naprosto unešená! Jsou lehce delší..a neskutečně vzdušné! Váží asi tak 1 gram a klidně do nich můžu přibrat i 10 kg a pořád to nijak extra nepůjde vidět (ideální řešení, když jedete na all inclusive a neumíte odolávat čokoládovým zákuskům a zmrzlině :D ), takže místo v kufru už mají jisté :D 

Puntíkované tílko z New Yorkeru (za 79,-) - už několik měsíců ho chodím zkoušet a pokaždé si řeknu, že mi zas tolik nesedí, ale dneska když jsem ho viděla, jak tam osaměle visí a všichni jeho růžoví kamarádi (původně jsem ho chtěla v růžové) jsou už vyprodaní, něco se ve mně zlomilo a po asi tak stém vyzkoušení, jsem s ním utíkala k pokladně! Ani nevíte, jakou mám z něj radost :D

 Kraťásky z H&M (za 150,-)...ano, přiznávám, počet mých kraťasů se dnešním dnem stal dvojmístným číslem :D S těmito "zeleninovými" kráskami budeme dobří kámoši! (proč zeleninové? jsem totiž dost slepá, a když se mě kámoška ptala, co to na nich je za vzor, odpověděla jsem, že chilli papričky :D )

Kraťasy z Terranovy (za 79,-) - ano, třetí kraťasy! :D Původně jsem zkoušela jedny perfektní riflové, ale ty mi neseděly, a tak jsem si jako cenu útěchy vybrala tyto zelené "na lítačku ven", možná trochu předčasná koupě...ae TRN byl jeden z prvních obchodů, které jsme navštívily:)

Tričko z Terranovy (za 79,-) - bílých lehkých triček není nikdy dost. Každé léto si koupím v Terranově aspoň jedno, které nosím, dokud se nerozpadne :D  

 Bílé sandálky z F&F...tak dlouho jsem se na ně chodila koukat, až jsem si je nakonec koupila (poslední a v moji velikosti)... V balerínách se celé léto opravdu chodit nedá a bílé boty ještě nemám:)
Horší je jenom fakt, že při zuřivém balení věcí do kufru, jsem zjistila, že z nich prodavačka zapomněla oddělat ten plastový nesmysl proti krádežím :D

Lóréal Professionnel - šampon, maska a sprej na ochranu před sluncem:) S mutti jsme se shodly, že ani na dovolené si nedáme "voraz" od naši snahy zatočit se zničenými vlasy, a proto o ně budeme pečovat i během pobytu u moře:) Keratinovou řadu (VÍCE ZDE) jsme vyměnily za tu "sluníčkovou":)
Do budoucna se těšte na recenze:)

L'oréal Professionnel - Mythic Oil - od L'oréalu už používáme sérum na roztřepené konečky Absolut repair cellular, které nám neskutečně sedí, a proto jsme se rozhodly, že vyzkoušíme i něco nového:)

Topvet masážní gel proti celulitidě - né, že bych těmto výrobkům věřila, ale při nákupu přípravků na vlasy na parfums.cz, jsem si všimla, že ho mají zrovna ve slevě za 95,-..tak jsem si přečetla pár recenzí a bylo rozhodnuto:) je třeba ho vyzkoušet:)

 Moje první micelárka! - haa..už jsem asi velká holka :D
Za zmínku taky stojí 2 nové Maybellinky - who wore it red a orange attitude:)
 Aussie šampon a kondicionér v cestovním balení byl jako dárek k ELLE:)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Moc si to tam užij :)
    A celkem se divím, že máš prázdniny až tak pozdě.. já už měla vše hotové v květnu, až na jednu zkoušku a zápočet, ale ty jsem dodělala během června a jinak mám prázdninky :)

    PS: Nakoupila sis fajnový věcičky :-))

    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  2. No to Ti teda závidím - užívej si :) Nejvíc se mi líbí ty botky z F&F. Budu pak ráda za recenzi na ten masážní gel proti celulitidě
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak kraťasy se mi líbí úplně všechny, taky jsem na ně dost ujetá :D A Garnier byla taky moje první micelárka :D Užij si dovču.

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat