New in..aneb jak jsem (opět) řádila ve výprodejích...

By 22:16 ,

To tak jdete s mutti koupit rajčata do Teska (a mrknout někde na plavky) a skončíte uprostřed výprodejové divočiny :D
Původně jsem se do F&F oddělení šla kouknout jenom na jeden top..

No a nakonec jsem odcházela o 2 a půl hodiny později s vysněným topíkem a dalšími sedmi kusy ošacu.
Jenom se divím, že na nás nezavolali sekuriťáky. S mutti jsme dohromady vyzkoušely asi tak celý obchod, zacpaly celý stojánek s vyzkoušeným oblečením a zablokovaly kabinky na několik hodin :D

Co dalšího do mojí nikoliv skromné sbírky oblečení přibylo? 
Volné letní kalhoty (už delší dobu jsem si říkala, že bych si je mohla pořídit, ale doposud jsem k tomu nesebrala odvahu), světle-zelené kraťásky (po těch jsem taky dlouho pokukovala, ae vzhledem k tomu, kolik kraťásků už mám, 500,- se mi za ně dávat nechtělo, ae za 134,- jsem je tam nechat nemohla :), 2 tílka, jedno tričko a 2 svetry... Pro zpestření vám tu hodím pár fotek mých nových kousků :))
  • V prvním outfitu jsem si vyrazila na nákup :) Mám na sobě svoje nejoblíbenější černé kraťásky z Takka (na boku mají krajku), šperk z F&F, růžové tričko taky z Takka a pod ním podprsenkový top z C&A.
  • Moje nové vzorované letní kalhoty, které jsem tam prostě nemohla nechat a klasické bílé tílko.
No..abych byla upřímná, při pohledu do košíku mi zabylo trochu nevolno...tolik hader, když si plánuju pořídit nový foun?? (Huawei ascend p7...nemáte s ním někdo zkušenosti?? dumám nad ním a Samsungem galaxy s4 :)
Uklidnil mě jen fakt, že dohromady jsem moc neutratila, protože jak říkám, výprodeje byly opravdu obrovské :D
  • Zmiňované světle-zelené kraťásky a opět proužkované tričko (mám jich doma totiž málo..ae toto je více černé, než bílé..a takové ještě nemám :)
  • Volné puntíkované tílko. Jedno už takové mám. Má stejný střih, akorát je proužkované a na léto jako dělané (ideální na období žravky :D je tak volné, že bych mohla být těhotná a nikdo by si nevšiml)
  • Opět zelené super kraťasy, bílé tílko a naprosto božský zlatý svetřík s flitrama
  • A jako poslední je tílko, pro které jsem tam původně šla. Nevím, zda to je můj styl. Spíš ne, ale něčím mě prostě dostalo... je takové jiné..netypické a přesto klasické...:)
Tady vám ještě hodím fotku božských kraťásků a posledního nového kousku - svetru, který na velice kvalitní fotce :D vypadá šedě, ale ve skutečnosti je spíše béžový:))
Btw: Sehnat plavky, když jste zdědily hrudník po otci?? Řekla bych, že nadlidský výkon :D Objevit něco, co nikde neodstává, nevypadá jak z dětského oddělení a aspoň trochu to lichotí, není opravdu nic snadného :D Takže po hodinových depresích, vzteku, odhodlání, že na žádnou dovolenou nepojedu, jsem nakonec ukořistila i jeden kousek plavek v New Yorkru, který sice není nic moc extra (letošní výběr plavek je opravdu žalostný), ale líbí se mi (původně jsem chtěla opačnou kombinaci, ale černé neměli v moji velikosti)

Tak mě napadá...nevypadají ty plavky spíš jak spodní prádlo? :D

Zlatý flitrový svetr zblízka:) (a noha obrovského plyšového soba na zemi :D a taky trochu bordel :D)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. krásne kúsky! to spodné prádielko je úžasné! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné,věci sis koupila:)! Ten svetřík je krásný:)!

    OdpovědětVymazat
  3. Poznám takéto nakupovanie náhodné :D ale tak ked su zlavy.. no nevyuži to :) najviac sa mi ale páči ten svetrík ;)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat