New in aneb boj se zničenými vlasy začíná

By 15:50 , , , , ,

Už nějaký ten pátek bojuju se svými vlasy. Poslední dobou mi začaly hrozně padat, cuchat se, třepit se (nervy, neustále žehlení, nevhodné přípravky na vlasy, těžké kabelky přes rameno a barvení), a vzhledem k tomu, že začínám vyšilovat, že za chvilku budu plešoun (což opravdu nechci :D ), rozhodla jsem se, že je čas na změnu.

Nejenom, že jsem si vlasy přestala tupírovat, lakovat, dělat šílené účesy, snažím se je žehlit na co nejnižší teplotu a spíš, než je dokonale vyžehlit, je vždycky jen tak projedu, aby získaly tvar a netrčely na všechny strany. Taky se je snažím denně nemýt (ae to jde těžko :) jsem perfekcionistka a nesnáším, když mám vlasy mastné, takže toto řešení příchází k úvahu jenom pokud vím, že budu celý den doma :)

Taky jsem prolezla půlku internetu, přečetla snad všechny recenze světa na všechny možné přípravky.. a nakonec jsem se rozhodla, že si z parfums.cz objednám poměrně novou řadu Loréal Série Expert Pro-Keratin Refill. Včera mi maska, šampon i kondicionér přišli, takže teď mě čeká dlouhé období zkoušení a testování :)

O této keratinové novince jsem se dozvěděla úplně náhodou. Původně jsem měla vybranou řadu L'oréal absolut repair, o které jsem toho hodně slyšela, i četla, ale pak jsem náhodou u labradoory objevila tuto keratinovou bombu a to mi nedalo a začala jsem googlit, hledat recenze a za chvilku bylo rozhodnuto. Absolut repair musí ještě chvilku počkat :)

Šampon i masku jsem si pořídila raději 500 ml, aby mi to nějakou dobu vydrželo a nemusela jsem hned objednávat znovu (přece jenom mám trošku delší vlasy, navíc se mi dost mastí, takže si je myju téměř denně).  
Kondicionér je menší. Má jen 150ml, ale tak to mi zas tolik nevadí..

Na této řadě se mi hrozně líbí barva balení. Na fotkách to vypadá jako tmavě modrá, ae ve skutečnosti je to něco mezi tyrkysovou, zelenou a modrou. Prostě krása!
Co se týče vůně, je taková jemná, nasládla, a připomíná náštěvu kadeřníka :)

Dále pak jsem si objednala sérum na roztřepené konečky Absolut repair cellular, na které jsem taky četla samé pochvalné ódy a navíc - olejíčků není nikdy dost :)

Další novinkou, co nově zabírá místo na moji "vlasové poličce", je ochranný sprej před teplem od TONI & GUY, který se mi povedlo sehnat v drogerii Teta ve slevě asi za 220 Kč (z původních 299). Donedávna jsem používala klasický růžový drogerkový L'oreal Paris, ale u toho mi přišlo, že je dost k ničemu a navíc se mi vlasy po něm dost mastily. Takže uvidíme, jestli mě tento "drahý zázrak" spasí nebo si žádné změny nevšimnu. Jedno se mu ale musí nechat - krásné voní :)

Žádný z výrobků ještě nemám pořádně otestovaný, každopádně v budoucnu rozhodně plánuju udělat velké recenze a všechno to pořádně zhodnotit, takže se rozhodně máte na co těšit:)

U keratinové masky mě velice zaujalo, jak je hustá. Zabořit do ni prst není zas tak snadné, ale zase na druhou stranu je super, že jen tak nevyteče, když ji blbě postavím :) Abych byla upřímná, doposud jsem používala daleko "tekutější" masky, takže jsem opravdu zvědavá :)



You Might Also Like

3 komentářů

  1. Dúfam, že ti to pomôže :) Ja som prešla na bio šampón, nech mojím vlasom doprajem trochu slobody pred chémiou. Kika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu :) Věřím, že takový odpočinek potřebují všechny vlasy. Já jsem ale typ, kterému nějak chemie nevadí, a i když bych své tělo měla nechat aspoň občas odpočívat, vesele na sebe chemii patlám dál :D

      Vymazat
  2. Na Absolut repair si dej pozor a raději začni jen nějakým vzorečkem, pokud seženeš. Já pro něj taky běžela po přečtení všech superlativ u Labradoory a dopadlo to blbě. Maska je bomba, ale šampon je zákeřný. Rychle se mi mastí vlasy, stejně jako jsi psala Ty. Měla jsem už dost výživných šamponů atd. Ale tenhle byl až moc silný. Měla jsem vlasy na temeni takové ulepené a polezlé jako by hnusným neviditelným povlakem, ale na dotek jsem ho cítila. Co jsem pak mluvila s několika kadeřnicemi, tak jsem se dozvěděla, že to tenhle šampon dělá hodně lidem, včetně mojí kadeřnice, která má vlasy barvené a hrozně zničené, rozhodně ne rychle se mastící. Opravdu bych Ti přála, aby Ti vyhovoval a nechci Tě nijak odrazovat, jen bych to vyzkoušení před plným balením zvážila :)

    OdpovědětVymazat