Lee Stafford - Šampon a kondicionér pro větší objem vlasů [recenze]

By 18:42 , , ,

Před nedávnem jsem tu zrecenzovala masku Lee Stafford - pro vlasy, které nikdy nedorostou a teď se hodlám zaměřit na šampon a kondicioner Lee Stafford z řady pro větší objem.

Šampon i kondicionér slibují, že se po každodenním mytí z vašich vlasů stane něco velkého, zdravého a silného :D Jenže otázkou zůstává, zda tomu opravdu tak je.

  • Cena
Obojí seženete buď v DM drogerii nebo v prodejnách PROFIMED. Pořizovací cena je okolo 266,- za 250 ml (klasická lahvička šamponu) - (Info o slevě)

  • Balení
Nejsem zrovna fanouškem balení „na stojáka“, jelikož mě vždycky může naštvat, když obsah začne vytékat, ve víčku se zadržuje voda a v případě, že vám daný produkt spadne a víčko se nakřápne, nezbývá vám, než nějak fikaně vymyslet, jak ho skladovat, aby vám ve sprchovém koutě nevytekl (to mě přivádí k myšlence, že moje balení kondicionéru už vypadá, jako kdyby přežilo válku:)
Nepraktické a křehké balení. Moc toho nevydrží.
  • Vůně: 
Hezká, sladká, žvýkačková, občas mám chuť se do mých vlasů zakousnout..takže klasický Lee :)
  • Konzistence: 
Musím přiznat, že ve svém volném čase opravdu nečekuju hustotu různých šamponů a nesrovnávám je :) Příjde mi, že jsou všechny téměř stejné.
Šampon je průhledný, takže si  povětšinou večer ani nevšimnu, kolik jsem si toho "nakydala" na ruku.
Co mi moc nevyhovuje je to, že šampon nepění, resp. začne pěnit, až když si vlasy umyju podruhé (2. vrstva - ae to dělám výjimečně). Vím, že správný šampon by pěnit moc neměl, ale když já jsem z toho nějaká nesvá. Nikdy nevím, zda jsem si vlasy řádně umyla či nikoliv. Navíc mi přijde, že když šampon více pění, vlasy se tolik necuchají a nezamotávají do sebe (což je u mých extra suchých vlasů dost podstatné)
V tomto případě se mi víc líbí konzistence kondicionéru, jelikož je takový krémový, bílý, snadno roztíratelný, nemusím ho vypotřebovat "tunu" a stejně cítím výsledek.
  • Účinky
Šampon by měl vlasy zpevňovat, dodávat jim lesk, velký objem a strukturu a vlasy by celkově měly být zdravější.
No, zda jsou moje vlasy zdravější, si netroufám říct. Někdy si říkám, že vypadají skvěle a jindy mám zas pocit, že jediné, co mě spasí, je se ostříhat na ježka. Ale možná se mi už tolik nelámou (nebo už aspoň nemám ten pocit, že bych kolem sebe trousila „třetinky“ vlasů :). 
Čeho jsem si všimla, je, že vlasy opravdu získaly objem - přestávám mít dojem, že mám na hlavě asi tolik chlupů jako Glum :D Navíc objem vydrží i 48 hodin (maximální délka po které si vlasy znovu umyju, neboť začínám mít pocit, že se utopím v oleji :D ).
Taky jsem začala pozorovat, že jsou vlasy trochu víc hydratované (netvoří se mi už obrovské "cuchty", které trčí na všechny strany a nezachrání je ani učesání)
  • Klady x zápory
Kondicionér i šampon hodnotím dohromady, jelikož jsou to parťáci, kteří k sobě patří. V budoucnu si buď koupím obojí nebo nic. Pokaždé jsem je zkoušela spolu, takže nemůžu posoudit, zda je lepší šampon nebo kondicionér. Pokud se rozhodnete zainventovat do něčeho takového, kupte si rozhodně obojí. Protože účinky šamponu by v kombinaci třeba s nějakých těžším kondicionérem mohly být dost zkreslené.

* Co se týče ceny, nejsem z ní nějak extra nadšená, jedná se o vyšší cenovou kategorii, ale na druhou stranu si zase říkám, že raději zainvestuju, než si úplně doničit vlasy levnými nekvalitními šampony.
* Na výrobcích je úžasné to, že vlasy opravdu vyčistí a tím je zvednou. Takže objem (na rozdíl od většiny drogerkových výrobků) zaručí.
* Vlasy jsou hydratované, ale nejsou "těžké" ani mastné.
* Přípravky nijak nedráždí pokožku hlavy.
* Úžasná vůně, které se nedokážu nabažit!

* Hlavní nevýhodu spatřuju ve špatném pěnění šamponu (ano, v tomto spatřuju problém asi jenom já), takže zamotané vlasy zachraňuju hromadou kondicionéru a různými olejíčky.
* Taky podotýkám, že neusnadňují rozčesávání (což je opět problém u suchých vlasů, kdy se do sebe všechny zamotají a pak jich půlka vypadne :(


Koupila bych si produkty znova? Já nevím, asi jo. Na objem mi fakt vyhovovaly. Ale teďka se chci zaměřit spíš na uzdravení vlasů, takže nakupuju přípravky s keratinem pro poškozené vlasy.
Krémový kondicionér bílé barvy. Kvalita fotek silně pokulhává, ale co se dá dělat. Venku už je zase zataženo.
Průhledný šampon.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Vypadají dobře :) Já bych ale šampony na objem používat nemohla, už tak jich mám až moc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vždy rada vidím recenziu na šampón a kondicionér na objem vlasov, ktorý som ešte neskúšala. :)

    OdpovědětVymazat