Jak pečuju o svou pleť...

By 21:17 , , , , , ,


Abych byla upřímná, nikdy jsem neměla žádné velké problémy s pletí. Dokonce i jako puberťák jsem měla pleť hladkou jako dětskou prdelku :D

Ani teď, ve svém pokročilém věku netrpím akné, a pokud se něco objeví, bývá to tak jednou za měsíc, za dva.

Moje pleť je spíše mastná, hodně bledá (prej bych mohla dělat reklamu na smrt) a posetá pihami (hlavně v létě poslouchám otázky typu, zda mě posr*ly mouchy nebo proč se opaluju přes síť :D)

Moc dobře si uvědomuju, že pupínky se mnou "nekámoší", čehož dost zneužívám a nějakou péči o pleť neřeším. Když se mi nechce, tak se ani večer neodlíčím (teď už to tak nedělám, ale dřív, když jsem bývala s přítelem, na noc jsem se povětšinou neodličovala - prostě se mi nechtělo trávit hodiny v koupelně se všemi těmi přípravky, když jsem mohla být s ním:)
Abych byla upřímná, přípravky na pleť mě moc neberou. Nebaví mě je zkoumat, testovat. Spíše než na krémy, jsem zatížená na dekorativní kosmetiku, jelikož na té jdou okamžitě zpozorovat výsledky. 
Takže pokud si nějaký přípravek na pleť koupím a nějak mi ničím nevadí, zůstávám u něj co nejdéle a nemám tendence ho měnit. 
Proto ani tento článek není na úrovni pořádné recenze, ale spíš jen shrnutí toho, co zabírá místo na mojí poličce:) 

Co tedy používám za přípravky??

  • 1) Garnier Essentials - odličovací mléko pro normální a smíšenou pleť
Používám ho již několik let a jsem s ním vážně spokojená. Neštípají mě z něj oči, odlíčí i voděodolný make-up (řasenku a linky), není agresivní. Jeho vůně je poměrně příjemná a cena je taky velmi příznivá. 200 ml stojí okolo stovky a seženete ho téměř všude.
Z drogérkových odličováků mi sedí nejlépe. Mám dost citlivé oči a jen tak něco mi nesedne, ale zeleným Garnierem si je můžu protírat, jak chci a pohoda:) Zkoušela jsem i jeho růžového "sourozence" - myslím, že pro citlivou pleť, ale ten tak dobrý není. Rozhodně tolik neodlíčí a má dost problém s voděodolným make-upem.
  • 2) Ziaja - jemný odličovač očí  
Na odličovač jsem narazila dost nedávno. V Olomouci, kousek od našeho bytu otevřeli novou Ziaja prodejnu. Do té doby jsem tuto značku neznala, ale moje nejmilovanější spolubydlící (zdravím, svého Marťánka♥) z nového nákupního přírůstku byla natolik nadšená, že mě nakonec ukecala, abych se tam šla s ní mrknout - chyba! Ziaja mě totiž natolik okouzlila (hlavně ty její ceny), že jsem tam pak chodila téměř furt :) Co se týče odličovače, je velice jemný a šetrný. S voděodolným make-upem si moc neporadí, ale já ho používám spíš jako doplněk po odlíčení mlékem Garnier. Mám už druhé balení, a asi si zajdu pro další:) 
  • 3) Garnier Pure fruit energy    
Tento čistící gel používám už dost dlouho a jsem s ním spokojená. Hezky voní, je šetrný, vyčistí pleť, tak jak má. Nevím, co bych k němu ještě řekla. Asi to není žádný zázrak, ale mně vyhovuje.
  • 4) L'oreál Pure Zone - hloubkový čistící peelingový gel 
Na to, abych si na obličej každý den patlala tento peeling, jsem moc líná :D takže to dělám opravdu jenom občas a když vidím, že to moje pleť opravdu potřebuje (kašlu na nápis na obalu "nanášejte každý den":)
Od L'oreálu jsem dřív měla i několik odličovacích mlék, ale absolutně mi neseděly. Svědil mě z nich obličej a bolely oči, takže teď se jim snažím vyhýbat velkým obloukem. Ale s tímto gelem jsem poměrně spokojená:)
  • 5) Nivea - osvěžující čistící pleťová pěna
Na tomto výrobku mě nejvíce baví to, že je to voda, která se po napumpování promění v pěnu :D (vím, asi nic neobvyklého, ale pro mě to jsou druhé vánoce :D)
Ale teď zpátky k výrobku. Nanáším jej na obličej min. 2x denně (večer - po důkladném odlíčení a ráno, popř. ještě i před tím, než se jdu nalíčit.) Obličej mi hezky vyčistí a odmastí.
Kromě odličovačů taky používám Peelingové vlhčené tampónky Bel. Po odlíčení si jimi projedu obličej, setřu zbytkové nečistoty a zároveň trochu "promasíruju" obličej. Jak už jsem zmiňovala, péče o obličej mě moc nebaví. Nejsem na takové to krémičkování a mazání, takže pokud mi něco má tento proces usnadnit (jako např. vaťáky naplněné odličovákem), vítám to s nadšením :D

A jako poslední věc, co si na obličej nanáším (občas), jsou krémy. Používám dva. Ziaja s kakaovým máslem a broskvový Avon Naturals.
 

Proč zrovna tyto dva? 
U ziaji mě učarovala čokoládová vůně (ze začátku jsem z toho byla tak nadšená, že jsem se jim natírala celá několikrát denně a nosila ho všude s sebou), zatímco Avon mě dostává tím, že skvěle pleť hydratuje, není „těžký“ (na krémy jsem vybíravá, nesnáším, když cítím, že ho mám na sobě a že mám umaštěný celý obličej) a do obličeje se hezky vsákne a zbytečně ho nemastí..

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tyjo to jsou bezvadné tipy!! Já používám to kakaové máslo, je naprosto dokonalé, ikdyž se pokaždé bojím, že si dojdu do kuchyně pro lžičku a ochutnám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D taky jsem měla tendence si kousat do ruky :D

      Vymazat