Jak pečuju o své nehty..

By 21:22 , , , ,


S nehty jsem měla problémy už od gymplu. Chvilku byly pevné a krásné, pak se zase začaly hodně lámat a štěpit a největší zlom přišel asi v prváku na výšce. Divoký životní styl plný večírků, čínských polívek, málo spánku, hodně alkoholu (aaach, to byly časy :)), udělal své a nehty se mi hrozně začaly lámat.

Dlouhou dobu jsem požírala biosil a další různé přípravky na nehty (ani si už nepamatuju jaké), ale opravdová změnu k lepšímu přišla asi až před rokem.

Vyhodila jsem všechny nekvalitní laky, začala požírat více zeleniny, ovoce, mléčných výrobků a ryb, dále pak jsem se zbavila všech kovových pilníků a pořídila si ty papírové. Taky jsem změnila odlakovač, laky na nehty a v lékárně si koupila GS ELADEN.

Nehty mi teď rostou fakt rychle, občas mám dojem, že je nestíhám stříhat ani pilovat :) Kvalita je taky daleko lepší. Nelámou se, neštěpí, jsou pevné a zlomí se, jen když se třeba nějak extrémně praštím.  

Co mi teda pomohlo??

  • 1) GS Eladen
          Na krabičce píšou, že tyto zázračné pilule zlepší nejenom pleť a nehty, ale i vlasy. No, abych byla upřímná, s pletí jsem nikdy žádné velké problémy neměla (nikdy mě netrápily pupínky a jediné, s čím bojuju, jsou kruhy pod očima) takže v tomto ohledu výsledek nezaznamenávám.
U vlasů to taky nějak extra posoudit nemůžu, páč si je dost ničím žehlením a různým upravováním. Ale u nehtů výsledek opravdu pozoruju
První 3 měsíce jsem požírala 2 pilule denně, pak jsem na měsíc vysadila a teď zobu tak 1 tabletku denně (když nezapomenu :) a nehty jsou stále krásné. Takže za mě rozhodně doporučuju. 

Co by se dalo považovat za nevýhodu, je cena. Jedno balení těchto zázračných pilulí stojí přes 400 Kč a obsahuje 60 (+10) tablet. Což znamená, že vám vydrží měsíc nebo dva (podle dávky, pro kterou se rozhodnete). 
Dalším drobným problémem je i skutečnost, že pilule by se neměly požírat na lačno nebo aspoň na mě to působí tak, že když si ráno „dám svoji dávku“ a nezajím to aspoň kouskem rohlíku, do půlhodiny mi začne být na zvracení. Nevím, jestli to tak působí na všechny nebo mám jen citlivější žaludek. Nicméně to by zas takový problém nebyl, pokud teda nedržíte celodenní hladovku :)

  •  2) Laky na nehty Four seasons
          Od 4S používám vytvrzovač laků, zpevňovač, vápník a nehtový olej. Zpevňovače a vytvrzovače už mám několikátou lahvičku a nemůžu si je vynachválit. Ostatní drogerkové bezbarvé laky už pro mě přestaly existovat :)

Na dokonale odlakované nehty si dávám vrstvu zpevňovače, popř. vápníku, popř. obojího, dále 2 vrstvy laku na nehty (nejčastěji Maybelline Colorama. Jediné laky, které jsem objevila, které na nehtu vydrží i týden a nezačnou se hned loupat) a až barevný lak zaschne, nehet přetřu vytvrzovačem (někdy dám i 2 vrstvy). 
Toto lakování je asi 2 hodinová záležitost (než vše dokonale uschne), ale nehty vydrží bez loupání i týden a navíc jsou perfektně pevné, lesklé a krásné), takže mi to stojí opravdu za to.
Výhoda vytvrzovače je, že po nalakování je nehet nádherně lesklý (nehty vypadají jako gelovky - a někdy i líp), rychle uschne, nic se do něj neobtiskne (určitě to znáte..vzory peřiny či silonek na nehtech, u kterých jste si myslely, že už jsou suché :) a neloupe se!
Laky 4S seženete snad ve všech lékárnách a cena se pohybuje okolo 50 Kč za 14ml, což je podle mě úplně perfektní! Jak říkám, jiné "zdravotní laky" bych si už nekoupila.

  • 3) Kvalitní odlakovač
          Osobně si myslím, že nejenom laky, strava a doplňky stravy jsou pro kvalitu nehtů důležité. Člověk by si měl pořídit i kvalitní odlakovač, který nehet a kůžičku nevysuší a ani nehet neoslabí. Momentálně používám zpevňující odlakovač Sally Hansen, se kterým jsem dost spokojená. Líbí se mi na něm, že tak nepříjemně nesmrdí (resp. nevadí mi jeho vůně tolik, jako u jiných odlakovačů, ze kterých mě často bolívá hlava), není agresivní a lak jde s ním dolů poměrně rychle. Někdo by možná mohl namítat, že je trošku dražší - 200 ml stojí okolo 70 - 80 Kč, ale zase si myslím, že za to opravdu stojí.
Občas ho prostřídám s odlakovačem Lilien, který se dá sehnat absolutně všude, např. i v Kauflandu, takže když je drogerka zavřená, kličkování mezi důchodci v kaufíku, to jistí :D

  • 4) Strava
          Jak už jsem zmiňovala, je třeba změnit i jídelníček. Doporučuju více zeleniny, jogurtů, mléka a sýrů. Taky jsou dobré ryby - takže vzhůru za tuňákem, kapříkem či lososem. Taky nedoporučuju častou konzumaci alkoholu. Ale do stravy vám zase moc kecat nechci, přece jenom tomu moc nerozumím a navíc poslední dobou moc příkladem jít nemůžu :)

Zpevňovače mám dva. Jeden klasický a druhý s diamantovým leskem. Upřímně řečeno mi více vyhovuje ten klasický, jelikož rychleji schne a lépe se mi s ním pracuje.
Zleva: vytvrzovač, nehtový olej, vápník pro nehty, zpevňovač, diamantový zpevňovač.
Moje momentální nehty. Zrovna jsem je ostříhala, tak nejsou moc dlouhé, ale aspoň pro představu :)


Jinak bych se chtěla omluvit za kvalitu fotek. Je dost bídná, ale foťák mi odešel do věčných lovišť a nezbývá mi, než fotit na mobil (který ale plánuju v brzké době vyměnit za něco novějšího :)))

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ďakujem za tipy, vyskúšala som už všeličo, momentálne som vo fáze testovania ibx systému a uvidí sa, snáď mi ten už konečne pomôže :) Krásne nechty.
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat