Hot oil gel pro barvené a poškození vlasy [recenze]

By 12:22 , ,

Nějak zjišťuji, že hrozně ulítávám na různých přípravcích na vlasy. Poslední cca rok mě baví neustále zkoušet něco nového a dumat nad tím, zda mi to vyhovuje nebo ne. Proto i tento příspěvek bude o přípravku na vlasy.
Tentokrát jsem se rozhodla, že vám představím olivovou masku na vlasy. Kterou seženete (pouze) na internetu.
Upřímně řečeno, moc recenzí jsem nenašla, takže jak ji hodnotí ostatní, netuším. Na druhou stranu ale zase nejsem nikým ani ničím ovlivněna:)
Dostala jsem se k ní úplně náhodou. Přes mamčinou kámošku, která ji doporučovala, a tak i já svoje "doporučení" posílám dál.

  • Cena:
Světe div se, ale za 500 ml balení dáte pouze 137,- Kč, což mi přijde až nějak podezřele málo.
  • Balení: 
Klasický velký kulatý (plastový) kelímek celkem hezkého vzhledu (rozhodně mě neděsí tolik, jako ta růžová maska pro růst od Leeho:). Objem je 500 ml.
  • Vůně
Po všech těch voňavých přípravcích, které teď používám (L'oreál, Toni&Guy, Lee Stafford) je toto nepříjemné vystřízlivění. Maska mi totiž neskutečně smrdí. Resp. voní klasicky olivově, což by taky měla, když je z oliv, ale když já si nemůžu pomoct, vadí mi to. 
  • Konzistence
Jemná, krémová, srovnala bych ji např. s maskou Gliss kur ultimate oil elixir (kterou taky ráda používám). Je lehce mastná (když jsem do ni namočila prst a masku ubrouskem setřela, prst zůstal takový mastný, hladký, klouzavější.)
Velmi dobře se nanáší a roztírá.
Rozhodně doporučuju nanést do celé délky vlasů (pokožku hlavy raději vynechejte, není to maska pro růst, ale pro ošetření)
  • Účinky:
Na obalu píšou, že se jedná o vyživující a obnovující hot oil gel pro barvené a poškozené vlasy. Měl by chránit vlasy před vymýváním barvy, dále by povrch vlasu měla uhladit a dodat mu lesk.
Maska by se měla nechat působit 15-30 minut a poté smýt. Já ji nanáším vždycky tak na 30-60 minut, aby byl výsledek znatelnější (po těch 15 minutách mi přišlo, že k žádnému zlepšení nedošlo, asi záleží na vlasech)
A jaký je teda můj názor? Hrubé vlasy jsou znatelně jemnější, lépe se rozčesávají. Maska vlasy necuchá a dodává jím lesk. Zároveň taky neelektrizují, dá se s nimi lépe pracovat (po masce jsem si vlasy vyfénovala a následně udělala vlny konickou kulmou - nejenom, že vlnky lépe držely, ale zároveň se mi ani netvořily suché cucky trčící do všech stran).
Celkově vlasy vypadají zdravěji, ale bohužel jen do dalšího mytí. Jakmile vlasy znovu umyjete, jsou takové, jaké bývaly doposud, takže o celkovém zlepšení kvality vlasu nemůže být řeč (teda aspoň u mě to tak je)
  • Klady x zápory
* Vlasy jsou jemnější, lesklejší, lépe se rozčesávají.
* Vypadají zdravěji. 
* Maska má příjemnou konzistenci, která se dobře nanáší.
* Vlasy se po ní nemastí, nejsou zatížené.
* Cena je absolutně bezkonkurenční.

* Zlepšení kvality vlasů je jen dočasné, dokud si vlasy znovu neumyjete.
* Maska mi hrozně smrdí :)
* Nejedná se o "rychlomasku". Aby došlo k nějakému účinku, je třeba ji nechat působit co nejdéle.


Otázkou zůstává, zda bych si ji koupila znova - noo, netuším. Zaujala mě, ale ne tolik, aby se stala mým TOP výrobkem, který bych už nikdy nechtěla vyměnit. Spíš jsem teď ve fázi, kdy jen tak zkouším a testuji nové věci. Ale uvidíme, co bude do budoucna. Momentálně mám masky ještě víc jak půlku baleni:) Takže nic řešit nemusím.   

 
Zmiňovaná Gliss Kur maska :)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. No cena je skvělá, na to kolik masky je. Já si teďka nemůžu vynachválit masku na vlasy z Oriflamu (z řady Milk and Honey) :) Vlasy mi nádherně vyživuje
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak o téhle masce slyším poprvé, jinak jsem taky magor na všechny věcičky, co se týkají vlasů :D Z toho si nic nedělej :)) Cena je pecková a je fajn, že aspoň něco dělá :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat