20 facts about me..

By 11:46

1) Líčím se denně. Bez make-upu bych ven nevyšla. Bez nalíčení si připadám jako nahá. 
2) Řídím se heslem, že žena by měla vypadat dobře za každé situace..možná to ze mě dělá slepici, ae myslím, že je důležité, aby ženy o sebe pečovaly :)
3) Vždycky mě potěší, když jdu po ulici a vidím, že je někdo hezky a nápaditě oblečený. Ať už muž či žena.
4) Hrozně ráda chodím nakupovat s chlapama. Baví mě jim vybírat oblečení a radit.
5) Jsem zatížená na zlaté líčení (stíny, linky, tvářenka se zlatavým nádechem)

6) Snažím se se všemi vycházet co nejlépe, usmívám se, jsem přátelská, ale když mě něco naštve, dokážu být natolik cholerická, že ze mě jde strach :D
7) Mám neustálou potřebu furt něco dělat, neumím relaxovat, takže představa, že jedu na dovolenou, kde budu několik dnů jenom ležet u vody, mě děsí.
8) Zamilovaná jsem byla mnohokrát, ale opravdu jsem milovala jen jednou :)
9) Dřív jsem nedokázala říct nikomu nic špatného, teď už se s tím neštvu. Říkám, co si myslím, jsem až moc přímá a drzá, čehož mnohdy nakonec lituju :D
10) Hrozně ráda hraju na facebooku hru "The rats online"..ty tančící krysy mi totiž připadají neskutečně roztomilé ♥ 


11) Nikdy bych se nenabarvila na blond:)
12) Nikdy bych si nevzala do ruky hada. Mám z nich neskutečnou fobii. Potkat hada v přírodě, umřu na infarkt :D 
13) Nikdy bych si nepořídila takovou tu průhlednou plastovou kabelku. Jsou podle mě příšerné.
14) Nemám moc ráda fialovou, růžovou a modrou barvu.
15) Mám svůj oblíbený pudr, make-up, linky i řasenku a nerada je měním. Občas si sice koupím něco nového, ale nakonec stejně vždy skončím u staré ověřené klasiky:))

16) Miluju jídlo. Nejraději bych jedla 24/7, což se na mně dost podepsalo, ae před rokem a půl jsem se rozhodla, že je čas na změnu a povedlo se mi sundat 16 kg. Nejlepší recept na hubnutí? Pořiďte si chlapa:) Největší motivací je to, že pro něj chcete být pořád ta nejkrásnější;)
17)  Když se pro něco nadchnu (kosmetika, nějaký doplněk, oblečení...), nejraději bych si to pořídila ve všech barvách, provedeních..
18) Nejoblíbenější boty jsou pro mě balerínky. Z podpatků mě hned začnou bolet nohy :D
19) Nelíbí se mi opálení, preferuju raději svoji "albíní" barvu :D
20) Mám strach, že mi jednou vypadají všechny vlasy :D

A jak jste na tom Vy?:)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Velmi zajímavé se o tobě dozvědět něco víc :D Docela v některých bodech vidím sebe.. ale určitě né u těch barev :D růžová je moje moc oblíbená barva :)

    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  2. Ja podpätky nosím len na nejaké špeialne podujatia :D nohy ma bolia po 2 hodinách :D ale až tak že nemôžem sa ani pohnuť :) inak pekný článok :)

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat